Diametha
Bewuste gebruiker
Gebruik nu al een maand methadon omdat ik sinds november erg onrustig angstig buikpijn en slapeloosheid helemaal niet slapen was na 4 maanden de diagnose methadon ontwenning omdat ik zo lang geen methadon had gebruikt hebben ze me eerst rivotril gegeven 0,5 mg ochtend en 0,5 mg avond toen het na 2 weken niet hielp kreeg ik toch methadon eerst 10 mg na een week 20 mg en nu al 2 weken 30 mg maar 2 weken terug wou ik stoppen met rivotril werd ik helemaal gek dus moest ik overstappen naar diazepam kreeg 3 keer 5mg diazepam het ging meteen mis omdat ik in 1 keer ben overgestapt na 1 week moest ik dosis verhogen maar was zo in de war dat ik het vergeten was en voel me de hele dag moe en onrustig en angstig en depressief en huilbuien nu zit ik op 10 dagen op 15 mg diazepam en vind ik het zonde om de dosis toch te verhogen als ik misschien over 4 dagen stabiel kan worden of gaat het langer duren om stabiel te worden op diazepam?en weet ook niet of ik al stabiel ben op methadon? Heeft iemand hier ervaring met diazepam en methadon samen ? Slaap maar 3 uurtjes en ben de hele dag en avond zo onrustig en word helemaal gek mijn psychiater wil alleen maar meer medicatie geven voor antidepressiva of dosis verhogen diazepam
Maar ik wil er eigenlijk vanaf zodra het kan dus wil de dosis zo laag mogelijk houden maar als het niet anders kan
Heeft iemand hier advies bijvoorbeeld volhouden of toch die dosis omhoog
Maar ik wil er eigenlijk vanaf zodra het kan dus wil de dosis zo laag mogelijk houden maar als het niet anders kan
Heeft iemand hier advies bijvoorbeeld volhouden of toch die dosis omhoog