Ik denk ik deel mijn ervaring en conclusie met dit spul. Ben wel wat laat dus hopelijk leest iemand dit nog 😋.
Om eerlijk te zijn is mijn eerste keer a-pihp een ervaring geweest die ik nooit zal vergeten. Ben er toen als snel achter gekomen dat de negativiteit rond dit middel wel waar zijn voor de algemene gebruiker.
Ik heb het daadwerkelijk ook bij die eene avond gehouden en mijzelf gelijk ervan overtuigd dat dit middel het gewoon niet waard is(dit is nu zoon 6 maanden geleden denk).
Een overheerlijke eerste rush die ik bij geen andere amfetamine soorten heb ontdekt (zelfs niet bij somige speed/meth ervaringen) uiteraard mits je het voor het eerst neemt en zonder enige tolerantie van andere amfetamine soorten.
Echter Zoals hierboven omschreven is het gewoon een heerlijke eerste rush (voor de eerste keer, zonder tolerantie) en daarna is het bij pakken om de nare comedown tegen te gaan.
Hij blijft ook bij de eerste rush daarna is het vrijwel altijd bijnemen of over gestimuleerd voelen(waardoor je niet weet wat je moet doen en maar begint rondjes te lopen ofzoiets). En voor je het weet is het zakje leeg haha.
De comedown in mijn geval was, angstig heid, prikkelbaar, stress, darm/buikpijn en zelfs een beetje paranoïde (niet veel maar merkte wel wat veranderingen)
Ik kan mijn dus voorstellen dat bij langdurige gebruik (wat dit middel dus uitlokt) je zo in een psychose komt(dopamine teveel/tekort). Met waarschijnlijk andere mentale problemen die kunnen oplopen.
PS:
Die ene avond is wel een totale hoeveelheid van zoon 600mg gebruikt. In verantwoordelijk manier afgewogen en gedoseerd over een lange avond uiteraard.
PS2:
Ik heb die a-pihp die avond vooral gesnoven, maar het laatste beetje gevaped (dit voor mij de beste kwa ROA, in mijn korte ervaring ermee)
Beetje laatte toevoegingen, maar dacht mijn ervaring met deze troep te delen. En hopelijk heeft een toekomstige koppige lezer iets aan deze conclusie:
NIET DOEN, IK WEER DAT WANNEER MENSEN DIT ZEGGEN JE HET JUIST MEER WILT PROBEREN, maar het is het gokje niet waard man.
- Peace