Purple Drank; Syrup; Sizzurp; Lean proberen: hoe?

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en ik hoop hier goed antwoord op mijn vragen te kunnen krijgen. Ik ben al een tijdje erg geïntrigeerd door de Hip-Hop scene in het zuiden van the U.S.; UGK, DJ Screw, Z-Ro, enz. En iets waar je hier simpelweg niet omheen kunt is het veelvuldige gebruik van de zogenaamde Purple Drank, ook bekend als Syrup, Sizzurp of Lean. Ik wil dit dan ook al een tijdje graag een keertje proberen, maar ik weet simpelweg niet hoe ik aan moet pakken. Ik weet dat je hiervoor ''prescription cough syrup'' met promethazine en codeine moet gebruiken, maar hoe kan ik dit in Nederland krijgen, aangezien dit hier volgens mij niet zo vaak wordt voorgeschreven/gebruikt. Hoe moet ik dit dus aanpakken? Kan ik dit ergens krijgen zonder het voorgeschreven te moeten hebben? En zo niet, hoe kan ik het anders aanpakken om toch hetzelfde effect te bereiken?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wou zelf eerder al reageren maar ik dacht hier ga je toch serieus niet over denken om dat te proberen. Dit zijn eerste keus middelen die heel snel worden voorgeschreven en het effect is gewoon minimaal. Van een joint wordt je nog stoneder daarom ga ik hier ook niet verder op in want het is gewoon zinloos om dit als drugs te gebruiken. Als het leuk was dan zou het wel wat bekender zijn.

Realities

Belezen gebruiker
vind dit ook niets hoor...promethazine is een neurolepticum, dus dat kan je toch moeilijk recreatief gebruiken? En om genoeg codeine binnen te hebben moet je al veel drinken en lijkt me goor te smaken....Is therapeutisch gezien mss wel goed medicijn, maar recreatief niet vind ik, rook je beter een joint ja, zoals willemvaag schreef

Realities

Belezen gebruiker
Maar als je het toch echt wil gebruiken, wil ik wel proberen op je vraag te antwoorden, maar ik ben van Belgie en jij van Ned,

in Belgie kan je zonder voorschrift een doosje met 4 ampulles phenergan (promethazine) kopen bij apotheek.
In Belgie kan je ook zonder voorschrift een hoestfles kopen die codeine bevat...sterkste is dacht ik Bronchodine ( 2mg/ml codeine, fles van 180 ml)

Dan kan je bij die hoestfles enkele ampoules doen bv. Of een beetje van de hoestfles en enkele ampulles in een half flesje sprite doen.

In Nederland kan je vast ook hoestflessen die codeine bevatten krijgen zonder voorschrift
Promethazine weet ik echter niet of je in Nederland kan krijgen zonder voorschrift, dacht wel dat je in Nl ook promethazine-pillen hebt, ipv of naast ampoules, weet niet of die op voorschrift zijn.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Beide zijn voor zover ik weet op voorschrift in Nederland dus je zult toch naar de huisarts moeten. Codeine is zeker op voorschrift heb het nog nooit vrij verkrijgbaar gezien ja misschien via internet dat je het kan bestellen.

Bedankt voor de antwoorden, ik snap ook wel jullie punt van dat je net zo goed gewoon een joint zou kunnen roken maar toch zou ik graag een keer willen ervaren hoe dit voelt en in Amerika, vooral het zuiden, is deze drug toch nog wel enigszins populair. Maar dan zou ik het dus uit België moeten halen; lijkt me de beste optie.

Maar heeft dan niemand hier ervaring mee? Hoe moet ik dit doseren? Vooral gezien het feit dat ik de promethazine en de codeine nog moet gaan mixen.

Bovenaan