wobble zei:ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten![]()
Lauu zei:wobble zei:ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten![]()
maar dan heb je ook wat als het goed is...ik zit er ook aan te denken om te gaan
maarja moet ik wel vrij krijgen voor werk...en of ik nog uberhaupt vrije dagen over heb dan
Serenity zei:Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
2008 LL, die gasten hebben de hele tent ondersteboven gezet, geniaal.LeLe zei:Lekker bezig LowLands!![]()
Niet echt een aanrader, vorig jaar ging er iemand werken die ik ken en die heeft geloof ik maar 60 euro gekregen voor 3 dagen werken + alleen naar Sex pistols geweest en dat was echt bagger.wobble zei:Serenity zei:Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
hoe werkt dat precies ?werk je dan 1 dag en heb je daarna gratis entree
of moet je gewoon iedere dag werken :P
DrippTone zei:I'll be there, as always. Word mijn 5e keer LL.Het begint al weer helemaal te kriebelen.
Vorig jaar had ik mee: Coke, MDMA kristallen, de oude Ephedra, Wiet, Hasj en veel bier.
Dit jaar wil ik mee nemen: MDMA kirstallen, MDA, N2o, LSD, DMT, Wiet, Hasj, veel Guarana en Ma-huang(ephedra). :P
2008 LL, die gasten hebben de hele tent ondersteboven gezet, geniaal.LeLe zei:Lekker bezig LowLands!![]()
DrippTone zei:Wij hebben elk jaar een vast camp op camping 1. Goede spot, zeer rlxt!![]()
Camping 3 is te druk, camping 2 is wel het dichts bij de ingang naar festival terein, maar zit dichtbij de 24uurs tent en camping 1 is rustig, rlxt en zit ook goed dichtbij de ingang.
Plus dat als je je verslaapt, camping 1 licht achter de Grolsch tent dus word je om 12u wakker van de sound cheks!![]()
nicolai zei:normaal gesproken camping 3 linksachter. bijna iedereen uit lelystad zit daar altijd. weet nog niet wat ik dit jaar ga doen. lijkt me ook weleens leuk om ergens anders te vertoeven. moet wel een drukke gekke camping zijn
Lauu zei:mocht ik gaan dan gaat er veel wiet en hasj meeen misschien wat LSD of 2-cb
![]()
Ellesdee zei:Tijdens lowlands leef ik echt op la place voedsel <3
broodjes roomkaas
nomnomnom