Beginnende hasj verslaving

AntiBenzo1312

Badass junkie
Zie ook mijn uwv betaalspecificatie na paar jaar betalen je geen lage eigen bijdrage meer maar de hoge eigen bijdrage in mijn geval 600 euro voor wonen op een beschermd woonvorm met Wlz indicatie
Ja ik heb wlz en woz beide. Ik zie het wel is ook allemaal nieuw voor mij en zal er ook wel hulp bij krijgen wat ik straks moet gaan betalen. 9januari moet ik weer bij een plek kijken. De spanningen thuis lopen weer op ik mag niet in huis bellen van mijn stiefmoeder. Het is een kreng. Vind het ook fijn dat er op beschermd wonen 24/7 iemand is als ik dan een zwaar moment heb kan ik altijd met iemand praten.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Wil toch even mijn 5-HO-MET Trip van mij afschrijven. Ik had van te voren wel 1jointje gerookt, en na 2uur had ik 30mg tot mij genomen. Ik had besloten om met muziek op gran turismo te gaan spelen. Tot mijn verbazing werkte het echt al binnen 15min. De kleuren werden heel erg fel, hd vision. Hele zware bodyload geen misselijkheid. Muziek was ook heel intens ik begon overal patronen te zien. Het racen in de game ging ook heel slecht en ik besefte dat je hiermee echt niet moet rijden. Ik kon mijn auto niet meer op de baan houden ik zag de baan niet meer alles liep in elkaar over ik knalde steeds tegen de muur aan. Toen wou ik op tripsit gaan praten terwijl ik op bed was gaan liggen. Het bleek dus dat ik op discord moest om op tripsit te kunnen chatten. Dit lukte mij niet en toen ben ik weggevallen. Ik werd toen om 2:00 weer vaag wakker en alles in mijn kamer was in regenboog kleur. Toen viel ik weer weg en werd ik om 4:00 wakker helemaal verstrooid. Ik wist niet meer wie ik was, wat ik deed in mijn leven. Ik wist niet waar ik was. Ik kon me niet herrineren wat ik had genomen. Ik denk dat die een derealisatie was of terwijl een ego death. Ik denk dat ik toch te hoog heb gedoseerd. Het was ook heel vaag om mee te maken. Ik wist echt niks meer en voelde me heel vaag. Moest echt een uur rustig aan doen voordat alles weer een beetje terug kwam. Een vriend van mij zei ook voor de grap dat ik snaps stuurde in me nakie😂 ik in paniek natuurlijk want ik wist niet meer wat ik gedaan had.

AntiBenzo1312

Badass junkie
hey hallo,
zoals de meesten weten is de laatste keer 4-ho met gruwelijk fout gegaan. ik had eerst 1.5 pil genomen en nam later bij met nog 1 pil omdat ik mij wel goed voelde alleen toen merkte ik dat de trip ging omdraaien gedachtes ging meer naar angstige gedachtes toe. en toen dacht ik ga maar op bed liggen alleen toen liet ik gewoon mijn urine lopen ik had er geen controle meer over toen ben ik naar beneden gegaan en heb ik hulp gevraagd aan mijn vader. wat hartstikke schamend is natuurlijk hij heeft mij onder de douche gezet. en daarna ben ik weer op bed gegaan. de dag erna werd ik heel vaag wakker en wist ik niet meer echt wat er was gebeurd. ik kon snachts ook niet meer slapen en ik kwam steeds naar beneden ik was ook heel erg verward dit heeft ongeveer 4 nachten geduurd voordat ik werd opgenomen in het ziekenhuis ik bleek een tga te hebben. ik wist helemaal niks meer en was heel angstig, heletijd dezelfde vragen stellen ik heb geen psychose gehad. ook ben ik in het ziekenhuis agressief geweest naar een zuster omdat ik graag weg wou uit het ziekenhuis ben ik een paar keer ontsnapt uit het ziekenhuis. ook moest ik een ruggenprik om hersenvocht af tenemen. nu denk ik dat het ook allemaal kwam omdat ik onbewust veel stress had door financiele dingen en mijn thuissituatie wat echt niet goed was. ik denk dat alles gewoon teveel was en dat alles is geknapt. ik wou nu inmiddels op mezelf en ik heb een financiele adviseur die mijn geldzaken doet. sinds dat ik uit huis ben ben ik een totaal ander mens geworden. mijn doel van deze post is mensen waarschuwen voor research chemicals!! het is echt troep kijk wat het met mij heeft gedaan.

