Lean ervaring

Baap

Belezen gebruiker
Hallo ouwe spacers,

Een paar maanden geleden heb ik via een vriend lean weten te bemachtigen. Het was een paarse substantie die getest was op 3 Mg codeine per 1 ml. In het flesje zat 100ml. Ik heb op dit forum informatie proberen te vinden maar eigenlijk is deze drugs hier heel onbekend. Ik zal daarom aan jullie mijn ervaring delen met deze ‘hoestdrank’.

Wie: Ik met een groep van 6 vrienden
Waar: bij een vriend thuis
Wat: Lean
Hoeveel: 100ml = 300mg codeine
Lengte: 193
Gewicht: 90

Een tijdje geleden bood een vriend mij aan om lean te kopen. Vrienden van mij hadden hier al ervaring mee en zeiden dat dit echt een zieke stoned geeft met een vreemde soort dronken.

De avond dat we het gingen doen waren we bij een vriend thuis met een groep van 6 anderen. 4 hiervan gingen aan de lean en de andere 2 zaten aan de 3-mmc, en hielden ons vooral in de gaten. We hadden 100ml lean in 1 liter sprite gegooid.

We begonnen met drinken en na een kwartier merkte je dat alles veel slomer werd. Het spraakvermogen werd veel slomer en het hele lichaam werd verdoofd. Na een tijdje was de dosis zo hoog dat het niet meer mogelijk was om te functioneren en vanaf hier ben ik ook alles vergeten. Later hoorden we van de vrienden die aan de 3-MMC zaten dat we niet meer aanspreekbaar waren en bijna de hele tijd in slaap vielen.

Conclusie: Lean is een leuke drugs, maar het is voor mij mening te duur voor het effect. Bij een hoge dosis krijg je een zware black-out en is je lichaam niet meer in staat om te bewegen. Gebruik dus geen hoge dosis want dan vergaat het leuke effect.

benzzzy

Badass junkie
Lean = codeine+promethazine siroop.
Jij hebt siroop gedaan met alleen codeïne dus geen Lean.
Je hebt codeine gedaan!
Lean is de moeite toch niet waard.
Goede manier om zwaar opgelicht te worden door een hype drug.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Je hebt codeine gedaan!

Precies wat door voornamelijk rappers werd gepromoot. En codeine wordt voor een klein deel naar morfine omgezet , maar echte morfine als Oxy of fentanyl etc is geen kinderspel dit wel. Waarom denk je dat het in Frankrijk en Spanje etc.. zelfs otc wordt verkocht? Omdat het een licht middel is goed tegen keelpijn en verkoudheid. Lean is dikke bs.

Je kan dan beter wat anders met je geld doen..

Baap

Belezen gebruiker
Je hebt codeine gedaan!

De prijs voor Lean is inderdaad hoog, en die prijs is vooral hoog door de hype eromheen die Amerikaanse rappers creëren.

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Snap er geen bal van.

Dus lean doet amper iets want het is codeine+promathazine siroop
Codeine alleen doet wel iets?

Skipper

Newbie
Van lean - codaine & promethazine kan je zeker gaan spacen maar het aantal wat je zou moeten drinken vergeleken wat je aan bijvoorbeeld oxy zou moeten pakken ligt bij lean veel hoger heeft bijna geen zin tenzij je veel geld hebt natuurlijk

Packjam

Belezen gebruiker
De prijs voor Lean is inderdaad hoog, en die prijs is vooral hoog door de hype eromheen die Amerikaanse rappers creëren.
Ik weet 100 ml Charlie *modknip prijzen* te koop is dat duur?

Laatst bewerkt door een moderator:

Packjam

Belezen gebruiker
Wat is 100ml Charlie?
Charly is de naam van de paarse hoestsiroop van *modknip: namen* en codeine en nog wat spul, te koop op een nederlandse zonder recept pagina voor *en prijzen*voor 100ml daar kun je 4,5 liter lean van maken, alleen het is nu al bijna een jaar uitverkocht

Paranoize.

Badass junkie
Charly is de naam van de paarse hoestsiroop van Actavis met Promethazine en codeine en nog wat spul, te koop op een nederlandse zonder recept pagina *modknip prijzen* voor 100ml daar kun je 4,5 liter lean van maken, alleen het is nu al bijna een jaar uitverkocht
Waarom doe je dat nou gast.... Beetje te uitgebreid je weet dat je geen prijzen en verkooppunten mag benoemen ookal is het uitverkocht😨

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik weet 100 ml Charlie *modknip prijzen* te koop is dat duur?
Charly is de naam van de paarse hoestsiroop van *modknip namen* met Promethazine en codeine en nog wat spul, te koop op een nederlandse zonder recept pagina voor xx euro voor 100ml daar kun je 4,5 liter lean van maken, alleen het is nu al bijna een jaar uitverkocht
Volgens mij heb ik je afgelopen woensdag al gewezen op de regel dat je geen prijzen en namen van vendors mag noemen hier.
Misschien leer je het na een korte ban? Tot over drie dagen dan maar?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Volgens mij heb ik je afgelopen woensdag al gewezen op de regel dat je geen prijzen en namen van vendors mag noemen hier.
Misschien leer je het na een korte ban? Tot over drie dagen dan maar?
Wat ben je weer mild en strijk je je hand over je hart! 😜

• Like
Waarderingen: Eik

Packjam

Belezen gebruiker
Van lean - codaine & promethazine kan je zeker gaan spacen maar het aantal wat je zou moeten drinken vergeleken wat je aan bijvoorbeeld oxy zou moeten pakken ligt bij lean veel hoger heeft bijna geen zin tenzij je veel geld hebt natuurlijk
Modknip* weer prijzen noemen is een ban van een week en dan ben ik in een goede bui *modknip euro maak je voor 9 liter lean

Bovenaan