Crack cocaine :s

hee hee, ik heb even een vraagje over crack.
ik heb al een aantal drugs gebruikt.
en lijkt het me vet om een keer crack te roken.
met een aantal nuchtere vrienden erbij,
kunne jullie misschien tips geven voor als je fout gaat?
de effecte ervan?
waar je het beste kan doen binne/buiten

nou alvast bedankt :P!
:stoned:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
jeweetn1ks zei:
de effecte ervan?

Niet doen. Just dont. Weet je eigenlijk wel over wat je praat?
" wat zijn de effecten ervan?". Als je dit soort dingen al niet weet moet je echt niet aan de crack hangen

Bigguy

Experimenterende gebruiker
Laat crack voor wat het is.
Want als het daarmee fout gaat, gaat het dus goed fout!

Dan ben je nog beter af een snuif kwaliteits coke te nemen.

W.F.L.

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
Weet je eigenlijk wel over wat je praat?

Weet jij dat eigenlijk wel?

NorthernLightBE zei:
Als je dit soort dingen al niet weet

Pff. Dat geldt voor alle drugs. Basecoke is niet zo heel anders, ik vind alle verhalen overdreven. Het is niet zo spannend. Van coke/drank of MDMA bereik je zelfs meer effect imo.

jeweetn1ks zei:

Je kunt niet echt fout gaan ofzo. Gewoon niet teveel nemen, zo te zien weet je niet hoeveel dat is. Zoek dan maar iemand die dat wel weet en kan tonen hoe het moet anders rook je zowiezo een te grote trek denk ik.

jeweetn1ks zei:
de effecte ervan?

Nou, je neemt een puurpijp, een gaasje(s) en as. Gaas in de puurpijp, as erop en dan een brokje base, 30-80mg ofzo. Diep ademhalen en uitademen, dan pijp aan je lippen zetten, aansteker aansteken en trekken maar. De vlam komt mee naar binnen dus het wordt wel snel warm. En dan gewoon blijven trekken tot je niet meer kan, aansteker wegnemen, blijven trekken tot het niet meer rookt en de pijp neerleggen. En dan inhouden tot je er zowat in stikt. Als je dan uitademt krijg je flash. Gewoon chill tintelingen en space, flex gevoel. Heeft wel wat weg van N2O maar dan beter en met een cokegevoel. Na de flash rook je nog wat enzo en dan gaat de flash daarna over in een cokehigh. En dan is het uitgewerkt en rook je nog en nog, tot het op is en dan ga je huilen en je dealer bellen :grin:

jeweetn1ks zei:

Kan binnen en buiten, maar ik zou het de eerste keer gewoon binnen doen met iemand die het al gedaan heeft. Kans zit erin dat het de eerste keer nog niet lukt enzo. Beter laat je het daar dan bij.

Bigguy zei:
Dan ben je nog beter af een snuif kwaliteits coke te nemen.

Inderdaad, al is dat bijna even verslavend imo. :P

Ik zou er maar goed over nadenken. Crack zijn geen pillen ofzo, verslaafd zijn er aan lijkt me niet grappig. Weet je wel wat het precies is, wat het kost, hoe destructief het is en hoe verslavend het is? Heb je al meerdere keren coke gebruikt? Als je nog nooit coke genomen hebt moet je het zowiezo niet doen. Als coke je ding is zou ik het eigenlijk ook afraden, als je de korte werkingsduur van sos echt vervelend is dan zal je dit vast ook wel een keertje kunnen proberen. Zowiezo denk ik dat je naïef bent of levensverachtend als je er aan denkt om deze drug te nemen. Maar goed, lees je nog maar eens in zou ik zeggen en

Bigguy zei:
Laat crack voor wat het is.

En het zou gewoon bijna zuivere base moeten zijn, crack is versneden base dmv uitkoken/versnijden en niet mooi gewassen is met water achteraf ofzo. Dan rook je dus nog meer troep dan de base zelf al is en dat is toch wel een stunt :P

weyoun22

Bewuste gebruiker
jeweetn1ks zei:
de effecte ervan?

Als je 1x coke rookt terwijl je nooit echt zwaar aan de snuif bent geweest, dan zullen de crash en de craving in de week erna je wel afschrikken om zomaar iets te proberen.

W.F.L.

Badass junkie
Van één trekkie krijg je echt geen crash :P Daar staat dan weer tegenover dat 1 trekkie niet bestaat :grin:

Maar ik zou het niet doen man.

heroesss

Bewuste gebruiker
Ik snap uberhaubt niet hoe mensen er op komen om dit te proberen terwijl je weet dat je na de hijs zelf er al helemaal niks meer van voelt? Of begrijp ik het effect er van nu verkeerd?

