Drugs top 3!!!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ayahuasca
San Pedro
Peyote/Paddenstoelen op gedeelde plaats

Wilde eerste Iboga op 2 zetten maar Iboga beleefde ik tijdens de trip niet echt plezier. dat was meer om de resultaten. Het heeft me echt zoveel gegeven... als ik alleen resultaat gericht zou kijken zou de Iboga duidelijk samen met Ayahuasca op gedeelde 1e plaats komen.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
#1.MDMA Vanavond is het eidenlijk weer zover na 3 maanden en 1 dag :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: eerste keer dat ik het vol heb gehouden:tongueout:
#2.Wiet
#3.Is er niet

Mac...

Badass junkie
Moeilijk moeilijk, om te beginnen wil ik zeggen dat ik alle drugs eigenlijk wel lekker vind, vroeger had ik XTC zeker ergens in de top 3 gezet, alleen dat vind ik tegenwoordig maar rotzooi, want wordt er moe, draaierig, misselijk en niet lekker van. Paddo's vind ik erg lekker, maar kan ik helaas niet meer zo makkelijk aankomen. Top 3 van dit moment:

- Speed: kan altijd, overal, kost geen drol, sterk effect
- Wiet: kan altijd overal, maar is erg prijzig, zeker voor een every-day-smoker
- Ketamine: Beste gevoel dat ik op dit moment kan krijgen

Over een tijdje zal ik deze nog wel eens updaten

Debris

Bewuste gebruiker
1. DMT
De geweldige wereld van DMT.

2. LSD
De gezellige wereld van LSD.

3. Speed
De handigheid van het helder zijn.

Veel zullen het niet kunnen geloven, maar ketamine valt niet in de top 3.
Het was wel een dilemma welke op plaats 3 kwam, speed of ketamine.
Ze zijn beide erg leuk. Ketamine is misschien leuker om te doen, maar speed is soms heel erg handig.

L

Lid 6909

Gast
ik kan ze niet rangschikken op nummer 1, 2 en 3. Daarom maar zo;

LSD | MDMA | 5MEO-DiPT/KETAMINE

Andrew

Badass junkie
1. Keta
2. LSD
3. Alcohol

Heb de nummers 1 en 2 maar omgewisseld aangezien ik meer ervaring heb met Ketamine en daar een beter beeld van heb dan van LSD, en alcohol kan ik nu gewoon meer waarderen dan eerst.

TrippyShit

Badass junkie
Zo deze vind ik heel erg lastig, een top 3. Ik ga maar uit van de ervaringen die me het bij blijven als de meest speciale en bijzonderste.. Want anders krijg ik er zo'n 10 in een top 3 :P

1. Paddo's
2. MDMA
3. Alcohol/yayo aka coke .. gedeelde 3e plek dan maar..

azgaza

Badass junkie
Blijft moeilijk, maar momenteel zou ik gaan voor:

1. LSD
2. Ketamine
3. Wiet en Hasj, denk ik toch eigenlijk wel.

Drientje

DF-koning
LSD
MDMA
speed (ja speed want hell vind ik dat nog steeds erg fijn spul maar gelukkig weet ik er nu wel de weg mee te vinden.)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
1. Dex/ normale speed.
2. Alcohol.
3. Diazepam.

De voor en tegens bij elkaar opgeteld. De kater van MDMA vind ik te erg en te lang anders zou die op 2 staan.

Elohtibbar

Badass junkie
Petrovic zei:
1. Dex/ normale speed.
2. Alcohol.
3. Diazepam.

De voor en tegens bij elkaar opgeteld. De kater van MDMA vind ik te erg en te lang anders zou die op 2 staan.

Ik vind dus de kater van mdma helemaal niet vervelend. :) Heb meestal 1 dag waarop ik me echt wat minder voel (de dinsdag zeg maar), maar ik neem altijd lekker de tijd om uit te brakken, en dat zweverige droomweekje is soms ook wel lekker. De kater van alcohol vind ik veel vervelender, al kun je die kater natuurlijk voorkomen door met mate te drinken, en kun je de kater bij mdma niet algeheel voorkomen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Rabbithole zei:
Petrovic zei:
1. Dex/ normale speed.
2. Alcohol.
3. Diazepam.

Ik vind dus de kater van mdma helemaal niet vervelend. :) Heb meestal 1 dag waarop ik me echt wat minder voel (de dinsdag zeg maar), maar ik neem altijd lekker de tijd om uit te brakken, en dat zweverige droomweekje is soms ook wel lekker. De kater van alcohol vind ik veel vervelender, al kun je die kater natuurlijk voorkomen door met mate te drinken, en kun je de kater bij mdma niet algeheel voorkomen.
In het begin had ik ook nauwelijks last van de MDMA kater. Maar doordat ik het al wat langer gebruik en het soms te vaak achter elkaar heb gebruikt is die kater echt enorm. Als ik dan tv kijk en iets heeft een licht emotioneel gehalte dan moet ik echt vechten tegen de tranen. :P Ik voel me dan wel een weekje ongeveer down. Ik zit lekker op de blaren.

Bovenaan