Flakka (a-Pihp)

Hey, ik ben altijd al nieuwsgierig geweest naar speed en 3mmc en heb dat ook vaak gedaan. De laatste tijd voel ik steeds minder wat ik eerst ervan voelde(wat logisch is), maar toch ging ik rondneuzen.

Op de welbekende RC site, zag ik a-Pihp staan, ik had eerder erover gehoord, ondermeer door vrienden. Van mezelf ben ik niet verslavingsgevoelig, heb veel dingen gedaan en nooit aan iets hooked geraakt; en ik ken mijn grenzen.

na wat extra onderzoek besloot ik het te bestellen, echter vond ik het lastig om duidelijke doseringen te vinden. Ik besloot eerst om het nasaal te gebruiken voor de eerste x. Wel weet ik dat het veken malen sterker is dan 3M. Ik heb het niet gewogen, maar heb een heel klein lijntje gemaakt ( met de gedachte dat ik altijd meer kan nemen als het te weinig is). Na paar minuutjes voelde ik het heel licht, twijfelend of het wel de Flakka was. Na een tijdje voelde ik me wel meer actief en praterig; maar niet veel speciaals.

na ongeveer 45min nam ik hetzelfde beetje, dat heb ik daarna nog 2 keer gedaan. De high was minder dan dat van wat ik van 3M voel, terwijl ik dat vaak heb gefaan.

De brokken roken ook erg naar chloor echt een zwembad lucht.

Is er iemand hier die er meer van weet? Ik zou ook overwegen om het te roken, ik weet zelf dat ik het bij 1x kan houden. Maar ben gewoon benieuwd hoe het hoort te voelen.

sorry voor het te lange verhaal🤣

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het is het gebruik niet waard mede door de vrij korte rush.
Ga het niet roken want dan ga je het echt wel moeilijk krijgen om te stoppen en de crash is ook niet bepaald gezellig.

De meeste mensen hier die ervaring hebben met dit spul roken hebben een pak moeite gehad om te ontwennen of zitten nog in een verslaving.

Hier ga je denk ik de fout in. A-pihp is één van de verslavendste stoffen die er op dit moment op de markt zijn. Wat denk je dat er gebeurt als vapen nou wel heel prettig blijkt te zijn? Het is zo weer uitgewerkt namelijk en dan voel je je echt niet goed.
Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M

OtherShore

Badass junkie
Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M
Als je aan 3-mmc kan komen dan zou ik het daar gewoon bij houden. A-pihp is in ieder geval geen goed alternatief voor 3-mmc en proberen kan al gevaarlijk zijn. Dus ik zou kiezen voor de prullenbak of de wc. Deze stof heeft al teveel schade aangericht.

Edit: Er staat op dit forum veel informatie over a-pihp, maar dit topic geeft in mijn ogen mooi weer hoe het mis kan gaan.

Laatst bewerkt:

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Hey, ik ben altijd al nieuwsgierig geweest naar speed en 3mmc en heb dat ook vaak gedaan. De laatste tijd voel ik steeds minder wat ik eerst ervan voelde(wat logisch is), maar toch ging ik rondneuzen.

Op de welbekende RC site, zag ik a-Pihp staan, ik had eerder erover gehoord, ondermeer door vrienden. Van mezelf ben ik niet verslavingsgevoelig, heb veel dingen gedaan en nooit aan iets hooked geraakt; en ik ken mijn grenzen.
Dat je tolerantie ervaart is wel een teken dat je het te vaak hebt gedaan in een korte periode, Fijn dat je tot nu toe niet verslavingsgevoelig bent maar het kan wel een teken zijn van een beginnende verslaving. Pas goed op jezelf. ❤️

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Van mezelf ben ik niet verslavingsgevoelig, heb veel dingen gedaan en nooit aan iets hooked geraakt; en ik ken mijn grenzen.
Zo begint jammer genoeg elke verslaving. Drugs worden vaak onderschat, niemand wil verslaafd zijn en dit gebeurt ook niet op 1 2 3.

Wees ook voorzichtig met eerdere ervaringen met andere drugs gebruik te verantwoorden.

There's a drug for everyone

Ulixes

Wijs gebruiker
Zo begint jammer genoeg elke verslaving. Drugs worden vaak onderschat, niemand wil verslaafd zijn en dit gebeurt ook niet op 1 2 3.

Wees ook voorzichtig met eerdere ervaringen met andere drugs gebruik te verantwoorden.

100%. Ik dacht ook dat ik niet “verslavingsgevoelig” was. It’s a slippery slope en ineens (maar toch niet zo ineens) zit je er middenin.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee.

De WC lijkt me de beste optie. De plekken waar ik a-pihp weer uit heb gevist, zijn niet zo fraai. Inclusief openbare vuilniszakken en een rioolput.

Maar aan een vriend geven? Als je het jezelf al gunt om er afstand van te doen, zadel dan je vrienden niet op met die troep zou ik zeggen.

