Als je cocaïne koopt

Deranged

Badass junkie
Heb je sowieso al een probleem.

Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.

Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard versneden rotzooi met een belachelijk korte werking en snoeiharde crash niet problematisch is?

Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?

En dat vind je normaal?

En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?

Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?

Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.

Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.

En dan ook nog elk weekend die Arabier in z'n auto die altijd maar een telefoontje van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?

Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die pakketten eens na te wegen of zelfs te laten testen?

Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.

Maar dit heb je er allemaal voor over.

En toch heb je geen probleem?

micky

Experimenterende gebruiker
Het zou eens verboden moeten worden om versneden rotzooi te verkopen. En dan inderdaad ook nog het lef hebben om je te weinig te geven.
Hoe kun je zoiets stoppen?

Deranged

Badass junkie
Wie weet doe ik dat nog wel een keer. Maar ik denk niet dat je dan moet rekenen op zoiets maar toch vooral iets totaal anders.

Angramar Temenos

Badass junkie
De speed die ik heb als ik behoefte zou hebben aan speed is tenminste niet duur, en niet versneden.

werknemer tactus zei:
Hallo Damian,

Volgens de uitslag van het DIMS is de percentage Amfetamine 72%. Dat is dus behoorlijk hoog. Zeker als je er gevoelig voor bent.

Ik zou er inderdaad voor oppassen als je ermee in aanraking komt.

Met vriendelijke groet,
(naam weg ge-edit)

Programmaleider P&Ceventiewerker / Pedagoog

-------------------------------------------------

Tactus Verslavingszorg

Preventie & Consultancy

Brink 40

7411 BT Deventer

T 0570 66 72 00

F 0570 66 72 10

http://www.tactus.nl

werkdagen: dinsdag t/m vrijdag

Niet dat speed zozeer goed is, heb alsnog veel liever zegels, maar als ik de keus moet maken ga ik me toch achter deranged scharen.

Deranged

Badass junkie
Ik had alleen totaal niet de intentie om hier amfetamine bij te betrekken, laat staan deze te presenteren als een beter alternatief. Dat mensen die toevallig weten van mijn voorkeur voor dit middel het erbij zouden gaan betrekken was wel weer te verwachten. Dit zijn namelijk van die typische standaardprocedures die zich in het verleden al eerder kenbaar hebben gemaakt.

Ja, ik vind amfetamine wel een prettig middel en iets als LSD bijvoorbeeld ook wel. Wat mij betreft zijn beide middelen in ieder geval een stuk gebruikswaardiger. Het is alleen wel zo dat dit allemaal totaal niet ter zake doet.

Dit topic gaat over niets anders dan de ziekelijke zelfvernedering die cocaine heet en waarom dit standaard achterlijk is. Een beter alternatief moet iedereen gewoon zelf zien te vinden. Er zijn er meer dan genoeg in ieder geval.

Deranged

Badass junkie
Toch prettig tot nu toe vooral reacties te zien die het lijken te snappen. Ik ben nog steeds voorbereid op een hele grote berg zieke bullshit.

Vigilante

Wijs gebruiker
Lol, dat coke blijkbaar niet bij jou past is nu wel duidelijk.
Mensen en meningen verschillen, nog nooit eerder aan gedacht zeker.
Al het geld wat je aan drugs uitgeeft (ook jij deranged met je dex) is 'beter' te besteden aan andere dingen.
Dat jij het een kutdrug vind en het het geld niet waard vind ok, maar niet iedereen is zoals jij.
Kortzichtig.

Deranged

Badass junkie
En de eerste geblindeerde fanboy heeft zich gemeld. Toch behoorlijk rauwe kost waar een scherpe peoplucht omheen hangt. Maar dat weet je als je iets als dit opent. De ironie die in het laatse woord zit is mooi maar het hoogtepunt is voor mij deze:
Mensen en meningen verschillen, nog nooit eerder aan gedacht zeker.
Nee inderdaad, dit is nou echt iets waar ik nog nooit over heb nagedacht. Al die verschillende mensen met hun meningen. Ze vallen ook niet zo op dat scheelt.
Dat jij het een kutdrug vind en het het geld niet waard vind ok, maar niet iedereen is zoals jij.
Je ziet inderdaad niet veel mensen die hun overtuigingen zo sterk weten te beargumenteren als ik. Mensen die niet verder komen dan 'dat is gewoon mijn mening' maken geen schijn van kans tegen een objectivist.

Vooral niet als jij de belichaming bent van het lijdend voorwerp in deze, de stiekeme secundaire doelstelling. Oftewel, het hulpeloze kleine visje dat zich gedachtenloos vastbijt in het feest van ontkenning dat hier wel vrij lastig wordt als men zich toch behoorlijk aangesproken voelt stiekem.

