Casrus
DF-koning
Leeft de computer in een wij-simulatie?Computer hardware? Leven wij in een computersimulatie?
Leeft de computer in een wij-simulatie?Computer hardware? Leven wij in een computersimulatie?
Je gaat je ook gewoon anders voelen als je geen koolhydraten eet he! Dat scheelt sneller denk ik.. maar ja misschien scheelt het gezond eten nog meer dan je denkt! Als je compleet gezond door het leven gaat dan scheelt dat na een jaar of 5 echt ontzettend veel natuurlijk! En 20 jaar dan! Of 50 jaar! Ja dat scheelt wel!Bij mij is het gevoel toch echt op mijn achterhoofd, maar ik moet wel zeggen als ik er bewust mee bezig ben dat ik ook meer bewust wordt van de bovenkant/voorkant van mijn hoofd. Het lijkt alsof ik me hersenen daar geactiveerd voel worden ofzo.
Mijn inzicht of eigenlijk ondervinding aangezien ik het ergens wel wist maar te koppig was om me er iets van aan te trekken, is dat zowel voeding en beweging een enorme invloed hebben op je mentale en fysieke welzijn. Sinds ik een maandje een stuk bewuster met eten en bewegen om ga, merk ik de kleinste verschillen al. Ik eet nu veel meer groente en fruit en veel minder brood of andere koolhydraat rijk eten, hierdoor heb ik weliswaar een stuk eerder weer honger na het eten maar ik voel me aanzienlijk fitter door de dag heen. Als ik dan toch weer een keertje veel brood eet merk ik het echt direct.
Ik heb het woord fascisten gegoogledWe zijn omringd door fascisten
Ja maar denk je dat het gezond is om maar 1 maaltijd per dag te nemen? Wie heeft jou dat aangeraden? Je kunt beter 4 maaltijden per dag eten dan 1! Je valt sneller af als je het eten verdeelt over de dag omdat je stofwisseling dan actief blijft!Ik ben 40kg afgevallen door maar 1 maaltijd perdag te nemen en te sporten.
Ook leuk om te proberen.
Nou en als jou gedrag het gedrag van iemand anders beinvloed?Niemand is verantwoordelijk voor mijn gevoelens, gedachten en gedrag (enz) als alleen ik zelf.. En ik ben niet verantwoordelijk voor de ander zijn gevoelens, gedachten gedrag (enz)
Ik ben 40kg afgevallen door maar 1 maaltijd perdag te nemen en te sporten.
Ook leuk om te proberen.
Rustig maar het is niet erg, het is toch al zo!
Extra motivatie voor mij om door te gaan met nauwelijks etenWat vond je van mijn verhaaltje?
Is wel een heel ongezonde manier van afvallen...

Idd als alle amerikanen dat nou is hadden gedaan.
Dan bereiken ze nooit de "American Dream"
!!!Extra motivatie voor mij om door te gaan met nauwelijks eten
Veel plezier 
Nou dat vind ik de negatieve visie op de wereld! Er is ook een Positieve!we leven op een kapot gemaakte wereld die achteruitgaat. bewustwording van jezelf is het begin naar een nieuwe realiteit
Ik vind de wereld vooruit gaan!! Maar ik snap je wel als mensen niet bewust zijn van zichzelf dan heb je daar last van natuurlijk!!we leven op een kapot gemaakte wereld die achteruitgaat. bewustwording van jezelf is het begin naar een nieuwe realiteit
Onze wereld is toch een simulatie hoor! Het is een theorie die gesimuleerd is door een heerser!Leeft de computer in een wij-simulatie?
Nou ja hoeft niet!Meer Mind(less)les nemen...
Maar de truc is om te ontcijferen wie er nou luistert en niet meedoet! Luister hier maar gewoon naar!Wie niet meedoet, die luistert
Geniaal! Jij kan er ook wat van zeg! Ik sla jou Quote op in mijn verzameling van "Vaagheid"!Gedachten en beelden komen met de hartslag van toen. Het collectieve bewustzijnsveld heeft geen hartslag… Of misschien wel… Wij zijn het collectief bewustzijnsveld. Het hartslag komt pas, als je de ander bent. Wat zegt dat over die boven ons? Die zit gewoon de hele tijd te schommelen. God is een jonge man op een schommel.
En jij bent de reiziger Of zegelwijzheid!Wat bedoel je nou😂😂😂
Staatgeheimendingen die niet onthult mogen worden
Wat een ongelooflijk mooi en boeiende thread, echt fantastisch om lezen al die inzichten!