ik ga deze zomer voor het eerst weer naar een festival en ik wil wel wat gaan gebruiken maar geen serotonine middelen vanwege mijn citalopram. dus geen xtc 3m en dat soort dingen nou heb ik wat onderzoek gedaan en nou zijn er wat mogelijkheden om toch wat te gebruiken en de risico's op een serotonine syndroom klein te houden ook heb ik geen depressie klachten en geen angst klachten meer. ik kwam dus uit bij lage dosering speed, of 2cb, of ketamine maar dat gebruik ik liever niet op een festival. nou snap ik dat het niet verstandig is maar ik zie zoveel mannen van me leeftijd met de meest gekke video's met vrouwen op dat soort feesten ik zit alleen maar thuis en ontmoet geen meiden dan begin ik het wel te missen ook omdat ik nu al 2jaar niet seksueel actief meer ben en het toch aan me begint te vreten. er zijn meer dan een miljoen mensen die ssri's slikken maar dit hoeft toch niet te betekenen dat je helemaal niks meer mag.

peace out!

als iemand vragen heeft over mijn 4ho met ervaring mag je me een pm sturen ik denk dat het ook een zware derealisatie was

_shikantaza

Badass junkie
hey hallo,
zoals de meesten weten is de laatste keer 4-ho met gruwelijk fout gegaan. ik had eerst 1.5 pil genomen en nam later bij met nog 1 pil omdat ik mij wel goed voelde alleen toen merkte ik dat de trip ging omdraaien gedachtes ging meer naar angstige gedachtes toe. en toen dacht ik ga maar op bed liggen alleen toen liet ik gewoon mijn urine lopen ik had er geen controle meer over toen ben ik naar beneden gegaan en heb ik hulp gevraagd aan mijn vader. wat hartstikke schamend is natuurlijk hij heeft mij onder de douche gezet. en daarna ben ik weer op bed gegaan. de dag erna werd ik heel vaag wakker en wist ik niet meer echt wat er was gebeurd. ik kon snachts ook niet meer slapen en ik kwam steeds naar beneden ik was ook heel erg verward dit heeft ongeveer 4 nachten geduurd voordat ik werd opgenomen in het ziekenhuis ik bleek een tga te hebben. ik wist helemaal niks meer en was heel angstig, heletijd dezelfde vragen stellen ik heb geen psychose gehad. ook ben ik in het ziekenhuis agressief geweest naar een zuster omdat ik graag weg wou uit het ziekenhuis ben ik een paar keer ontsnapt uit het ziekenhuis. ook moest ik een ruggenprik om hersenvocht af tenemen. nu denk ik dat het ook allemaal kwam omdat ik onbewust veel stress had door financiele dingen en mijn thuissituatie wat echt niet goed was. ik denk dat alles gewoon teveel was en dat alles is geknapt. ik wou nu inmiddels op mezelf en ik heb een financiele adviseur die mijn geldzaken doet. sinds dat ik uit huis ben ben ik een totaal ander mens geworden. mijn doel van deze post is mensen waarschuwen voor research chemicals!! het is echt troep kijk wat het met mij heeft gedaan.

ik ga deze zomer voor het eerst weer naar een festival en ik wil wel wat gaan gebruiken maar geen serotonine middelen vanwege mijn citalopram. dus geen xtc 3m en dat soort dingen nou heb ik wat onderzoek gedaan en nou zijn er wat mogelijkheden om toch wat te gebruiken en de risico's op een serotonine syndroom klein te houden ook heb ik geen depressie klachten en geen angst klachten meer. ik kwam dus uit bij lage dosering speed, of 2cb, of ketamine maar dat gebruik ik liever niet op een festival. nou snap ik dat het niet verstandig is maar ik zie zoveel mannen van me leeftijd met de meest gekke video's met vrouwen op dat soort feesten ik zit alleen maar thuis en ontmoet geen meiden dan begin ik het wel te missen ook omdat ik nu al 2jaar niet seksueel actief meer ben en het toch aan me begint te vreten. er zijn meer dan een miljoen mensen die ssri's slikken maar dit hoeft toch niet te betekenen dat je helemaal niks meer mag.

