Drugs top 3!!!

raZiel

Experimenterende gebruiker
Ik heb nog niet zoveel gedaan maar tot nu toe is dit de volgorde:
1. XTC (+ lachgas)
2. truffels/paddo's (+ lachgas)
3. wiet/hasj (+ lachgas)

Ik zou de meeste drugs nog wel is willen proberen maar ik denk niet dat die kunnen tippen aan het heerlijk xtc gevoel :P

Drientje

DF-koning
1 LSD
2 speed
3 MDMA
4 keta

Alhoewel dat er meer dan drie zijn en de positie ook nog al eens wisselt. Ik kijk nu erg uit naar de MDMA van oktober. Laatste keer was januari!

KoxBox

Badass junkie
electergie zei:
1. Ayahuasca
2. Peyote cactus of San Pedro
3. LSD

Niet dat ik met de eerste 2 al ervaring heb.

tomz0r

Badass junkie
KoxBox zei:
electergie zei:
1. Ayahuasca
2. Peyote cactus of San Pedro
3. LSD

Niet dat ik met de eerste 2 al ervaring heb.

Denk niet dat dit een troll is. Je hebt soms echt van die zweverige tripfetisjisten die tripmiddelen de hemel in prijzen zonder dat ze er ervaring mee hebben. Nu is het allemaal wat minder, maar een paar jaar geleden zou hij hier geen uitzondering zijn.

electergie

Belezen gebruiker
ok dan deel ik die kennis nog eens:

ayauhuasca en peyote zijn erom bekend om mensen te helpen
niet enkel om te trippen, zoals verlossing van alcohol verslaving

daarom dat deze benefide drugs in mijn top staat.

tomz0r

Badass junkie
electergie zei:

Bronnen?
Ik kan zo op Erowid en hier op dit forum net zo goed een paar negatieve ervaringen vinden die levensverwoestend waren.
Verder wil ik nog zeggen dat ik die mensen die zeggen dat ze inzichten uit tripmiddelen krijgen maar wereldvreemd vind.

electergie

Belezen gebruiker
Elke drugs heeft zijn voor en na delen.
...
Maak jezelf maar kapot aan die mdma, ghb, speed, cocaine, wiet, alcohol!, ...
Als je aan tripmiddelen begint dan verronderstel ik dat je weet waar je aan begint.

Ik zeg al niks meer.

Chris Pontius

Badass junkie
electergie zei:
Elke drugs heeft zijn voor en na delen.
...
Maak jezelf maar kapot aan die mdma, ghb, speed, cocaine, wiet, alcohol!, ...
Als je aan tripmiddelen begint dan verronderstel ik dat je weet waar je aan begint.

Ik zeg al niks meer.

Jij snapt het echt niet he? Voor iedereen werkt het anders, de een vindt wat in tripmiddelen, de ander in poeders en de meeste vinden helemaal nergens iets en gaan gewoon keihard kapot.

Ik heb meer gehad aan poeders dan aan tripmiddelen en heb van beide genoeg geprobeerd om ze te vergelijken met elkaar.
Toch grappig dat ik hier de gene ben die kan accepteren dat er niet 1 ultiem middel is, in tegenstelling tot jou, terwijl ik maar een vieze snuivert ben.

tomz0r

Badass junkie
Zeker bij mensen die alleen in hun eigen wereldje geloven. Ik heb in dat geloof topic allang gezien dat iets uitleggen tegen die gast toch nutteloos is omdat hij dan langs mij heen gaat praten.

pascal828

Badass junkie
tomz0r zei:
Zeker bij mensen die alleen in hun eigen wereldje geloven. Ik heb in dat geloof topic allang gezien dat iets uitleggen tegen die gast toch nutteloos is omdat hij dan langs mij heen gaat praten.
Zo gedroeg jij je eerst ook! :beer:

tomz0r

Badass junkie
pascal828 zei:
tomz0r zei:
Zo gedroeg jij je eerst ook! :beer:

Ja dat was anders. Ik deed het bij domme mensen die zelf ook niks te zeggen hadden. En ik deed het voor de lol :sunglasses:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
electergie zei:

Die gedachte vind ik zwaar overrated, van hun alcohol verslaving verlossen. Nuchter kan je perfect tot conclusies komen over je gebruik en hoe het wel moet. Bij het trippen kan het alleen wat extra indruk maken. Zo zie ik het.

tomz0r

Badass junkie
Petrovic zei:
electergie zei:

Die gedachte vind ik zwaar overrated, van hun alcohol verslaving verlossen. Nuchter kan je perfect tot conclusies komen over je gebruik en hoe het wel moet. Bij het trippen kan het alleen wat extra indruk maken. Zo zie ik het.

