Jouw liefdesleven!

afraidtech

Bewuste gebruiker
inmiddels 3 kwart jaar samen waarvan we samenwonen sinds april :grin:

zij is inmiddels gestopt met alle drugs, en ik ben blij dat ze mij mijn gang laat gaan zolang het maar niet meer uit de hand gaat lopen zoals 2 jaar geleden voordat ik haar leerde kennen. :hearteyes:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Net uit na een jaar best wel hevige relatie gehad te hebben. In een weekend keihard gebackstabbed en heb op de harde manier moeten leren dat ik me enorm heb vergist in iemand die alleen maar dr kop in t zand kan steken dan ergens voor te werken..

Binnekort maar weer ieder weekend aan de drugs, die laat je tenminste niet in de steek.. (maandagen daar gelaten)

aZx

Newbie
Heb al lang een vriendin (5 jaar ongeveer).
Heb haar nooit verteld dat ik af en toe experimenteer.
Vind het wel kut dat ik op dit vlak nooit eerlijk en open geweest ben.
Was wss nog te jong om mans te zijn en er gewoon voor uit te komen en als ik er nu nog mee af kom... lol :).

Tips?

Alvast bedankt.

Peace uit

Mindgamer

Badass junkie
Wat ooit bij haar hoorde, leeft nu verder in 3 verschillende containers: één container staat in Canada, de andere in Amsterdam en weer die andere staat in Duitsland. Het was leuk zolang het duurde, en ik heb speciaal voor jou je mooie, blauwe, lieve oogjes vast genaaid aan mijn doorbloede hart. Telkens als ik een steek voel in mijn borst, denk ik weer aan jou schat :sunglasses:

TrippyShit

Badass junkie
Tot nu toe eigenlijk kut :P Nooit langer dan een half jaar geduurt. Ik was het meestal na 2/3maanden wel zat weer. Ben 2x echt heel verliefd geweest en dat liep niet goed af allebei de keren. En hier in vianen zijn het bijna allemaal van die breezersletjes. Als je een keer een meisje leuk vind en een beetje met haar bezig bent, blijkt ze er ook 1 te zijn. Schiet niet echt op dan :P

Serenity

Badass junkie
Helemaal verliefd op mijn lieve vriend. Nu alweer 4 maanden. Time flies. Lijkt alsof ik hem gisteren heb ontmoet.

Spiraal

Newbie
Wow, ik ben deze week al 19 maanden heel gelukkig met mijn vriend.
Gisteren samen lsd gedaan, was heel erg gezellig!!

man of my dreams :hearteyes:

BacingsPen

Badass junkie
Congrats!

Van alle fora gedeelten is dit de enige waar ik niet open durf/kan zijn met als gevolg dat ik compleet losgeslagen ben/lijk te zijn op de rest van het forum.... :grin:

Liefde is de gevaarlijkste drugs die er bestaat.. Als het mogelijk was, was hij zeker illegaal geweest :grin:

Met mijn lief heel dichtbij, zou geen enkele drug nog interessant zijn ; dus is het maar goed dat ze aan de andere kant van de wereld is! :wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Was heel gelukkig met me ex maar dat is verleden tijd dat werkte echt niet meer..
Nu dus even niets, maar ik hou mijn ogen open :grin:

Feline

Belezen gebruiker
Moet ook wel even zeggen dat er ook lieve leuke mensen zijn hoor (:
Alleen jammer dat ik het tot nu toe verkeerd had getroffen.
Maar NU komt daar verandering in! :mrgreen:

xMasterx

Newbie
Ben me hele leven al vrijgezel geweest 2,5 jaar geleden 3 weken lang een meisje gehad maar dat was niet echt een relatie.
Nu keileuk meisje ontmoet, nu komt het lullig uit omdat het nu vakantie is en ik der nog niet echt goed ken, maarja gisteren 4 uur met haar gepraat op msn, voor het eerst kriebels in me buik, dus we zien wel waar we eindigen...

misslinda

Bewuste gebruiker
We genieten toch altijd intens!! Jij doet dingen met mijn waar ik alleen over kon dromen!!!

Soms komen dromen gewoon uit!!

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
misslinda zei:
We genieten toch altijd intens!! Jij doet dingen met mijn waar ik alleen over kon dromen!!!

I wish :(

Platonische internetliefdes, ik ben er niet goed in.

Bon, ik ga nog wat verder zoeken naar GHB. :smoke: :wave:

misslinda

Bewuste gebruiker
Probeerenleer zei:
misslinda zei:

het hoeft toch geen platonische internetliefde te blijven :tongueout: de mooiste relaties ontstaan door het internet hahaha

maaruh zoek ze he schatje als je hulp nodig hebt je weet me te vinden :tongueout:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
misslinda zei:
Probeerenleer zei:
misslinda zei:

het hoeft toch geen platonische internetliefde te blijven :tongueout: de mooiste relaties ontstaan door het internet hahaha

maaruh zoek ze he schatje als je hulp nodig hebt je weet me te vinden :tongueout:

Aaaaah kijk nou..., bloeit er hier iets moois? :hearteyes: Proberen zou ik zo zeggen!

Bovenaan