Crack cocaine :s

Andyy

Bewuste gebruiker
Druppeltje zei:
Andyy zei:
de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies.

en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen.

weer zoéén met foute vooroordelen!! :tearsofjoy:

ja klopt:P, en daar blijf ik bij anders ga ik het ook uitproberen :flushed:

Lizz

Belezen gebruiker
Heb laatst 2 gram opgerookt met een vriend en voor het eerst had ik een ongemakkelijk gevoel toen het op was. Maar ik had ook nog ghb en zo dom als ik soms ben dacht ik over dat nare gevoel....''ooooh god, ik hang er weer helemaal in met die ghb''..... :grin:

Maar goed, dat kwam dus van de coke en mag voorlopig niet meer roken.

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Als je base-coke koopt,zeg 2-gram.Kook het thuis nog een x uit.Leg het klontje daarna even in het water.Om de smaak van de amoniak beter weg te halen.Ik weet wel dat er dan niet zoveel meer van over is,maar het rookt prettiger.Mijn ervaring-voor dat nare gevoel-komt,denk ik,doordat de base-coke niet goed uitgekookt is,en die troep die je dan meerookt,daar reageerd je lichaam gewoon slecht op.Persoonlijk ben ik nooit echt een fan geweest van base-coke.Omdat mensen er vaak raar op kunnen reageren als ze hebben gerookt.

Niet aan beginnen.
Ik heb meer dan 10 jaar heroine gebruikt en toch kans gezien een redelijk normaal,
zinvol leven te leiden met werk relatie, vrienden , enz.
Toen ik op m`n ouwe dag toch nog wit ging gebruiken, was binnen 4 maanden tijd
mijn hele leven naar de klote. Schulden, ruzie , isolement.
Niet doen, de eerste paar keer is het toch niet lekker of leuk.
Tegen de tijd dat het dat wel is ben je al aardig op weg om verslaafd te raken.

Bovenaan