je hoeft inderdaad niet direct na 1x verslaafd te raken.
Sterker nog, zonder kennis van crack, of beter gezegd uitgekookte coke want crack komt in nl bijna niet voor, heb je na de eerste keer het idee van jezus is dit alles?
Echter, als je eenmaal het basen doorheb, en de smaal te pakken is er geen weg meer terug.
Je wilt meer, meer, waar is mijn portomonee, waar is mijn pinpas?
Mocht je het geld niet hebben om door te gaan ga dan iets anders doen, drink een fles drank leeg en ga slapen! (dikke lijn keta erna na eerst GHB zou mischien ook best werken, lol)
Afijn, zelf ben ik 3 of 4 jaar hooked geweest, afkickcentrum en detentie heb ik ook nog jaren over gedaan.
Inmiddels al 20jr clean, echt in deze 20 jaar heb ik wel 2x gebruikt, ongeveer om de 10 jaar zeg maar.
Maar, das een bewuste keuze van mij, ik ga eerst pinnen, pin 500 euro, daarna ga ik naar me moeder langs en laat per ongeluk me portomonee met pinpas daar liggen.
daarna haal je 10gr basecoke, en begin dat te roken, indien ik de 10gr niet opkrijg in 1 dag gaat de rest gewoon door de play, met de pijp en alle andere atributen erachter aan.
Nu gaan we slapen, zo hebben het weer gehad voor de komende 10 jaar.
geloof me, na 6 a 8gr achter elkaar weg roken heb je er echt wel ff genoeg van'!
Morgen weer een normale dag zoals alle andere dagen, vergeet wat we gisteren gedaan hebben.
als je het doet, moet je het ook goed doen!