Stonersosa

Experimenterende gebruiker
Veel van jullie zullen het wel kennen of er van gehoord hebben, het favoriete drankje van bijvoorbeeld de Amerikaanse rapper lil wayne: "lean". Lean ook wel "sizzurp" of "purple drank" genoemd is hoestdrank met codeine en promethazine gemixt met sprite en meestal ook jolly rancher snoepjes voor een extra zoete smaak. Ik ben benieuwd of iemand hier zijn ervaring met lean wilt delen want misschien zou ik het zelf wel eens willen proberen. Dus als je ooit lean hebt gedronken zou het fijn zijn als je je ervaring wilt delen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb enkel ervaring met codeïne, niet met de combinatie met promethazine erbij.

Hier zijn beiden niet vrij verkrijgbaar, dus als je er dan toch naar gaat zoeken kun je vast wel codeïne pillen ipv codeïne hoestdrank krijgen. Dan hoef je ook niet zo'n smerig drankje te maken.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ik ken mensen die het regelmatig drinken, zelf heb ik het nooit gedaan. Maar die jongens doen het dus regelmatig, dus zullen ze het wel leuk vinden :P. Ze zeggen dat je er een soort van stoned van wordt. Zelf heb ik het er niet zo mee en vind het een beetje wannabe cool. Van kijk mij een stoer amerikaans drankje drinken ofzo. Maar dat ben ik.

Zou net als bee zegt dan eerder pillen zoeken, op internet kan je ze vast wel bestellen.

Stonersosa

Psychedelibee zei:
Ik heb enkel ervaring met codeïne, niet met de combinatie met promethazine erbij.
Kan je deze ervaring omschrijven zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Stonersosa zei:
Psychedelibee zei:
Kan je deze ervaring omschrijven zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten?
Een warm en stoned gevoel, maar dan zonder het spacen van wiet.

Stonersosa

Dus je krijgt zegmaar een heel sloom relaxt gevoel waarbij je niks wilt doen behalve bankhangen?

Stonersosa

Nog een vraag: wat zou een verantwoordelijke dosis codeïne/promethazine zijn voor een leuke ervaring?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Stonersosa zei:
Dus je krijgt zegmaar een heel sloom relaxt gevoel waarbij je niks wilt doen behalve bankhangen?

Jup dat is het effect wat grotendeels door de promethazine komt, en de codaine verwerkt en kan bij grote dosering een effect geven.
Ervaring met beide in combinatie en los van elkaar.

Een verantwoordelijke dosis kan 40-60 mg codaine met 50 tot maximaal 75 mg promethazine zijn.

Geen benzodiazepines of opiaten mee mixen om deze stofjes te leren kennen.

Bovenaan