Dus wat doe je dan? Je begint over het geld dat ik aan amfetamine zou besteden. Maar de prijs van amfetamine kan je beter gewoon buiten beschouwing laten denk ik, en dan al helemaal de prijs die ik hier voor zou betalen. Dat contrast lijkt me iets te veel van het goede. Dat wil je jezelf niet aandoen.

Net als cocainegebruik dus. Waarschijnlijk heb je een probleem en als dit zo is wens ik je er alle sterkte en succes mee. Misschien begrijp ik je reactie juist heel goed. Of je hebt uberhaupt geen benul waar je het over hebt, dat zou ook kunnen. Maar dan zijn er sowieso genoeg anderen waar dit bericht wel op van toepassing is.

En ik ben er absoluut niet op uit om deze mensen te kleineren of af te zeiken. Hooguit probeer ik ze een beetje aan het denken te zetten. Iets waar ze in ieder geval niet slechter van kunnen worden.

Chris Pontius

Badass junkie
If you wanna get down, get down on the ground..... cocaine

Het is niet de coke die je zo'n super gevoel geeft, het is de trek die je voor heel eventjes de mond snoert en die vervolgens sterker terugkomt. Alsof je een slet bent die steeds maar terug komt voor die grote piemel.
En dat tegen beter weten in...

:hearteyes:

Oom Klaas

Badass junkie
't Is ook het enige middel waar ik na 4 maanden laatste keer gebruik nog steeds mee moet oppassen om het niet weer te doen...dat ligt eerder aan mij dan aan de coke maar ik heb dus dan wel een probleem, oftewel het verhaal klopt gewoon.

bier

Badass junkie
Deranged zei:
Je zou ook nooit 50 euro betalen voor een vieze onderbroek, waarom dan wel voor cocaine?

Misschien houden sommige mannen ervan om aan een vieze onderbroek te ruiken? :stoned:

Deranged

Badass junkie
Dat blijkt wel ja. Scherp inzicht trouwens.

Zoals ik altijd zeg: sommige onderbroeken horen nou eenmaal niet in de wasmand thuis, maar in de vuilnisbak.

Birdo

Experimenterende gebruiker
Best een mooi topic, al denk ik niet dat je coke kan vergelijken met vieze onderbroeken :tongueout:.

Ik kan ook niet helemaal bij het coke-gebeuren, maar ken mensen die daar heel anders over denken.
De reden dat veel ongetest en toch gekocht blijft worden is denk ik omdat het in het algemeen
onrealistisch is dat je met een onversneden of bijna onversneden product te maken hebt,
of ooit te maken gaat krijgen zonder in aparte connecties te verkeren.

Misschien heb ik dit mis hoor, maar ik kan me niet herrineren dat iemand op de proppen
kwam met een thread over testresultaten van 'zuivere coke', maar misschien is dat ook wel
te wijten aan paranoia natuurlijk.

Verder, tjah, mensen slikken dus het feit dat ze genaaid worden voor een te subtiel ( in mijn ogen ),
te kortdurend, en blijkbaar toch te belonend gevoel.

Deranged

Badass junkie
Ik denk dat jij vooral heel goed laat zien dat het ook met jou naar alle waarschijnlijkheid niet al te best gesteld is. Ten eerste vind ik het toch best een prestatie om na wat ikj er al over zei alsnog amfetamine erbij te betrekken.

Vervolgens maak jij het helemaal interessant door er een zogenaamde constatering van te maken die je onmogelijk uit dit topic heb gehaald. Behalve dat hier te lezen is dat ik weleens speed heb gebruikt laat dit topic namelijk helemaal niets zien met betrekking tot amfetamine, laat staan een bijbehorend ego.

Het lijkt mij weer typisch een wanhopige poging om de positie van zwakte waar dit topic je naartoe leidde op mij te projecteren. Ik snap vooral niet waarom mensen het maar blijven proberen met zulke ondoordachte onzin. Zo ontzettend zin en kansloos.

Nogmaals: dit topic gaat niet over amfetamine en al helemaal niet over mijn ego. Dit topic gaaat over niets anders dan cocaine, en laat alleen dingen zien die daar betrekking op hebben. Zoals dat jij met zo'n post waarschijnlijk alleen laat zien dat cocaine betrekking heeft op jou.

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Deranged zei:

Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.

Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard versneden rotzooi met een belachelijk korte werking en snoeiharde crash niet problematisch is?

En dat vind je normaal?

En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?

Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.

En dan ook nog elk weekend die Arabier in z'n auto die altijd maar een telefoontje van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?

Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die pakketten eens na te wegen of zelfs te laten testen?

Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.

Ik heb tot een jaar geleden wel eens recreatief wat gebruikt, kon het effect waarderen, had zo goed als geen last van crashes en had veel te veel geld te besteden. Leuke ervaringen mee opgedaan, maar tegenwoordig past het niet meer in mn leven. Leuk stukje tekst dat misschien geldt voor de meerderheid, maar zoals eerder gezegd, mensen verschillen. :)

Tja, waarom post je 14.000 keer op een drugsforum? Moet ik daar ook allerlei conclusies aan gaan verbinden zonder dat daarvoor enige grondslag bestaat? Feit is gewoon dat er genoeg mensen zijn die af en toe lekker 40/50 eu neerleggen voor een gram. Prima toch? Omarm de sos, ga d'r niet beledigen, G.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Deranged zei:

En dat vind je normaal?

Zelden zo een geniaal stuk tekst gelezen :hearteyes:

Maar,
CHIASME zei:
Topic laat goed zien wat pep met je ego doet :) :openmouth:

Is true, zelfs een tikkeltje naar het narsistische toe, hoewel sommige mensen dat juist siert.

Dopezilla

Badass junkie
Tja, de casual gebruiker die er eens in de paar maanden 'n leuk nachtje stappen op beleeft zal hier geen boodschap aan hebben, en 'n beetje coke-junk gaat echt niet spontaan afkicken omdat je 'n boos stukje schrijft, dus ik vind het eerlijk gezegd vrij overbodig.

Olle

Deranged

Badass junkie

Paddo100

Bewuste gebruiker
Deranged zei:

Wie zegt dat het versneden rotzooi is, we hebben niet allemaal een slechte dealer he:wink: Crash valt ook wel mee. Ligt eraan hoeveel je gebruikt en wanneer en hoeveel je slaapt
als je het een paar keer paar jaar gebruikt zoals ik... dan nee

En dat vind je normaal?
JA!

Wees blij dat er mensen zijn die wat kunnen regelen voor je, niemand verplicht je om met deze mensen om te gaan en er zaken mee te doen. eigen keus dus. Alle dingen die je koopt word door andere mensen op verdient. Zou raar zijn als dit bij coke niet zo was

Je neemt toch gewoon bij om t half uur/3 kwartier

beter als pep

vaste arbeidsplaats, we zijn niet allemaal staalbewerker he:wink:. ach wat is 50euro... 3uurtjes werken...
Wees blij dat hij er is voor je als je wat nodig hebt. Waarschijnlijk is hij blij met ze klanten. Ik ken geen enkele dealer die zelf niet gebruikt dus zo slecht zal die niet over je denken. Hij kan je een verslaafde idioot vinden maar ja, klanten zijn klanten denkt hij. Het zou dom zijn om ze niet meer te verkopen als ze te vaak langskomen hoewel dit wel netjes zou zijn. Als de gebruikende persoon echt wil stoppen ,stopt hij. anders zoek je een andere dealer als deze niet meer wil verkopen omdat hij vind dat je verslaafd bent
Testen is een beetje duur he voor coke, en elk pakje kan anders zijn. wegen kan altijd maar het is 99 van de 100x is het 0.9 of iets minder dan 0.9. Dat is zo'n beetje algemeen bekend.

misbruik maken van je? Je doet het toch zelf. Niemand die je verplicht van hem te kopen. Dit is dus je eigen schuld als je te vaak haalt...
Dit alles wat jij nu vertelt gaat over een hopeloze verslaafde die (bijna) elke dag gebruikt. Dan is elke drug erg slecht voor je. Bij coke heb je natuurlijk gelijk dat het erg duur word.

Je weet dat als je verslaafd bent een groot probleem hebt, vaak zie je het niet of wil je het niet zien.

Het valt allemaal best wel mee. Het zit vaak tussen je oren en je moet gewoon niet te vaak gebruiken. maja dat weet iedereen en toch gaan er zoveel mensen aan kapot.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Als je een bigmac koopt

Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard geneden rotzooi met een belachelijk droog broodje en minimale vulling niet problematisch is?

En dat vind je normaal?

En dan ook nog elk weekend die Arabier in de Macdrive die altijd maar een raam van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?

Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die burgers eens na te wegen of zelfs te laten testen?

Deranged

Badass junkie
Re: Als je een bigmac koopt

misanthrophy zei:

Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard geneden rotzooi met een belachelijk droog broodje en minimale vulling niet problematisch is?

En dat vind je normaal?

En dan ook nog elk weekend die Arabier in de Macdrive die altijd maar een raam van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?

Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die burgers eens na te wegen of zelfs te laten testen?

Ik vind hem wel scherp.

Bovenaan