Paranoize.
Badass junkie
Dat je je nu als de dood voelt is een feit, maar tegelijkertijd een teken dat je lichaam aan het herstellen is, daarom voel je je zo slecht, je lichaam herstelt en dat heeft tijd nodigHoe moet je accepteren dat je je zo slecht voelt en de hele tijd aan het huilen terwijl er geen hoop of een oplossing in zicht is
En terwijl alles slechter geworden is sinds ik medicijnen heb gekregen
En nog verslaafd aan die medicatie geraakt die zo slecht is voor je gezondheid
Hoe moet je dat omarmen? Dat maakt je toch gek
Je komt om te genezen en ze hebben het erger gemaakt
Je gaat er niet tegen vechten je hebt gewoon geen vertrouwen meer en je wordt hopeloos
En niemand die je steunt van de mensen van de zorg
Je vecht niet je geeft je over terwijl je geen vertrouwen hebt en niet weet wat de oplossing is
En ik heb geen kracht om te vechten ik ben alleen maar aan het huilen van spijt nu
Omdat je blind alles hebt gedaan en alles hebt geslikt was ze me gaven
Ik had gewoon moeten vragen waarom dat middel nemen terwijl de diagnose opiaten ontwenning is
Dus heb opiaten nodig niks anders
Maar dit is achteraf
En nu is het je moet stabiliseren voordat we verder kunnen en dat wil maar niet lukken dus hoe verder
Wil zelfs opgenomen worden en cold turkey proberen wil gewoon van de diazepam en de Mertazepine en zolpidemtartraat af
Methadon kan ik nog nemen omdat het opiaten ontwenning is maar de rest is de oorzaak
Ben ten einde raad en als ik zou vechten zou ik de medicatie niet meer nemen of zou ik zelf afbouwen
Maar ik doe wat ze zeggen want zij hebben deze gevoelens veroorzaakt de onrust en slapeloosheid die had ik van af november dat is mijn schuld en daarvoor ben ik gekomen om te genezen
Ben door iedereen gezien hiervoor en niemand zei je bent psychisch en iedereen zei het is lichamelijk ook deze psychiater maar gaf me dingen voor psychische mensen
En nu ben ik eraan verslaafd terwijl het me niet beter maakt
Ik vecht tegen niks heb me juist over gegeven maar zie geen hoop en geen verbetering dan ga je twijfelen maar niet vechten
Blijf je doorgaan? Dan zal je je voor altijd zo blijven voelen tot aan je dood
Dus wat kies je? Tijdelijk lijden accepteren of kiezen voor levenslange handboeien?