peace out!

als iemand vragen heeft over mijn 4ho met ervaring mag je me een pm sturen ik denk dat het ook een zware derealisatie was
Misschien kun je beter eens een tijdje clean blijven kerel. 👍

_shikantaza

Badass junkie
wie weet wat er in die batch 4ho met zat research chemicals is gewoon troep ik heb dit nog nooit gehad met de normale middelen van een beste vriend van mij
Tsja, dat jij je drugs niet laat testen maar wel gebruikt is natuurlijk niet echt slim. En dan ook nog eens terwijl je SSRIs neemt. Wat doe je jezelf toch weer allemaal aan. 😘

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
er zijn meer dan een miljoen mensen die ssri's slikken maar dit hoeft toch niet te betekenen dat je helemaal niks meer mag.
Dit is een bijwerking die vaak langzaam wegtrekt ,mijn libido is ijzersterk ondanks het gebruik van een SNRI.
Het neemt alleen maar toe sinds ik van de drugs af ben ,dus ik raad gewoon aan om die drugs feestjes te skippen want het maakt niet uit welke drug je gebruikt ,samen met een SSRI is gewoon een slecht plan omdat die plezier receptor al bezet is door die ssri moet je kijhoog doseren om dat te omzeilen met alle gevolgen van dien.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Dit is een bijwerking die vaak langzaam wegtrekt ,mijn libido is ijzersterk ondanks het gebruik van een SNRI.
Het neemt alleen maar toe sinds ik van de drugs af ben ,dus ik raad gewoon aan om die drugs feestjes te skippen want het maakt niet uit welke drug je gebruikt ,samen met een SSRI is gewoon een slecht plan omdat die plezier receptor al bezet is door die ssri moet je kijhoog doseren om dat te omzeilen met alle gevolgen van dien.
2cb zou wel kunnen deze zomer dat werkt niet aan die receptor

AntiBenzo1312

Badass junkie
Mijn libido is super hoog maar er is niemand om te neuken😂

AntiBenzo1312

Badass junkie
Je kan ook naar een bepaalde straat in Groningen gaan. 🙂
Ja dat vind ik echt vies plus dat moet met condoom dat kan ik niet al zovaak geprobeerd. Doe dan liever gwn niks of gwn pagga slaan. Dan maar niks, maar het doet wel wat met je als je ziet dat andere mannen van mijn leeftijd het wel lukt en nu al bezig zijn met een gezin bouwen dat zorgt wel voor stress bij mij want dat is mijn droom

Laatst bewerkt:

annihilation

Badass junkie
Ja dat vind ik echt vies plus dat moet met condoom dat kan ik niet al zovaak geprobeerd. Doe dan liever gwn niks of gwn pagga slaan. Dan maar niks, maar het doet wel wat met je als je ziet dat andere mannen van mijn leeftijd het wel lukt en nu al bezig zijn met een gezin bouwen dat zorgt wel voor stress bij mij want dat is mijn droom
Een gezin bouwen? Jij bent 21? Ze zullen er zijn maar alleen financieel gezien is dit tegenwoordig verdomd lastig om te doen. Laat staan een woning huren om over kopen maar te zwijgen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Een gezin bouwen? Jij bent 21? Ze zullen er zijn maar alleen financieel gezien is dit tegenwoordig verdomd lastig om te doen. Laat staan een woning huren om over kopen maar te zwijgen.
Neeman ben inmiddels 23 al tijd begint te dringen hoor. Ja ik heb geluk dat ik hier woon ik kan bij groei binnen 6 maand een normale woning krijgen.

