Ik heb reeds een heel hoge tolerantie opgebouwd wat betreft Oxy, want soms neem ik ook gewoon 150mg per keer in, kortwerkend. Ik heb mijn verhaal al vorig jaar hier op het forum geplaatst. Maar in het kort doe ik het hier nog een keer. Ik kreeg dit middel 8 jaar geleden voor het eerst voorgeschreven, door een fout in het systeem kon ik dit middel gewoon aanklikken, naast andere middelen die ik ook al jaren slik, als herhalingsrecept. Doordat dit middel dus als herhaling kon worden aangevinkt, kreeg ik het ook gewoon zonder dat hier verder controle op was. Dit gaf mij vrij spel en natuurlijk bleef ik het aanvinken tot het moment dat het niet meer werkte, dus ik klikte het weer aan en bij de opmerkingen had ik aangegeven dat ik het vanwege tolerantie moest ophogen en ook toen kreeg ik dus gewoon meer mee. Dit ging jaren zo, tot twee jaar terug, toen ik een nieuwe arts kreeg en ik bij hem kwam vanwege hartkloppingen, toen hij zag hoeveel ik innam en hoe lang al, gingen de alarmbellen af, werd ik doorverwezen naar een afkickkliniek en werd natuurlijk dit middel uit het lijstje van andere middelen gehaald. Eerst dacht men dat ik het systeem had gehackt, aangezien ik een ICT'er was, maar later kwamen ze erachter dat het systeem faalde. Ondertussen was ik wel zwaar verslaafd geraakt. Vorig jaar augustus ben ik naar een kliniek geweest maar ben er na 3 weken weggegaan, want ik hield het daar niet meer uit. Thuis gekomen heb ik het afgebouwd, nadat ik eerst weer meer innam, en ben toen cold turkey ervan af gekomen, 8 dagen waren een hel. Helaas duurde dit maar 3 weken, want je bent hier ook geestelijk zwaar aan verslaafd en ik trok het niet meer. Nu zit ik zo hoog, niet meer normaal. Als ik nu 150mg inneem, dan zie je niets aan mij. Het middel werkt eigenlijk ook helemaal niet meer. Ik voel er eigenlijk niets meer van en toch blijf ik het nemen, niet vanwege lichamelijke issues, maar puur geestelijk. Het feit dat ik het neem terwijl het niet meer werkt, is voor mijn geest voldoende, dat is echt iets waar ik nu mee worstel. Xanax geeft mij rust, minder angstig, geeft mij wat meer kracht om tegen de cravings te vechten, want heb dit middel eens jaren geleden ook ingenomen en het voelde voor mij zo alsof ik mij meer kon focussen en meer zelfvertrouwen. Een soort van wondermiddel. Ik wil dit dus nu proberen om te helpen de kracht te vinden om tegen Oxy te vechten. Als mij dit min of meer lukt, wil ik een stap verder gaan met ambulante hulp. Nu lukt mij dit niet, ook al weet ik dat het beter is, maar een deel van mij is sterker en zegt eigenlijk tegen mij "loop naar de kloten met je afkicken, gewoon lekker blijven gebruiken, is toch lekker.." in die aard. Het klinkt een beetje raar, maar dit is hoe ik nu eigenlijk ervoor sta, met mijzelf in gevecht. Daarom mijn vraag over wanneer ik het beste Xanax kan innemen. Misschien als ik geslapen heb, zo na 8 uur?