vode zei:Omg, ik ben ZO verliefd!Afgelopen dagen urenlang lopen videoskypen en morgen daarheen tot maandag. Het leven is goed.
![]()
azgaza zei:vode zei:Omg, ik ben ZO verliefd!Afgelopen dagen urenlang lopen videoskypen en morgen daarheen tot maandag. Het leven is goed.
![]()
Gefeliciteerd met het fijne gevoel, hopelijk lukt het en werkt het en wordt het alleen nog maar mooier![]()
Serenity zei:Ik vind 'm leuk. Weet niet hoe lang het gaat duren, en daar wil ik ook niet over nadenken. Hij is leuk. Toch is het leeftijdverschil moeilijk en heeft hij meer aan mij dan ik aan hem. Veel heeft hij me niet te bieden, al is z'n liefde natuurlijk genoeg. Hij worstelt ongelofelijk met zichzelf en wie niet van zichzelf houdt kan ook niet van een ander houden. Het is cru gezegd, maar er zit een kern van waarheid in waar ik nu wel tegenaan loop. Toch geniet ik ervan om hem te helpen in z'n leven.
Ik vind het maar lastig, daarom bekijk ik het van dag tot dag. Misschien omdat ik verder kijken ook te pijnlijk vind.
Serenity zei:Vriendjelief is vriendjelief niet meer.

alainalain zei:Mijn liefdesleven heeft zn up's en downs..
Maar gemiddeld gezien, is het al zown 3,5 jaar fucking fabulous![]()
cropp zei:alainalain zei:Mijn liefdesleven heeft zn up's en downs..
Maar gemiddeld gezien, is het al zown 3,5 jaar fucking fabulous![]()
wissel je af om kramp te voorkomen?
lysergine25 zei:advies nodig:
hoe maak je indruk op een mooie vrouw ?
Andrew zei:Liefdesleven? que?
Pak Suiker zei:lysergine25 zei:advies nodig:
Met een hele dikke portomonee.![]()
![]()
lysergine25 zei:ben verliefd aan het woorden op iemand die me niet eens kent ...
![]()
advies nodig:
gestresst omdat je samenwoont?Gemini zei:Dat moet je over een maandje nog eens vragen, nu ben ik echt alleen maar gestresst.![]()
Zoeken helpt niet. Je moet vinden.BT2303 zei:Moet mezelf echt een schop onder me kont geven en een leuke vriendin gaan zoeken![]()
Even mijn interpretatie ervan erin gezet, op die manier ben ik het niet zo met je eens, het ligt eraan waarnaar je zoekt natuurlijk.Drientje zei:Zoeken helpt niet. Je MOET vinden.
:PJa je moet natuurlijk helemaal niets he, laat dat duidelijk zijn. Hij begon met moeten...Pak Suiker zei:Even mijn interpretatie ervan erin gezet, op die manier ben ik het niet zo met je eens, het ligt eraan waarnaar je zoekt natuurlijk.Drientje zei:Zoeken helpt niet. Je MOET vinden.
Als hij een vriendin zoekt kan ie die best vinden denk ik.
Verder: welkom terug Drientje!!![]()
![]()
![]()
![]()
:P
Ik kan altijd beter me best doen met vindenDrientje zei:Zoeken helpt niet. Je moet vinden.BT2303 zei:Moet mezelf echt een schop onder me kont geven en een leuke vriendin gaan zoeken![]()
BT2303 zei:Ik begin gevoelens voor een collega te krijgen, weet niet of dit nou wel de bedoeling is.