Het belangrijkste wat ik tot nu toe heb ingezien is dat de tijd snel gaat. Dat kwam er plotseling en kwam flink binnen. De stem in mijn hoofd die ik hoor zeggen : 'Je zit al in de helft, Beady'.
Het fijnste is dat je voortaan weet dat je "tijd" de schuld kunt geven 
Je reageert op posts uit 2017, van een lid dat al lang niet meer actief is. Daarnaast valt het op dat je behoorlijk loopt te spammen (zie bijvoorbeeld je laatste berichten vrijwel achter elkaar in dit topic) en je je niet bewust bent van het belang van harmreductie. Ik geef je daar bij deze een waarschuwing voor: stop met spammen, let op met wat je zegt in het kader van meer drugs gebruiken/schade valt wel mee etc.Ja maar denk je dat het gezond is om maar 1 maaltijd per dag te nemen? Wie heeft jou dat aangeraden? Je kunt beter 4 maaltijden per dag eten dan 1! Je valt sneller af als je het eten verdeelt over de dag omdat je stofwisseling dan actief blijft!
Gebruik je speed ofzo? Je kan toch niet maar een maaltijd per dag eten! pfff! Dat kan ik echt niet!
En als je zo eet sterf je langzaam af! Je put jezelf uit, Je hebt geen energie meer om bouwstenen te ondersteunen en aanmaken, de stofjes in je brein gaan in loop van der tijd langzaam dood, Je vernietigd je spiermassa en je krijgt zeer snel bloedarmoede die heel jou complete functioneren kapot maakt!
Dat heb ik zo gruwelijk mogelijk geschreven om jou te laten inzien dat het heel ongezond is! Je kan het enkel goedpraten met "dat is toch later pas" !!!
Dat is hetzelfde als drugs gebruiken maar dan zonder enkel goed gevoel te ervaren! Je valt ervan af ja maar als je zo blijft leven dan hoeft dat over 5 jaar echt niet meer! Moet je nagaan over 20 jaar of zelfs 50 jaar!
Lichamelijke klachten zijn soms misschien ook erger dan je verwacht! Je kan daar doorgaans de hele dag mee bezig zijn! Soms heb je wel ups maar de downs is waar je doorgaans mee bezig ben! Kijk maar naar een oude vrouw. Die krijgt steeds meer klachten en vele hebben een leven dat uiteindelijk beheerst word door ernstige kwaaltjes en fysieke klachten! Hoe denk jij anders dat het er in het bejaarde tehuis aan toe gaat! Hoe langer je zo blijft leven hoe sneller dit op je afkomt en ook als je nog jong ben kunnen er van die klachten je leven in komen hoor!
Ik vind het grappig om je te laten schrikken! haha.. het maakt me eigenlijk helemaal niks uit wat je ermee doet weet je! Toch moet je maar even luisteren en aan een dokter vragen hoe je het beste kan afvallen!
Wat vond je van mijn verhaaltje?
Duidelijk!!Je reageert op posts uit 2017, van een lid dat al lang niet meer actief is. Daarnaast valt het op dat je behoorlijk loopt te spammen (zie bijvoorbeeld je laatste berichten vrijwel achter elkaar in dit topic) en je je niet bewust bent van het belang van harmreductie. Ik geef je daar bij deze een waarschuwing voor: stop met spammen, let op met wat je zegt in het kader van meer drugs gebruiken/schade valt wel mee etc.
Pas je je forumgedrag niet aan kan er een ban volgen (zie Forumregels).
Vriendelijke groet,
Mød Pløp
Duidelijk!!
Als mod maken wij de keuze of we iemand aanspreken op gedrag via pb of openbaar. Ik hou van openbaar, vanwege transpantie. Mensen kunnen dan enerzijds zien wat er gedaan word, anderzijds kunnen andere leden ons erop aanspreken als ze er iets van vinden. Voorkomt meldingen over dingen dien we al hebben opgelost, genereert feedback etc.Wel ben ik van mening dat als het zo is dat ik te veel deed spammen, dan is het ook niet de bedoeling dat het bericht van u in een topic geplaatst word. Heeft dit eigenlijk een bepaalde regel want dat zou je kunnen weten zomaar toch? = Verder vind ik het totaal niet erg maar dat valt me op.
Nou en als jou gedrag het gedrag van iemand anders beinvloed?
..
..
..
..
