Drugs top 3!!!

safca

Experimenterende gebruiker
1. XTC
2. wiet
3. coke (gebruik 't niet meer sinds 10 maanden, maar vond 't altijd een fijne drug)

weyoun22

Bewuste gebruiker
Fishhead0707 zei:
ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding.

Ik ga voor de harddrugs. :)

Aangezien ik vrijwel dagelijks wel een jointje smoor en het aantal keren dat ik harddrugs neem per jaar op 1 hand te tellen is, zou het niet realistisch zijn eerlijk zijn wiet niet op 1 te vermelden.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
weyoun22 zei:
Fishhead0707 zei:
ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding.

Aangezien ik vrijwel dagelijks wel een jointje smoor en het aantal keren dat ik harddrugs neem per jaar op 1 hand te tellen is, zou het niet realistisch zijn eerlijk zijn wiet niet op 1 te vermelden.

Daar heb je een goed punt. Al gaat het hier volgens mij om het effect, niet zo zeer om hoevaak je het gebruikt natuurlijk.

:)

weyoun22

Bewuste gebruiker
Fishhead0707 zei:
weyoun22 zei:
Fishhead0707 zei:

Daar heb je een goed punt. Al gaat het hier volgens mij om het effect, niet zo zeer om hoevaak je het gebruikt natuurlijk.

:)

In dat geval

1. Speed
2. Coke
3. Wiet

BacingsPen

Badass junkie
in welk opzicht?

Meest gebruikte:

1.alcohol
2.wiet
3.speed

Meest favoriete op het moment:

1. Alcohol
2. Speed en coke
3. MDMA

Meeste invloed op lange termijn: (pyschisch dan.)

1.Paddo's
2.2CB
3.Wiet

Om mee uit te gaan:

1:alcohol
2:Coke
3:hasj

Dat is 3 keer Alcohol op nummer 1!

Het zou verboden moet worden! :grin:

Irie

Belezen gebruiker
hangt volledig van de plaats van gebruik af!

Thuis:
1) lsd
2) 2cb
3) cocaïne
1 en 2 kunnen ook omgekeerd voorkomen, hangt er vanaf of ik de volle 8 à 12u aankan, of maar zin heb in een 4 à 6 uurtjes
3 is gewoon het leukst thuis, m.i., lekker met wat vrienden, alcohol, gezelschapsspelen ... op een feestje word ik er juist apathisch van

Festival:
1) XTC
2) Weed
3) Speed (om de laatste uurtjes eventueel nog wat door te trekken, maar niet altijd noodzakelijk)

Feestje:
1) XTC
2) Speed
3) Weed
ik neem nooit speed en XTC door elkaar, maar kan wel bv op vrijdagavond rond een uurjte of 19-20u een lekker lijntje leggen ... op het feestje zelf (rond middernacht) wat XTC nemen, en eventueel als er een after is terug een lijntje nemen ... hoewel ik tegenwoordig liever in mijn bedje kruip om toch enkele uurtjes te slapen ipv door te gaan (want die prijs betaal ik dan toch door de week op het werk)

Trouwfeest:
1) Alcohol
2) Alcohol
3) Lot's of Alcohol

Renovatiewerken:
1) Speed
2) Speed
3) Speed
Mijn huis was nog nooit zo vlug behangen, gevloerd, electr vernieuwd, ramen geschilderd ...
ben in september een nieuwe (of beter: verdere) renovatie van plan, heb al 2 weken vrij genomen: 1 weekje om goed door te halen en alles af te werken, 1 week om te recupereren!

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Irie zei:
hangt volledig van de plaats van gebruik af!

Trouwfeest:
1) Alcohol
2) Alcohol
3) Lot's of Alcohol

Renovatiewerken:
1) Speed
2) Speed
3) Speed
Mijn huis was nog nooit zo vlug behangen, gevloerd, electr vernieuwd, ramen geschilderd ...
ben in september een nieuwe (of beter: verdere) renovatie van plan, heb al 2 weken vrij genomen: 1 weekje om goed door te halen en alles af te werken, 1 week om te recupereren!

whahah geniaal. Het werkt inderdaad. Zou gingen wij is iemand verhuizen en het huis schoon maken etc. Onder invloed van pep :grin: :grin: :grin: Dat schoot inderdaad lekker op. hahah

Trouwfeestjes en alcohol of verjaardagen en alcohol... :hearteyes: :hearteyes:

OT:

Momenteel top 3:

GHB
MDMA
MDAI

:hearteyes:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Arjan` zei:
1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser

Arjan` zei:
er zijn maar een paar drugs die ik frequent gebruik en dat is wiet/hasj truffels/paddo's en LSD een enkele keer speed gebruikt maar vond/vind het niks. van crack/coke/hero/meth snap ik gewoon niet dat mensen het de eerste keer willen gebruiken maar dat zal aan mij liggen

Arjan` zei:
Bekijk profiel - Arjan`

Gebruikersnaam:
Arjan`
Rang:
Leeftijd:
19

Arjan` zei:
Hallo drugsforum,
ik ben nu 15 jaar oud en ben nu ongeveer 2 jaar aan het experimenteren met drugs. Ik heb lsd speed ketamine XTC GHB wiet hasj alcohol en sigaretten gebruikt. ik las dat drugs schadelijk zijn voor je hersenen maar toch niet als je nog in de groei bent toch?
ik hoor het graag groetjes Arjan

:confused:

clockcable

Bewuste gebruiker
Haha wat een knuppel
mijn top 3
1: Mdma
2: Coke+alcohol (de combi, afzonderlijk vind ik het allebei maar matig)
3: Amfetamine

KoxBox

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Arjan` zei:
1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser

Arjan` zei:
er zijn maar een paar drugs die ik frequent gebruik en dat is wiet/hasj truffels/paddo's en LSD een enkele keer speed gebruikt maar vond/vind het niks. van crack/coke/hero/meth snap ik gewoon niet dat mensen het de eerste keer willen gebruiken maar dat zal aan mij liggen

Arjan` zei:
Bekijk profiel - Arjan`

Gebruikersnaam:
Arjan`
Rang:
Leeftijd:
19

Arjan` zei:
Hallo drugsforum,
ik ben nu 15 jaar oud en ben nu ongeveer 2 jaar aan het experimenteren met drugs. Ik heb lsd speed ketamine XTC GHB wiet hasj alcohol en sigaretten gebruikt. ik las dat drugs schadelijk zijn voor je hersenen maar toch niet als je nog in de groei bent toch?
ik hoor het graag groetjes Arjan

:confused:

BUSTED! :smoke:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het grappige vindt ik dan nog dat de I-doser op zijn nummer 3 staat. Na Heroine en Crystal Meth...

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik snap hoe mdma niet in de top 3 van sommigen kan staan, maar mischien nemen ze niet alleen het gevoel in beschouwing.

Bovenaan