Ik zelf gebruik 1x per maand coke, en helaas moet ik je toegeven dat ik je gelijk geef.
Maaaaaar bij mij was het geval dat ik t eerste keren gewoon kreeg (ik denk dat dat bij de meeste mensen zo is) dus toen was het nog geen probleem. En de eerste keer(en) is zoals iedereen voor de eerste keer gebruikt uit nieuwschierigheid.
Of wil je nieuwschierigheid een probleem noemen? Nu is het wel een probleem, want iedere keer zit ik een hele maand naar die ene avond toe te kijken.
Coke hoeft niet perse een probleem te zijn. Iemand die sterk in z'n schoenen staat en het echt recreatief gebruikt (dus 1x in de 3 maanden) dan is t geen probleem. (al weet ik bijna zeker dat zo iemand er dan heel erg graag naar uitkijkt)
Die mensen zullen er ook vast wel zijn, maar ik ken ze niet.
In mijn omgeving zie ik dat het net als bij mij een probleem word.
Ik gebruik het 1x per maand, niet heel veel en toch heeft het een grote invloed op hoe ik me de hele maand voel en leef. Het liefst zou ik de hele dag door snuiven, maar ik ben dan psychisch op dit moment heel zwak en krijg daar ook hulp voor.
Nu niet lopen zeiken ; daar heb je er 1 want ik geef je toch gelijk?
Maarre speed is dus een aanrader, een goede goedkope vervaning voor coke?
Ik hoor juist dat het troep is, maarre.. kan iemand voor mij dan hier de verschillen/vergelijkingen opnoemen?