Het blijft heel raar. Zo’n wervelstorm aan emotie die ineens zonder reden verschijnt.. rare reactie op de middelen die je neemt. Want die zijn allemaal ontworpen om juist te dempen en verdoven. Daarom ishet ook lastig voor ons om je te helpen. Ik ken de middelen die je gebruikt maar die reactie kan ik er niet mee rijmen.
Daarom word ik ook gek
Het is zo raar wat ik meemaak
Ik ben helemaal radeloos
Daarom ook die zelfmoord gedachten omdat het zo raar is wat meemaak en het wil maar niet een kleine verbetering komen
Het is elke dag hetzelfde verhaal wat ik ook doe
Nu als ik de 70mg methadon neem begin ik na een half uur niet normaal te zweten en dat duurt één uurtje ongeveer
Maar ik zweet niet normaal alsof ik uit douch stap
Heb het nu al 3 dagen
En de depressie somberheid of wat het ook is bij mijn borst zo een warme gevoel die je down maakt dat is vanaf ik wakker word
En het huilen is meestal na 1 uur middag
En dan nog de onrust die wordt het heftigst na 1 uur als ik de methadon slik
En slaperig na een uur als ik de diazepam slik
Ik word er gewoon gek van
Het lijkt alsof er iets is aangetast bij mijn zenuwstelsel door het te lang aan het ontwennen van november tot in februari was ik zooooooo onrustig en sliep Max 1 uuuurtje en vaak helemaal niet voor weken
Ik ben gewoon radeloos en kan dit niet meer aan en denk vaak aan zelfmoord
Omdat het onverklaarbaar is
Methadon verhogen helpt ook niet meer en de medicatie heeft het erger gemaakt
Misschien als ik alleen methadon had was ik wel beter geworden
Maar nu door de overstap en de mertezepine en de zolpidemtartraat weet je niet meer waar het door komt
Eerst was het duidelijk opiaten ontwenning
Nu kan het bijwerkingen zijn
Medicatie die niet samen gaat die dit uitlokt
Ikweet het niet en zelfmoord is de makkelijkste manier om vanaf te komen
Ik zit nu alleen maar te denken wacht tot vrijdag dan zie je de psychiater dan moet ik opgenomen worden of het wordt zelfmoord als hij niet met een verklaring komt