Ik gun niemand een verslaving, maar die aan pyro's nog het allerminst.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
De WC lijkt me de beste optie. De plekken waar ik a-pihp weer uit heb gevist, zijn niet zo fraai. Inclusief openbare vuilniszakken en een rioolput.

Maar aan een vriend geven? Als je het jezelf al gunt om er afstand van te doen, zadel dan je vrienden niet op met die troep zou ik zeggen.

Ik gun niemand een verslaving, maar die aan pyro's nog het allerminst.
Beter oplossen in natriumhydroxide voor het milieu

Casrus

DF-koning
Het is het gebruik niet waard mede door de vrij korte rush.
Ga het niet roken want dan ga je het echt wel moeilijk krijgen om te stoppen en de crash is ook niet bepaald gezellig.
I.t.t. veel andere drugs is de crash van a-PiHP de high niet waard.

Heb mijn zakje na één nacht in de vuilnisbak gegooid.

a-PVP vond ik een veel beter middel, hoewel je daar waarschijnlijk ook beter niet aan verslaafd moet worden.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Is er iemand hier die er meer van weet? Ik zou ook overwegen om het te roken, ik weet zelf dat ik het bij 1x kan houden. Maar ben gewoon benieuwd hoe het hoort te voelen.
Weet er niet persee veel van maar kan sws vertellen wat k wel weet en mn eigen ervaring (zelf nu 1x a-phip en 1x 3f a-pvp geprobeerd)

A-phip is van wat k gehoord heb idd beter geschikt om t te roken voor de "beste" ervaringen. Zelf tot nu toe alleen gesnoven maar wil t sws wel keertje proberen maar moet dat eerst heel goed plannen want t staat idd bekend om 1 vd verslavendste stoffen en impulsief bijpakken, en roken is de meest verslavende roa, dus als je doet wees voorbereid en alleen als je weet dat je jezelf echt kan beheersen

Qua vergelijking met 3m, moet zeggen ondanks dat t een cathinone is vind k pyrros echt compleet anders dan pyrros. K hou van cathinonen en ondanks vele pogingen van verschillende dealers elke 3m bleek fake te zijn maar herken van de gene die k heb wel zon gevoel van das een ??mc met die pyrros compleet ander gevoel, mijn ervaring was sws wel apart maar compleet andere vibe iig. En vind cathinonen dus super chill maar die pyrros wilde k proberen voor de ervaring maar in mijn geval was t heel kort effect en wat k voelde kan je eigk ni eens echt effect noemen beetje zon opkomende high die toch ni wil en als je bewust erover denkt wel zo iets heb van ja voel vgm wel ietsje beter, maar dan na 45 minuten crashte het de diepte in en had k paar uur enorme cravings en keiharde comedown. Enige maar in het verhaal is dat k op zich best laag gedoseert heb voor mijn doen, meeste uppers zit mn toleranties vaak (ver) boven wat pw aanraad als heavy en hierbij had k maar 25mg aphip gesnoven en 3f a-pvp 40mg. Dat zou volgens pw denk iets boven gemiddeld zijn en 40 dan wat meer naar heavy wss (deze staat niet op pw dus is beetje afgeleid op basis van andere flakka doseringen) en die hoeveelheden zijn dus in principe normaal maar voor mij is dat zeer wss erg laag. Maar als k het zo inschat zou zelfs als k over de 100 ofz neem nog weinig effect hebben maar vermoed helse comedown en cravings waar je niet vrolijk van word. Dus ja vind t leuk om t geprobeerd te hebben, en ben ook zeker benieuwd naar de andere varianten in t bijzonder a-pvp maar niet als leuk avondje maar meer gwn als een ervaring en ook chill als zelftest en te kunnen zien van ok ik heb die beheersing
Wat evt nog een idee kan zijn is mss een "trip"sitter erbij mocht je t idee krijgen alles op te maken dat iemand je er iig uit kan proberen te praten of t weg te halen, slechts een ideetje. Gekke is dus wel in mijn geval was t gwn saai en na 45 minuten kut maar als je nagaat dat t zo berucht is met al die horrorverhalen had k veel verw8 ervan maar saai zat daar niet bij😅
Natuurlijk is dit miin ervaring en jij kan mogelijk veel meer erop reageren zoals je zou denken want iedereen reageerd weer anders dus gwn goed voorbereiden en plannen en als je de beheersing hebt moet t gwn goedkomen. Wees daar alleen wel zeker genoeg van zodat je niet in de shit komt als je toch onderschat hebt

Dirkdirk

DF-koning
Ik zeg dit niet vaak maar man.. het is je leven echt niet waard..
Boom, eerste truth bomb van de man die op zowat elke gearomatiseerde cath een avontuur heeft ervaren. 👈 (toch of overdrijf ik?) listen to this guy

Het concept van een verslaving is dat je het niet doorhebt want anders is het een gewoonte die je toepast omdat je het vind dat het positieve effecten heeft en niet dat je ernaar craved hoe meer je het neemt. Dat is gewoon handelen en logica en daar kan je altijd uitstappen door ermee te stoppen, drugs ga je versmelten in je persoonlijkheid en je karakter totdat je de drugs als het ware je eigen persoon verwisseld met een substantieel synthetisch “ding”. Wat lul ik? Ja het is wel zo als je het goed bekijkt eigenlijk.

meisje ib de kliniek was 21 jaar zwaar GHB en je ZAG dat ze helemaal was versmolten met de drugs en was geworden als een dronken vergeetachtige leugenaar en mannen bespeler ipv de mooie lieve vrouw die er onder verborgen zat.
Beter oplossen in natriumhydroxide voor het milieu
Huh kan je dat kopen? Of is dat alleen dat prachtige stuk aarde waar jij woont? Hier kan ik niet eens aceton of waterstofperoxide vinden laat staan een beetje sterke pure goede chloor middel.

