4-MAR analogen

Nickjeee

Belezen gebruiker
Ik ben wat info tegengekomen over 4-MAR (methylaminorex) en het heeft bij sommigen een haast mythische status als alternatief voor Crystal Meth lijkt het wel. Dat laatste, daar wil ik me niet aan wagen en 4-MAR is ook alweer een tijd van de straat. Nou zijn er wel een aantal analogen te krijgen 4b-, 4f- o.a.) maar daar lees ik niet veel positiefs over, sowieso maar heel weinig info over te vinden. Heeft hier iemand ervaring met de original en analogen, die op basis daarvan een echt goede vergelijking kan maken? Een paar onderzoeken lijken erop te wijzen dat MAR minder neurotoxisch is en serotonine en dopamine levels sneller weer op peil zijn na gebruik, mede daarom de interesse. Voor analogen kan dat natuurlijk wel weer anders zijn...

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik ben wat info tegengekomen over 4-MAR (methylaminorex) en het heeft bij sommigen een haast mythische status als alternatief voor Crystal Meth lijkt het wel. Dat laatste, daar wil ik me niet aan wagen en 4-MAR is ook alweer een tijd van de straat. Nou zijn er wel een aantal analogen te krijgen 4b-, 4f- o.a.) maar daar lees ik niet veel positiefs over, sowieso maar heel weinig info over te vinden. Heeft hier iemand ervaring met de original en analogen, die op basis daarvan een echt goede vergelijking kan maken? Een paar onderzoeken lijken erop te wijzen dat MAR minder neurotoxisch is en serotonine en dopamine levels sneller weer op peil zijn na gebruik, mede daarom de interesse. Voor analogen kan dat natuurlijk wel weer anders zijn...
Welke onderzoeken zijn dat precies?

Casrus

DF-koning
4-F-MAR gerookt en een beetje gesnoven (en op het tandvlees, dacht ik) en de high háált het niet bij methamphetamine. Wel dacht ik dat de comedown dagen lang was, maar dat kon ook door de andere drugs komen.

Vond NEP veel
beter.

4-B-MAR heb ik ook ingeslagen, maar nog niet geprobeerd.

4-F-MAR was bij mijn ROA's geldverspilling.

Casrus

DF-koning
[Update]

Inmiddels heb ik een dosis van ongeveer 220 mg 4-B-MAR genomen, opgelost in een beker koffie.

Ik blijf erbij dat het zich niet kan meten met methamphetamine, maar ik ben die dag (gisteren) het appartement van mijn zus gaan schoonmaken en voor haar gaan koken en dat hield ik met gemak zes uur vol.

Toch wel enigszins meth-achtig.

Vanochtend voelde ik me héél verdrietig, wat ook bij de meth-comedown hoort. Maar toch... die Satanisch lichtende extase van meth bij de rush had het niet.

Als je het in een meth pijpje met een gasbrander probeert te vapen wordt de vloeistof bruin en walgelijk... en als je het met minder hitte probeert adem je een wolk van stof in. Niet lekker.

4-B-MAR is een imitatie van een imitatie; het is een imitatie van (4-MAR) en dat is weer een imitatie van methamphetamine.

Hoewel ik niemand methamphetamine zou aanraden is 4-B-MAR zó slap en walgelijk dat het nauwelijks de moeite waard leek. Of de vernietigde hersencellen.

Bovenaan