Hey Raver,
Ik las je post en kan je wel begrijpen pfff lastige situaties met die rommel elke keer

Hoe gaat het nu en ben je er al vanaf?
Er zijn inweze meerdere manieren om van een g verslaving af te komen. Er is niet een echte richtlijk voor maar het "kan" wel gevaarlijk zijn als je helemaal NIKS hebt om op terug te vallen als je er ineens mee stop.
Ik had zelf een vreselijk weekend achter de rug, ik MOEST naar het buitenland en kon dit op GEEN manier cancellen pfff, nou dat heb ik geween!!!

Ik had een reis van 14 uur heen en 9 uur terug.
Ik had al weken tot misschien 2 a 3 maanden geen goede nachtrust gehad, in de zin van (diepe slaap/kwaliteit slaap)
Ik zelf deed het ongeveer 4 maanden zo goed als elke dag en meestal had ik dan slaap medicatie zoals diazepam, oxazepam, lormetazepam en midazolam etc etc.
Gelukkig had iik nog mirtazapine maarja dat is uiteraard ook geen echte benzo maar een anti pschychotica.
De ochtend dat ik vetrok werkte de 60 mg mirtazapine nog, en dagen daarvoor al zoveel geprobeerd om te slapen..

45 mg mirtazapine, 2 mg lormetazepam ,en 50mg oxazepam, NIKS hielp voor een beetje nachtrust in de zin van dat je helemaal weg bent, voor mn gevoel zag ik het weer licht worden buiten en ben ik geen minuut echt weg geweest.
Door die g heb ik de meeste slaap medicatie misbruikt om in slaap te komen, ik deed mn g ook altijd incombie. met sos of pep, maar ik ben van nature al druk (ADD) maar met die dopaminde feedback vd g en die sos etc stuiter ik echt mn bed weer bed.
Maargoed al met al helemaal vercrackt van huis vertrokken, want zoals vele weten dat als die rottige g uitwerkt je er helemaal verrot uit gaat zien, en het werd erger en erger, zweten, koude kippevel ofzo, leek ook alsof ik elke keer door een spinneweb gelopen had, en ik wist dat het kwam door de afkick en moeheid, mn hartslag viel allemaal best mee door de mirtazapine en ik had die ochtend ook flink drank getapt op het vliegveld en in het vliegtuin zelf ook.
Eenmaal in het land van bestemming ging nog een paar keer van bus moeten verwisselen en weer een grens over gegaan, al met al WIL JE ECHT NIET afkicken in een vliegtuig en drukte om je heen, en in een ander land is het allemaal nogal vreemd om het uit te leggen als het wel fout gelopen was.
Het was EEN GROTE nachtmerrie!!!
Aangezien in zaterdag het vliegtuig in moest en we zondag weer naar huis gingen kreeg ik zondag de ontwenningen van de benzo's over me heen.
Ik heb toen oxazepam 50 mg genomen en voelde meteen die vervelende ontwenning weg trekken.
Al met al... mocht je OOIT het land uit moeten oid..
Meeste mensen lijden hun leventje etc, en vaak denk je er niet over na dat je dan een probleem met bepaalde middelen hebt, maar eenmaal van huis kom je er achter hoe heftig het inweze is.
1 dag na mn terugkomst lag de Phenibut op mn deurmat!!

GABAPENTINE / PREGABALIN / PHENIBUT incombinatie met benzodiazepine MOET wel helpen om je van die G af te houden!
Voor mij kwam de hulp iets telaat maar mocht er iemand ooit willen weten hoe je eenvoudig van die G ontwenning af komt is dus een van die 3 middelen nemen en LEKKER THUIS blijven haha.
Succes!
GR