wobble zei:THE PRODIGY + RUSKO op lowlands 2009![]()
Nu snel sparen voor een kaartje voor het uitverkocht raakt Nick de Neger zei:Wat denk je van een postkantoor of gwk?![]()
Serenity zei:Waarschijnlijk sta ik te werken voor een coctailbar (nee, het is niet bacardi), komen jullie allemaal even langs?![]()
Ik vind het best, al heb ik wel m'n eigen personeelscamping waar het chiller is, maar ik kom wel een nachtje slapenLauu zei:Serenity zei:Waarschijnlijk sta ik te werken voor een coctailbar (nee, het is niet bacardi), komen jullie allemaal even langs?![]()
kom jij dan bij mij in de tent slapen? dan kom ik ff langs bij de cocktail bar![]()

Nick de Neger zei:Ja, alleen maar slapen en knuffelen, Serenity is nog maagd![]()

Hell yeah! Ik ben al 5 of 6 jaar achter elkaar gegaan, natuurlijk kan ik dit jaar weer niet missen. Moet alleen even hopen dat ik sneller spaar dan dat de kaartjes op rakenLauu zei:Als je geld hebt ga jij dus neger? ik wil wel is een albino neger zien in het wildkomt niet vaak voor
Lauu zei:
tomz0r zei:Lauu zei:
Leuke combi?
wobble zei:4-fmp is toch een soort van speed ?:P
Zelf neem ik wiet+lsd+mdma mee denk meschien wat andere leuke dingen :P ik kijk wel wat op me pad komt =D
wobble zei:dat klinkt wel interessant :P even wat onderzoek naar doen =D
wobble zei:ik had er over gehoord maar ik hoorde vooral dat het veel met speed te maken heeft en speed lijkt me niks aan :P
Lauu zei:wobble zei:ik had er over gehoord maar ik hoorde vooral dat het veel met speed te maken heeft en speed lijkt me niks aan :P
met dat spul heb je meer energie dan het mdma gevoel...maar je voelt je wel heel happy(dat had ik iig) maar ik had kristallen bij gepakt omdat het mdma gevoel te weinig was...maar misschien lag dat aan de kwaliteit van de 4-fmp...geen id...had wel energie genoeg toen :P misschien is pep en kristallen in 1 capsule toch beter...maar de ervaring was wel relaxed...het is alleen fucking duur(40e/1gram)

DrippTone zei:De Lowlands kriebels hangen al in de lucht. Dit jaar een candyflipje op de zondag denk ik, ligt ook aan het program.![]()
Dus mensen willen een LL/DF meet doen in de 24uurs?? Welke dag? Dan sta ik daar met een vlag te zwaaien, waarschijnlijk met een joint op de lip en 3 biertjes in me klauwe.![]()