Oom Klaas

Badass junkie
heroesss zei:
Ik snap uberhaubt niet hoe mensen er op komen om dit te proberen terwijl je weet dat je na de hijs zelf er al helemaal niks meer van voelt? Of begrijp ik het effect er van nu verkeerd?

Waarschijnlijk omdat het effect zo fijn is dat ze het terug willen, maakt niet uit voor hoe lang. Net als met iedere verslaving.

W.F.L.

Badass junkie
heroesss zei:

Zo werkt het niet. De flash duurt 5 minuten ofzo en dan krijg je gewoon een cokehigh. Dus het is niet gelijk uitgewerkt heh, het duurt een halfuur ofzo en hoe meer je rookt hoe langer dat blijft en het gevoel is wel wat chiller dan snuiven, maar niet echt heel anders afgezien van de flash. Enkel als je uitademt voel je de eerste 5 minuten de flash, dat is dan ook het hele punt :P Maar verder blijft het nog steeds COKE :P En het is ook niet zo dat je belachelijk veel nodig hebt, veel minder dan snuiven natuurlijk, want als je nog geen tollerantie hebt dan heb je aan een brokje dat even groot is als dit "o"-tje genoeg. Dat is dus een "hijs".

Ik had hier weleens gepost dat ik met GHB op voor 20eu een hele nacht gebased had, dus ehh dat is nog goedkoper dan snatzen en vetter. Maar goed, met GHB is het ook totaal anders en minder verslavend heb ik het gevoel :confused: Nuchter roken is helemaal niet chill, wil je te snel meer trekken nemen en kan je niet stoppen enzo maar dan word je wel opgefokt, stereotype cokeverhaaltjes dus. Maar die verhaaltjes komen wel ergens vandaan, mensen kletsen heus niet uit hun nek. Ik heb coke ook heel erg onderschat (snuif) en de moment dat je erachter komt dat het dus niet echt meevalt qua craving en dat je er dus mooi in gelopen bent is te laat. En tja, dan moet je wilskracht hebben anders gaat het mis. Ik weet niet eens of ik dat heb. Maar goed, ik heb ook geen zin om dat op de proef te stellen, en ik hoop dat je ook niet zo dom bent om het te proberen, dat hebben al genoeg mensen voor jou gedaan :)

Alsnog gewoon dom om te proberen, zeker als je weet hoe verslavend HCl op zich al is, en dit is nog meer verslavend. Succes ermee man :grin:

En ik snap niet waar dat gedoe vandaan komt dat het zo bijzonder is. Dat is het niet vind ik. En dat is vast het grote gevaar he, mensen die denken van ohja dat is toch niet zo boeiend dus 1 trek kan nog wel.. Mooi niet dus, onderschatting denk ik. Maar zijn jullie verslaafd aan lachgas dan? Zo veel zal het wel niet verschillen van de verslavingspotentie van coke op zich, het IS ook gewoon coke maar dan met een lachgas achtige onset. Daar staat dan weer tegenover dat verslaafd zijn aan base me veel minder chill lijkt dan verslaafd zijn aan HCl en dat is ook niet echt leuk denk ik.

^_^

Bewuste gebruiker
Bij crack gebruikers denk ik niet aan nuchtere vrienden:wink: Iedereen raakt daar verslaafd aan en meestal ook bruin gebruiken met crack roken.

Angramar Temenos

Badass junkie
Coke/crack/meth zijn de enige twee drugs die ik nooit durf te proberen i.v.m verslavingsrisico, en dit komt van iemand die opiaten heeft gedaan zonder verslaafd te raken. Ik raad het af. Weet verder niet echt veel van hoe je het moet roken; Ik zou het zelf chinezen. Het schijnt dat het dan wat geleidelijker opkomt en afbouwt waardoor het verslavingsrisico minder extreem is.. Maar dat heb ik ook maar ergens gelezen.

^_^

Bewuste gebruiker
Ja het is echt heel verslavend. 1e keer dat ik het deed kon ik er bijna niet vanaf blijven

weyoun22

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Coke/crack/meth zijn de enige twee drugs die ik nooit durf te proberen i.v.m verslavingsrisico, en dit komt van iemand die opiaten heeft gedaan zonder verslaafd te raken. Ik raad het af. Weet verder niet echt veel van hoe je het moet roken; Ik zou het zelf chinezen. Het schijnt dat het dan wat geleidelijker opkomt en afbouwt waardoor het verslavingsrisico minder extreem is.. Maar dat heb ik ook maar ergens gelezen.

