funky_skunk_junky
Wijs gebruiker
wiet is en blijft gewoon m'n schatje 
funky_skunk_junky zei:wiet is en blijft gewoon m'n schatje![]()
Fishhead0707 zei:ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding.
Ik ga voor de harddrugs.![]()
weyoun22 zei:Fishhead0707 zei:ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding.
Aangezien ik vrijwel dagelijks wel een jointje smoor en het aantal keren dat ik harddrugs neem per jaar op 1 hand te tellen is, zou het niet realistisch zijn eerlijk zijn wiet niet op 1 te vermelden.
Fishhead0707 zei:Al gaat het hier volgens mij om het effect, niet zo zeer om hoevaak je het gebruikt natuurlijk.
![]()
Sublimo zei:Fishhead0707 zei:Al gaat het hier volgens mij om het effect, niet zo zeer om hoevaak je het gebruikt natuurlijk.
![]()
Dat klopt.![]()

Fishhead0707 zei:weyoun22 zei:Fishhead0707 zei:ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding.
Aangezien ik vrijwel dagelijks wel een jointje smoor en het aantal keren dat ik harddrugs neem per jaar op 1 hand te tellen is, zou het niet realistisch zijn eerlijk zijn wiet niet op 1 te vermelden.
Daar heb je een goed punt. Al gaat het hier volgens mij om het effect, niet zo zeer om hoevaak je het gebruikt natuurlijk.
![]()
Irie zei:hangt volledig van de plaats van gebruik af!
Trouwfeest:
1) Alcohol
2) Alcohol
3) Lot's of Alcohol
Renovatiewerken:
1) Speed
2) Speed
3) Speed
Mijn huis was nog nooit zo vlug behangen, gevloerd, electr vernieuwd, ramen geschilderd ...
ben in september een nieuwe (of beter: verdere) renovatie van plan, heb al 2 weken vrij genomen: 1 weekje om goed door te halen en alles af te werken, 1 week om te recupereren!
Fishhead0707 zei:OT:
Momenteel top 3:
GHB
MDMA
MDAI
![]()
Sublimo zei:Fishhead0707 zei:OT:
Momenteel top 3:
GHB
MDMA
MDAI
![]()
Was de MDAi gisteren toch nog zo goed dat het een derde plaatsje verdiende ?![]()
Arjan` zei:3 I-doser
Arjan` zei:1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser
Arjan` zei:1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser
Arjan` zei:er zijn maar een paar drugs die ik frequent gebruik en dat is wiet/hasj truffels/paddo's en LSD een enkele keer speed gebruikt maar vond/vind het niks. van crack/coke/hero/meth snap ik gewoon niet dat mensen het de eerste keer willen gebruiken maar dat zal aan mij liggen
Arjan` zei:Bekijk profiel - Arjan`
Gebruikersnaam:
Arjan`
Rang:
Experimenterende gebruiker
Leeftijd:
19
Arjan` zei:Hallo drugsforum,
ik ben nu 15 jaar oud en ben nu ongeveer 2 jaar aan het experimenteren met drugs. Ik heb lsd speed ketamine XTC GHB wiet hasj alcohol en sigaretten gebruikt. ik las dat drugs schadelijk zijn voor je hersenen maar toch niet als je nog in de groei bent toch?
ik hoor het graag groetjes Arjan
funky_skunk_junky zei:Arjan` zei:1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser
Arjan` zei:er zijn maar een paar drugs die ik frequent gebruik en dat is wiet/hasj truffels/paddo's en LSD een enkele keer speed gebruikt maar vond/vind het niks. van crack/coke/hero/meth snap ik gewoon niet dat mensen het de eerste keer willen gebruiken maar dat zal aan mij liggen
Arjan` zei:Bekijk profiel - Arjan`
Gebruikersnaam:
Arjan`
Rang:
Experimenterende gebruiker
Leeftijd:
19
Arjan` zei:Hallo drugsforum,
ik ben nu 15 jaar oud en ben nu ongeveer 2 jaar aan het experimenteren met drugs. Ik heb lsd speed ketamine XTC GHB wiet hasj alcohol en sigaretten gebruikt. ik las dat drugs schadelijk zijn voor je hersenen maar toch niet als je nog in de groei bent toch?
ik hoor het graag groetjes Arjan
![]()

Sublimo zei:Het grappige vindt ik dan nog dat de I-doser op zijn nummer 3 staat. Na Heroine en Crystal Meth...
Sarcasme... Wel, dat mag ik toch hopen.Sublimo zei:Het grappige vindt ik dan nog dat de I-doser op zijn nummer 3 staat. Na Heroine en Crystal Meth...
KoxBox zei:Sarcasme... Wel, dat mag ik toch hopen.Sublimo zei:Het grappige vindt ik dan nog dat de I-doser op zijn nummer 3 staat. Na Heroine en Crystal Meth...