Ja die meiden die ik interessant en aantrekkelijk vind die zijn toch allemaal op die technofeesten het is gewoon dat ik niemand ontmoet. Ik ga nooit uit en op datingsapps match ik met meiden die ik zelf niet zie zitten. Het is gewoon heel moeilijk en erop afstappen in de sportschool durf ik ook niet daarom ga ik toch wel weer naar een festival toe deze zomer en dan ga ik wel goed in overleg met mijn arts welke drug het meeste risico is. Heb zelf wel veel positieve ervaringen met 2cb en is nooit fout gegaan. En het werkt niet op je serotonine op internet staat dat het een oke combinatie is en in vergelijking met alle andere opties is dit het meest veilig. Ik kan ook heen gaan en gwn drinken en wat blowen. Maar ja. Ik blijf wel in overleg met mijn arts. En de zomer is nog ver weg. Ben nu inmiddels fanatiek aan het sporten en aan het droogtrainej ben al 85kg naar 81.9kg gegaan mijn doel is om weer helemaal strak afgetraind te worden. En dan te flaneren op een festival shirtloos. Het komt wel goed

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Neeman ben inmiddels 23 al tijd begint te dringen hoor.

De tijd begint te dringen? Vrouwen die hun eerste kind krijgen waren in 2022 gemiddeld 30,3 jaar. Nog tijd zat dus...

Wat nog veel belangrijker is. Een kind heeft een stabiel thuis nodig. Met stabiele ouders. Ouders die emotioneel beschikbaar zijn en waar ze op terug kunnen vallen.

Het lijkt me heel verstandig om eerst aan jezelf te (blijven) werken. Niet per sé fysiek, maar vooral mentaal en emotioneel. Vaak volgt de rest dan vanzelf.

Ja die meiden die ik interessant en aantrekkelijk vind die zijn toch allemaal op die technofeesten

Je zal het misschien niet geloven. Maar techno feesten zijn nuchter ook heel leuk hoor. Vind ik wel tenminste. Drugs is geen must om op een feest te komen.

Maargoed, ik snap het wel. Als ik nog kon gebruiken, had ik het waarschijnlijk ook gedaan.

Dan nog lijkt het me slim om eerst aan je eigen mentale en emotionele welzijn te werken alsook aan je houding t.o.v. vrouwen.

Zelf heb ik in vroeg herstel geprobeerd te daten. Dat was absoluut geen succes. Toen heb ik met mezelf afgesproken aan mezelf te werken en geen relaties aan te gaan. Dat is ruim twee jaar zo doorgegaan. En net toen ik van binnen begon te voelen dat het misschien wel tijd werd, kwam m'n huidige relatie op m'n pad.

Geforceerd relaties aangaan, ik geloof er eigenlijk niet echt meer zo in. Maar misschien ben ik naïef.

SoulAssassins

Badass junkie
Ik ben met mijn 35e uit huis gegaan en getrouwd ,en dan jij nog in je pubertijd een drang naar gezin stichten?
Ik denk dat je eerst beter aan jezelf kan denken/werken en dan zal je zien dat liefde je tegenkomt ipv te zoeken want dat bestaat en werk niet.
Ook je beeld over vrouwen mag je wel iets bijschaven ,het zijn geen lust objecten maar als ze je mogen dan kan jij kijhard aan de bak.
Ik ben al 18 jaar getrouwd en heb gemiddeld zo'n 3 keer per week ,ik noem het geborgenheid.
Maar dan nog ,dat is niet prioriteit no1.
Jou prioriteit is je vrouw /vriendin te te liefhebben en achter haar staan no matter what en wederzijds respect speelt ook een grote rol.
Als je dat goed voor elkaar heb volgt de liefde vanzelf.

Laatst bewerkt:

Deadwing

Wijs gebruiker
Je zal het misschien niet geloven. Maar techno feesten zijn nuchter ook heel leuk hoor. Vind ik wel tenminste. Drugs is geen must om op een feest te komen.
Dit dus. Ik geniet waarschijnlijk nog meer van optredens en feesten zonder drank en drugs dan met. Goed, ik drink dan wel alcohol maar zelfs dat met mate. Ik begrijp heel goed dat veel mensen hier natuurlijk anders over zullen denken en dat is ook prima. Maar je kunt volgens mij echt wel van zo’n feest nuchter genieten en ook leuke mensen ontmoeten.