Meth is gewoon een veredelde pep hoor. Als je regelmatig speed neemt en je probeert een keer meth dan ben je echt niet direct verslaafd. Het voelt alleen alsof je weer voor het eerst speed neemt.

W.F.L.

Badass junkie
Als je het rookt lijkt het mij nou niet vergelijkbaar met een lijntje speed snuiven. Dat zal wel wat meer op een racketlancering lijken dan gewoon een lijntje speed of meth. :P

Zou er graag nog eens mee experimenteren maar ja, vooralsnog nog niet kunnen vinden. Maar dat komt nog wel een keertje voorbij :grin:

Edit: En beginnen over meth in een cracktopic :tearsofjoy:

psychedelicchick

Experimenterende gebruiker
jeweetn1ks zei:
de effecte ervan?

1 van de effecten is dat je alleen maar meer en meer wilt :P .. als je het niet probeert weetje ook niet wat je mist.. als je het toch echt wilt doen zou ik het met een vriend(in) doen die daar ervaring mee heeft en er verstandig mee om gaat ..

W.F.L.

Badass junkie
Dat vind ik niet hoor, dat ligt aan je eigen instelling. Als ik met pep zeg stop dan is het stop, met coke of crack is een ander verhaal, en daar verschilt crack toch wel wat van coke. Heb ook vaak coke gesnoven dat ik nog over had en er maar mee stopte omdat ik genoeg had, moet ik wel bij zeggen dat het dan meestal de dag erna opging. :grin: Crack dat is doorpaffen tot het op is, daarom zou ik dus niet meer dan 0.2g ofzo halen mét GHB op (voor de cravings) en zeker geen nummer van een dealer bewaren als je dan toch al zo dom bent om het te doen kun je jezelf beter indekken :grin:

Ik heb het onderhand ook wel geleerd dat ik niet meer dan 0,5g coke moet halen als ik het wil doen. :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Weet je wat het is met pep (ik heb het een paar keer gedaan voornamelijk in de periode dat ik een vriendin had die het veel deed; Dus wsl zijn de meeste ervaringen net als de "eerste keer", sinds ik in totaal hoogstens 6-7 keer gebruikt heb);

Ik haal een nacht door, en dan is het op gegeven moment ergens middag, en ben ik eig. best moe 4-5 uur na het laatste bommetje, maar dan schiet slapen niet op omdat ik dan ergens om half 2 's nachts wakker word en m'n hele slaapritme vertieft wordt.

Dus ik neem maar bij totdat ik op een normaal tijdstip kan gaan slapen, en juist als ik weer een rush krijg wil iemand wat doen of krijg ik enorm veel zin wat te doen, en dan is't weer half 5 's nachts en kan ik niet slapen en... Ja. Het is niet dat ik het zo geweldig vind en zoveel zin heb in meer (sterker nog, ik word er behoorlijk neurotisch van; Sinds het uit is met dat meisje heb ik het goedje ook niet meer aangeraakt), maar als je je slaapritme verkut en het nodig hebt om wakker te blijven om in je gewone slaapritme te komen, plus de enorme zin-om-dingen te doen ervan.. voor je het weet ben je 40 uur verder.

W.F.L.

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Juist met een halve gram coke op heb ik meestal zoiets, ik had beter een hele kunnen doen :openmouth:

Haha, maar van die sos die ik koop is een halve gram zowiezo meer dan genoeg voor een nacht. Kost ook 40 euro voor 0.5 maar dat is het waard :grin:

Of ja, 0.3g voor 25eu is het eigenlijk, komt een beetje op hetzelfde neer.

En AT, daarom doe ik met speed op altijd 36u :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Nya, met meth lijkt me dat nog veel erger, omdat het 12 uur duurt (en je dus de 2'de nacht ook niet gaat slapen wsl), en als het altijd even leuk blijft ook als je lichaam duidelijk protesteert (met speed *kan* dat ook, maar na een poos voel je je echt wel vercrackt, ik voelde me toen na een nacht doorhalen al vercrackt, neurotisch en licht para), wat ik over meth hoor is dat je eig een hele lange tijd nog steeds doorgaat zonder echt te merken hoe kapot je jezelf maakt.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Nya, met meth lijkt me dat nog veel erger, omdat het 12 uur duurt (en je dus de 2'de nacht ook niet gaat slapen wsl), en als het altijd even leuk blijft ook als je lichaam duidelijk protesteert (met speed *kan* dat ook, maar na een poos voel je je echt wel vercrackt, ik voelde me toen na een nacht doorhalen al vercrackt, neurotisch en licht para), wat ik over meth hoor is dat je eig een hele lange tijd nog steeds doorgaat zonder echt te merken hoe kapot je jezelf maakt.