_shikantaza

Badass junkie
A-pihp is het meest destructieve wat er is… begin er niet aan!! Lees mn verhaal als je twijfelt maar doe t aub niet
Heftig verhaal. Jammer dat het zo verborgen in je profiel staat. Kun je ‘m een keer als topic in het subforum verslaving zetten?

Zoek vooral hulp bij je herstel. Alleen is het heel moeilijk. Ik hoop dat je er uit komt. ‘t Is hard werken maar zo de moeite waard. Ik heb 5 jaar geprobeerd clean te worden met iets van 100 terugvallen, maar nu 21 maanden clean van alles. En dat kun jij ook!

na wat extra onderzoek besloot ik het te bestellen, echter vond ik het lastig om duidelijke doseringen te vinden. Ik besloot eerst om het nasaal te gebruiken voor de eerste x. Wel weet ik dat het veken malen sterker is dan 3M. Ik heb het niet gewogen, maar heb een heel klein lijntje gemaakt ( met de gedachte dat ik altijd meer kan nemen als het te weinig is). Na paar minuutjes voelde ik het heel licht, twijfelend of het wel de Flakka was. Na een tijdje voelde ik me wel meer actief en praterig; maar niet veel speciaals.

na ongeveer 45min nam ik hetzelfde beetje, dat heb ik daarna nog 2 keer gedaan. De high was minder dan dat van wat ik van 3M voel, terwijl ik dat vaak heb gefaan.

De brokken roken ook erg naar chloor echt een zwembad lucht.

sorry voor het te lange verhaal🤣
“Niet verslavingsgevoelig” nou ik kan denk ik maar één ding zeggen, bijna elke verslaafde ziet dit in het begin niet in, en als je al een tolerantie begint te ontwikkelen dan heb je toch al vaak gebruikt? Miss is dit een beginnende verslaving, ik wil totaal niet moeilijk doen maar pas er maar mee op, en met PiHP al zeker, deze drugs heeft al vele gebruikers het leven gekost😕

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
A-pihp is het meest destructieve wat er is… begin er niet aan!! Lees mn verhaal als je twijfelt maar doe t aub niet
Jeetje heftig verhaal. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen em waarom ben je dit gaan gebruiken ipv andere bekendere middelen met vergelijkbare werking?

Flakkamama

Newbie
Heftig verhaal. Jammer dat het zo verborgen in je profiel staat. Kun je ‘m een keer als topic in het subforum verslaving zetten?

Zoek vooral hulp bij je herstel. Alleen is het heel moeilijk. Ik hoop dat je er uit komt. ‘t Is hard werken maar zo de moeite waard. Ik heb 5 jaar geprobeerd clean te worden met iets van 100 terugvallen, maar nu 21 maanden clean van alles. En dat kun jij ook!
Thanks, fijn om eindelijk eens te horen dat het wel kan ☺️ maandag weer opnieuw intake dus hopelijk ga ik jouw goede voorbeeld volgen! Ik zal m’n verhaal als topic plaatsen

Flakkamama

Newbie
Jeetje heftig verhaal. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen em waarom ben je dit gaan gebruiken ipv andere bekendere middelen met vergelijkbare werking?
Ik leerde iemand kennen die dit gebruikte. Natuurlijk wilde hij niet dat ik dit zou proberen maar na lang aandringen van mij is hij gezwicht en heb ik een keer gebruikt….. ondanks zijn pogingen mij te beschermen is het natuurlijk toch misgegaan. Ik was meteen hooked, en dat terwijl het nog 3 maanden heeft geduurd voordat ik erachter kwam wat het was. Zo bleu en naïef was ik….

Flakkamama

Newbie
Ik leerde iemand kennen die dit gebruikte. Natuurlijk wilde hij niet dat ik dit zou proberen maar na lang aandringen van mij is hij gezwicht en heb ik een keer gebruikt….. ondanks zijn pogingen mij te beschermen is het natuurlijk toch misgegaan. Ik was meteen hooked, en dat terwijl het nog 3 maanden heeft geduurd voordat ik erachter kwam wat het was. Zo bleu en naïef was ik….
En ik was natuurlijk ook totaal niet verslavingsgevoelig wist ik mezelf wijs te maken. Ik had het immers al 34 jaar zonder gedaan 😏

Bovenaan