Deadwing

Wijs gebruiker
Ik ben met mijn 35e uit huis gegaan en getrouwd ,en dan jij nog in je pubertijd een drang naar gezin stichten?
Ik denk dat je eerst beter aan jezelf kan denken/werken en dan zal je zien dat liefde je tegenkomt ipv te zoeken want dat bestaat en werk niet.
Ook je beeld over vrouwen mag je wel iets bijschaven ,het zijn geen lust objecten maar als ze je mogen dan kan jij kijhard aan de bak.
Ik ben al 18 jaar getrouwd en heb gemiddeld zo'n 3 keer per week ,ik noem het geborgenheid.
Maar dan nog ,dat is niet prioriteit no1.
Jou prioriteit is je vrouw /vriendin te te liefhebben en achter haar staan no matter what en wederzijds respect speelt ook een grote rol.
Als je dat goed voor elkaar is volgt de liefde vanzelf.
Mooi gezegd en helemaal waar.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb zelf niet zo van feestjes. Maar ik kan mij zo indenken dat de meeste vrouwen niet naar een festival gaan met de mindset om een partner te vinden?

Tijdens mijn laatste technofeest had ik vanaf de trein al een leuk gesprek met een jonge meid. Klikte best leuk (vriendschappelijk).
Uiteindelijk deelden we binnen al samen een locker, maar zijn we elk onze eigen weg gegaan omdat we het chill vonden te kunnen gaan en staan waar we wilden.

Halverwege kwam ik haar weer tegen samen met een jongen. Ze fluisterde me al vrij snel in dat het begon met een leuk gesprek, maar dat ze er nu niet meer van af kwam. En dat ze eigenlijk helemaal geen zin had in die gast achter haar aan. Ze wilde dat niet in zijn gezicht vertellen, wat ik ergens ook wel snap.

Dus uiteindelijk zijn we samen er snel vandoor gerend toen hij even niet oplette🤣

En daarna zijn we weer elk onze eigen weg gegaan. Ik kon er wel om lachen 🤣

Hoe noem je het tegenovergestelde van een wingman? Want dat was ik die dag even denk ik.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hey hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het super ben lekker aan het sporten en zit hier echt op mijn plek op deze locatie. Ik ben nooit meer eenzaam ik heb altijd iemand waar ik heen kan. En ik ben echt voor het eerst gelukkig ik word hier echt gewaardeerd door iedereen en dat ik mijn eigen plek heb heeft mij zoveel rust gegeven. Stage loopt ineens super goed ik ben voor de vakantie klaar met alle examens wie had dat gedacht!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Tijdens mijn laatste technofeest had ik vanaf de trein al een leuk gesprek met een jonge meid. Klikte best leuk (vriendschappelijk).
Uiteindelijk deelden we binnen al samen een locker, maar zijn we elk onze eigen weg gegaan omdat we het chill vonden te kunnen gaan en staan waar we wilden.

Halverwege kwam ik haar weer tegen samen met een jongen. Ze fluisterde me al vrij snel in dat het begon met een leuk gesprek, maar dat ze er nu niet meer van af kwam. En dat ze eigenlijk helemaal geen zin had in die gast achter haar aan. Ze wilde dat niet in zijn gezicht vertellen, wat ik ergens ook wel snap.

Dus uiteindelijk zijn we samen er snel vandoor gerend toen hij even niet oplette🤣

En daarna zijn we weer elk onze eigen weg gegaan. Ik kon er wel om lachen 🤣

Hoe noem je het tegenovergestelde van een wingman? Want dat was ik die dag even denk ik.
Op een feestje is een afwijzing niet zo erg, naar mijn mening je kan gewoon door naar de volgende vrouw als je daar zo nodig voor de vrouwen komt :)

Bovenaan