3f a-pvp vs a-pihp?

yiazmat

Bewuste gebruiker
Oh jammer, ik dacht die 3F variant.
Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden.
Kep t geprobeerd hoor, zijn alleen wel paar variabelen die t report mss wat minder algemeel beeld geven: 1, was sws van plan die dag te gebruiken waar k zin in had en deze flakka kwam uiteindelijk als 6e aan de beurt dus goeie kans dat mn neurotransmitters al flink depleted begonnen te raken 2, als je naar die aphip kijken slaat t mogelijk ook ni bij mij aan zoals bij anderen zou doen. Met dat in gedachte:
D8 wil het voorzichtig doen maar wel wat merken alleen zijn geen doseringen bekend dus kep gwn 40mg gedaan (snuiven) want das toch vaak de heavy bij flakka achtigen maar dus nog gwn binnen de marges. Maar wat k merkte kwam voorn groot deel wel over zoals die andere, hele slappe high, wel mss een klein piekje van n minuut, en ongeveer 3 kwartier begon t al weer af te zwakken. Merkte wel hij was makkelijker te snuiven dan aphip. Kaneerlijk gezegd ni echt oordelen over de cravings want was die dag gwn als iets uitwerkte weer wat nieuws pakken😅. Iig geen enkel moment de drang gevoeld pyrros te willen bijpakken

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik heb het enkele malen geprobeerd en dacht bij 1 batch echte flakka vast te hebben. Een korte maar zwaree roes door je hoofd waarbij je best gaat zitten. Je hoofdhuis en nek worden warm en je hersenen loom. leuk als je even niets wil doen en nergens wil aan denken maar verder zou ik het niet aanraden.

Bovenaan