4B-4-MAR

Krypt0nite

Wijs gebruiker
Zat vanmiddag weer eens te kijken bij een vendor en kwam deze stof tegen.

Heb hier nog nooit van gehoord en kan er weinig info over vinden.
Behalve dat het een stimulant is, langwerkend en potent.

Iemand meer info hier over?

4B-4-MAR,volledige benaming : 4-Bromo-4-methylaminorex.

witte270

Bewuste gebruiker
Niet heel veel informatie over, ben op Reddit het volgende tegen gekomen.

Kortom, schijnt dus niet heel bijzonder te zijn.

vader

Belezen gebruiker
Wordt door de fabrikant c.q. groothandel als zijnde crystal meth analoog verkocht, wat voor mij al een reden zou zijn om er heel ver vandaan te blijven.
Er zijn dacht ik 3 versies ( Bromo, Chloro en Fluor gebonden )
Vies bah als je het mij vraagt.

De-Amfeta-Boer

Experimenterende gebruiker
Toevallig heb ik laatst wat 4B-MAR, aangezien ik wel verstandig met welke soort amfetamine dan ook, kan omgaan (ook crystal meth).
Ik kon alleen nergens iets van info over de gebruikswijze of enige toxicity info, en werdt het op de site onder de bijnaam "ice" verkocht, was ik er dus vanuit gegaan dat dit rookbaar/te verdampen was.. nou tip 1, hou dit product uit de buurt van vuur haha, er gebeurt niks gevaarlijks maar de geur is verre van aangenaam em gwoon rondtuit niet best die er dan vanaf komt haha.
Dus heb ik daarna eerst een bommetje genomen van x aantal mg, ik weet niet precies hoeveel, maar wel gewoon verstandig afgewogen.
Nou daar komt het, ik voelde letterlijk helemaal niks van het spul, na bommetje 2 en 3 tijdens werk ook niet. Maar, ik moet hiervoor even vermelden dat ik amfetamine als medicijn+recreatief gebruik dus zo goed als dagelijks, behalve de weken dat ik ff moet stoppen om de tolerantie te laten zakken, die dag was zo een week zonder gebruik, en normaal is zo een week best wel strijden elke dag want tja zo een pep kater(zo noem ik het maar even) is niet niks..
Maar aan het einde van de dag toen ik thuis kwam en ik dagt, nou dit spul is niet bijzonder, besefte ik me ineens dat ik dus de hele dag niet moe, futloos heb gevoeld en ook niet nergens zin in had en met plezier mijn werk had gedaan. Wat normaal het tegenovergestelde is.

Conclusie: dit is geen psychoactieve stof maar bij inname geeft het je alleen een hele berg energie. Dus voor mij is het ideaal voor dat soort weekjes, eigenlijk altijd al nodig heb gehad in mijn leven (dan hadk een stuk minder verkloot/verpest..)
Maar voor een feestje of high van te worden is het geen optie, denk ik dan, ik heb natuurlijk een vrij hoge tolerantie vokr stims, zou kunnen dat een ander er wel hard op gaat

Bovenaan