..
of is dat niet je
De ander laat zich dan toch beïnvloeden? Een persoon die volwassen is, is zelf verantwoordelijk in hoe verre die dat toe laat. (Je hebt eigenlijk altijd wel een keuze, misschien niet altijd in wat gebeurt maar wel in hoe je daar mee omgaat)Nou en als jou gedrag het gedrag van iemand anders beinvloed?
..
..
..
..
..
of is dat niet je punt?
1 maaltijd eten per dag kan prima. Word ookwel OMAD genoemd. En als je daarbij de juiste voedingstoffen binnenkrijgt is er eigenlijk weinig aande hand.Ja maar denk je dat het gezond is om maar 1 maaltijd per dag te nemen? Wie heeft jou dat aangeraden? Je kunt beter 4 maaltijden per dag eten dan 1! Je valt sneller af als je het eten verdeelt over de dag omdat je stofwisseling dan actief blijft!
Gebruik je speed ofzo? Je kan toch niet maar een maaltijd per dag eten! pfff! Dat kan ik echt niet!
En als je zo eet sterf je langzaam af! Je put jezelf uit, Je hebt geen energie meer om bouwstenen te ondersteunen en aanmaken, de stofjes in je brein gaan in loop van der tijd langzaam dood, Je vernietigd je spiermassa en je krijgt zeer snel bloedarmoede die heel jou complete functioneren kapot maakt!
Dat heb ik zo gruwelijk mogelijk geschreven om jou te laten inzien dat het heel ongezond is! Je kan het enkel goedpraten met "dat is toch later pas" !!!
Dat is hetzelfde als drugs gebruiken maar dan zonder enkel goed gevoel te ervaren! Je valt ervan af ja maar als je zo blijft leven dan hoeft dat over 5 jaar echt niet meer! Moet je nagaan over 20 jaar of zelfs 50 jaar!
Lichamelijke klachten zijn soms misschien ook erger dan je verwacht! Je kan daar doorgaans de hele dag mee bezig zijn! Soms heb je wel ups maar de downs is waar je doorgaans mee bezig ben! Kijk maar naar een oude vrouw. Die krijgt steeds meer klachten en vele hebben een leven dat uiteindelijk beheerst word door ernstige kwaaltjes en fysieke klachten! Hoe denk jij anders dat het er in het bejaarde tehuis aan toe gaat! Hoe langer je zo blijft leven hoe sneller dit op je afkomt en ook als je nog jong ben kunnen er van die klachten je leven in komen hoor!
Ik vind het grappig om je te laten schrikken! haha.. het maakt me eigenlijk helemaal niks uit wat je ermee doet weet je! Toch moet je maar even luisteren en aan een dokter vragen hoe je het beste kan afvallen!
Wat vond je van mijn verhaaltje?
Ik heb zowat het inzicht dat je sterkste vak niet begrijpend lezen wasIk heb het woord fascisten gegoogled
Het fascisme (Italiaans: fascismo) is een extreme vorm van autoritair nationalisme en is antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel. Het is een politiek stelsel dat onder meer werd ingesteld in Italië van 1922 tot 1943
Daar staat dat het een extreme vorm is van anti-intellectueel! Dat vind ik gewoon grappig!
Interessant, kan je zo'n voorbeeld geven van zo'n maaltijd wat er dan allemaal inzit en hoeveelheden?1 maaltijd eten per dag kan prima. Word ookwel OMAD genoemd. En als je daarbij de juiste voedingstoffen binnenkrijgt is er eigenlijk weinig aande hand.
Als je dan ook nog eens koolhydraatarm eet is het redelijk makkelijk vol te houden. Het eetpatroon wat wij hier in NL vaak hebben is 3/4 keer per dag eten. Boterhammetje zus ofzo, bakje muslie, inde avond pasta, rijst of aardappels..
Al die koolhydraten zorgen voor een insuline piek en dat je honger blijft hebben.
Je kan prima leven op 1 goeie maaltijd per dag. Misschien zelfs wel beter dan over de gehele dag "suikers" eten.
Ik denk dat je je beter een beetje kan inlezen over intermittent fasting enof OMAD voordat je het zo omschrijft zoals je doet. 🥰
Uhm kheb dat zelf toen die maand gewoon op gevoel gedaan.Interessant, kan je zo'n voorbeeld geven van zo'n maaltijd wat er dan allemaal inzit en hoeveelheden?
Maar dat betekent dat de illusie zelf ook een illusie is...Alles is een illusie 😇
Word ookwel Maya genoemd.Maar dat betekent dat de illusie zelf ook een illusie is...