Misschien als je meth rookt of spuit dat het idd veel erger is. Maar pure meth-sulfaat snuiven is echt niet veel anders dan de pep die wij hier hebben. Je gaat alleen net iets harder en hoeft minder vaak bij te leggen.

W.F.L.

Badass junkie
Sarcasme?

Jezus, mensen gaan hier altijd off-topic hoor.. En post dan tenminste zelf nog iets over basecoke he, wijsneus :P

Druppeltje

Bewuste gebruiker
wat was de vraag?
wt je het best kan doen als het fout gaat als je crack rookt?
>uhu..je gaat de fout al in als je begint!
tis wel lekker dat wel :tearsofjoy:

maakt niet uit waar!

Iemand wie het nog nooit heeft gehad: die merkt pas bij de 2e of 3e trek de flash. Daarna gaat alles wat je hebt op tot de laatste korrel.

Beter (als je het niet vaker wilt doen) is na de 1e trek/hijs proberen geen tweede te nemen. ( :angry:

W.F.L.

Badass junkie
Gewoon wél doen, dan zien we wel of je in de goot terechtkomt of niet! :mrgreen:

Roulette is altijd mijn ding geweest. :beer:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Gewoon wél doen, dan zien we wel of je in de goot terechtkomt of niet! :mrgreen:

Roulette is altijd mijn ding geweest. :beer:

Ja leuk, ik hou ook wel van een gokje :grin: ..

Ik zeg: "Niet kunnen stoppen met je verslaving -> is een zwakte van karakter!" :rock:

Purple haze

Bewuste gebruiker
jeweetn1ks zei:
de effecte ervan?

De meeste mensen die 1 keer crack gebruiken zijn gelijk verslaafd. Dus je kan er beter niet aan beginnen.

snaaps

Newbie
je hoeft inderdaad niet direct na 1x verslaafd te raken.
Sterker nog, zonder kennis van crack, of beter gezegd uitgekookte coke want crack komt in nl bijna niet voor, heb je na de eerste keer het idee van jezus is dit alles?

Echter, als je eenmaal het basen doorheb, en de smaal te pakken is er geen weg meer terug.
Je wilt meer, meer, waar is mijn portomonee, waar is mijn pinpas?
Mocht je het geld niet hebben om door te gaan ga dan iets anders doen, drink een fles drank leeg en ga slapen! (dikke lijn keta erna na eerst GHB zou mischien ook best werken, lol)

Afijn, zelf ben ik 3 of 4 jaar hooked geweest, afkickcentrum en detentie heb ik ook nog jaren over gedaan.
Inmiddels al 20jr clean, echt in deze 20 jaar heb ik wel 2x gebruikt, ongeveer om de 10 jaar zeg maar.
Maar, das een bewuste keuze van mij, ik ga eerst pinnen, pin 500 euro, daarna ga ik naar me moeder langs en laat per ongeluk me portomonee met pinpas daar liggen.
daarna haal je 10gr basecoke, en begin dat te roken, indien ik de 10gr niet opkrijg in 1 dag gaat de rest gewoon door de play, met de pijp en alle andere atributen erachter aan.

Nu gaan we slapen, zo hebben het weer gehad voor de komende 10 jaar.
geloof me, na 6 a 8gr achter elkaar weg roken heb je er echt wel ff genoeg van'!
Morgen weer een normale dag zoals alle andere dagen, vergeet wat we gisteren gedaan hebben.

als je het doet, moet je het ook goed doen!

W.F.L.

Badass junkie
Hahahaha, 6g krijg ik niet eens op op een dag. Ik wil trouwens niet eens weten hoe je je voelt als je 6g gerookt hebt. Als ik al kijk hoe para ik mij voelde na 0.5 ofzo. Nee dankje :grin:

Effectieve manier om er niet aan verslaafd te worden. Geloof ik gelijk :P

Druppeltje

Bewuste gebruiker
wel goed van je Snaaps!!
dat je eens om de zoveel tijd kan gaan roken en dan voor vele jaren niet...

Wil daar ook komen zoals jij!!!
-> ( en waar een wil is is een weg.)

pff zes gram opmaken, in je eentje?? dat is zkr veel. En 20 uren verder voordat het op is.

Andyy

Bewuste gebruiker
de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies.

en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Andyy zei:
de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies.

en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen.

weer zoéén met foute vooroordelen!! :tearsofjoy:

Bovenaan