Goed verwoord. :)

electergie

Belezen gebruiker
logisch, jij hebt bijna 2000 posts op een drugsforum

gelijk heb je pontius, er is geen ultieme drugs.
doe dus gewoon normaal.

spacelord

Wijs gebruiker
Je kan wel degelijk inzichten krijgen door te trippen, dat geldt voor iedereen anders. Ik heb er al veel aan gehad en ben zeker niet wereldvreemd, ze hebben mij doen inzien wat het betekent om te leven en laten mij doorheen de samenleving kijken op een manier zoals als mensen bv vliegen zijn en tegengehouden worden door een net, ik als ik trip een mug ben die er door heen gaat, later terug kom maar wel een nieuwe ervaring en nieuwe kennis verworven heb. De een vindt dit zever de ander snapt wat ik wil zeggen, het gaat erom wat de betekenis voor jezelf is van trippen en drugs. Er is geen universele norm, geen universeel doel. iedereen maakt zijn doel zolang hij leeft en dat doel is gelukkig zijn. Maakt trippen je gelukkig doe het dan, maakt het je ongelukkig blijf eraf.

tomz0r

Badass junkie
spacelord zei:
ben zeker niet wereldvreemd
Dat wil ik wel geloven, maar

spacelord zei:
ze hebben mij doen inzien wat het betekent om te leven en laten mij doorheen de samenleving kijken op een manier zoals als mensen bv vliegen zijn en tegengehouden worden door een net, ik als ik trip een mug ben die er door heen gaat, later terug kom maar wel een nieuwe ervaring en nieuwe kennis verworven heb. De een vindt dit zever de ander snapt wat ik wil zeggen, het gaat erom wat de betekenis voor jezelf is van trippen en drugs. Er is geen universele norm, geen universeel doel. iedereen maakt zijn doel zolang hij leeft en dat doel is gelukkig zijn. Maakt trippen je gelukkig doe het dan, maakt het je ongelukkig blijf eraf.

weet je het wel zeker?

electergie

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
electergie zei:

Iemand die van 'smorgens voreg tot 'savonds laat drinkt, is nooit nuchter.
Dat noemen ze alcohol verslaafd.

Tomz0r, je bent dom en hebt niks te zeggen. Ik doe het voor de lol :sunglasses:

NIET :tearsofjoy:

Chris Pontius

Badass junkie
electergie zei:

Owja, alcohol verslaafden zijn 24/7 lazerus.
Hoe zie jij die mensen clean worden dan? Stront lazerus een ayahuasca-sessie bijwonen ? :tearsofjoy:

electergie

Belezen gebruiker
Chris Pontius zei:
electergie zei:

Owja, alcohol verslaafden zijn 24/7 lazerus.
Hoe zie jij die mensen clean worden dan? Stront lazerus een ayahuasca-sessie bijwonen ? :tearsofjoy:

Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.

Ik laat jullie in jullie waan.

Chris Pontius

Badass junkie
electergie zei:
Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.

Ik laat jullie in jullie waan.

Nee, ik weet niets van alcoholisme af natuurlijk. :tearsofjoy:
Mijn lieve paps heeft ervoor mogen afkicken in een kliniekje dus ik weet wel waar ik over praat :wave:.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
wat zou de odds zijn van succesvol afkicken bij een afkickcentrum en een aantal ceremonies? Ik weet ze niet maar het lijkt me wel heel logisch dat de kans bij een afkickcentrum vele malen hoger ligt. Bij zo,n trip kan je gaan inzien dat je moet stoppen met een verslaving, thats all. Bij een afkickkliniek ga je in op de reden van gebruik en oplossingen die de trek naar het middel weg halen. Lijkt me wel wat effectiever. En iemand die verslaafd is en naar een ceremonie gaat wil al stoppen, waarom zou hij anders naar een ceremonie gaan.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
electergie zei:
na een fles vodka kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.

Dat vind ik knap. Ik heb nog nooit een dronken persoon normaal zien praten? :)

Maarja beetje vaag allemaal hoor, over een top 3 posten waarvan je er 2 nog nooit heb gedaan hmm :rolleyes: :smilingimp: :)

OT:

TOP 3, @ the momentum..:

2C-B
XTC
Alcohol

:wave:

spacelord

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
spacelord zei:
ben zeker niet wereldvreemd
Dat wil ik wel geloven, maar

spacelord zei:
ze hebben mij doen inzien wat het betekent om te leven en laten mij doorheen de samenleving kijken op een manier zoals als mensen bv vliegen zijn en tegengehouden worden door een net, ik als ik trip een mug ben die er door heen gaat, later terug kom maar wel een nieuwe ervaring en nieuwe kennis verworven heb. De een vindt dit zever de ander snapt wat ik wil zeggen, het gaat erom wat de betekenis voor jezelf is van trippen en drugs. Er is geen universele norm, geen universeel doel. iedereen maakt zijn doel zolang hij leeft en dat doel is gelukkig zijn. Maakt trippen je gelukkig doe het dan, maakt het je ongelukkig blijf eraf.

weet je het wel zeker?

wat boeit het of ik het zeker weet, zolang ik het denk en ik er verantwoordelijk mee omspring en het een mooie toegevoegde waarde aan mijn leven heeft, volstaat mijn visie voor mij :)zelfs al hebben paddestoelen etc mij geen nieuwe visies bijgeleerd, ze hebben alleszinds wel ervoor gezorgd dat ik dingen weet die ik voorheen niet wist, maar die gevangen zaten in mijn onderbewustzijn. Psychedelica hebbe deze gedachten tot het niveau van bewustzijn geleid, uiteindelijk ben je zelf de wereld achter de 'deur'. Psychedelica zijn gewoon een sleutel tot het openen van jezelf.

Bovenaan