4-FMP

Bennie33

Experimenterende gebruiker
Axxess zei:
Is dit toevallig het spul wat ze vloeibaar verkopen als "APK" of is dat toch gewoon Methylone? Als ik de verhalen zo lees lijkt het er wel een beetje op. Alleen dan zonder 'speedy' effect.

Aangezien ik APK veelste duur vind en een nare chemiche na smaak achterlaat. Ik heb me dus wat 4-FMP weten te bemachtigen (denk ik) en ben vanplan om het wel eens te proberen.

:stoned:

ZOals ik goed lees...:P, dat is idd 4fmp, (heette vast neyezzz ofniet:P)

Axxess

Bewuste gebruiker
Wa? Nee ben er ondertussen achter dat 4-FMP niet in APK zit, de werking is totaal anders...

Ik ga nooit meer aan de 4FMP na een smaakloze overdose veelste lang wakker geweest; ik vind het spul echt niets. :kots:

Bennie33

Haha ik snap wat je bedoelt dat heb ik ook gehad, geen euforie meer maar nog wel klaarwakker....

N-Eye-Zzz

Axxess zei:
Wa? Nee ben er ondertussen achter dat 4-FMP niet in APK zit, de werking is totaal anders...

Ik ga nooit meer aan de 4FMP na een smaakloze overdose veelste lang wakker geweest; ik vind het spul echt niets. :kots:

Voor zover het bij mij bekend is bevat APK methylone en bevat N-Eye-Zzz 4-FMP

Naj

Ben van plan 4-FMP is te testen, ding is dat ik nog een blue swirl heb liggen met mephedrone, hier heb ik eerder is 2 van op en had een goeie ervaring maar voelde wel slopend voor je lichaam.

Nu dacht ik deze dus te delen met iemand om de 4fmp is iets harder te laten gaan later in de trip, ik weet dat over allebij weinig bekend is want het RC's zijn, maar als iemand over de compi 4FMP en mephodrone toch iets aan te merken heeft dan graag.

kosmonaut

Newbie
Dit spul zou ik graag in mijn bezit willen hebben :P
Online zie ik wel site's waar je het kan bestellen, maar hoe weet je of je niet genept wordt? :confused:

W.F.L.

Badass junkie
Kan er iemand mij vertellen of 4-FMP ook zo'n invloed heeft op hoe je muziek ervaart? Bij MDMA vind ik dat helemaal geweldig, dat gevoel die muziek helemaal doordringt.. Is dat bij 4-FMP ook? Of is het in mindere mate of gewoon helemaal niet?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
W.F.L. zei:
Kan er iemand mij vertellen of 4-FMP ook zo'n invloed heeft op hoe je muziek ervaart? Bij MDMA vind ik dat helemaal geweldig, dat gevoel die muziek helemaal doordringt.. Is dat bij 4-FMP ook? Of is het in mindere mate of gewoon helemaal niet?
Bij mij in mindere mate in vergelijking met MDMA, maar de muziek klinkt nog steeds goddelijk mooi. :hearteyes:

Paradox

Ik vond 4-fmp leuk! Warm gevoel, tevredenheid, het gevoel dat je op rolschaatsen loopt (bewegen gaat vloeiender) en een lang aanhoudende paal in je broek*

* Niet altijd handig

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Paradox zei:
Ik vond 4-fmp leuk! Warm gevoel, tevredenheid, het gevoel dat je op rolschaatsen loopt (bewegen gaat vloeiender) en een lang aanhoudende paal in je broek*

* Niet altijd handig

Pardon ? :tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb het ook gedaan maar ik vond het niet zoooo de moeite. (Zowiezo is het minder vet dan MDMA.)

Wel blij en actief enzo, maar niet zoveel meer dan dat. Bepaald niet het gevoel van 'n dikke lijn pep met wat MDMA erbij. Ik ga binnen een 2-tal maanden nog eens kijken voor 'n gram 4-FMP en m'n doseringen niet laten maken door iemand die helemaal waus is, dat zal misschien helpen. Ook 'n aardig deel ervan tegen de grond gekletst. :(

Neuro

Laatst geprobeerd op een psytrance-feestje. Was erg lijp. Veel energie en erg sociaal. Dansen als een malle. Vooral een drug die heel "lichamelijk" voelt (het blijft een amfetamine). Niet zo intens als MDMA maarrr je hebt dan ook geen last van een emo-dip naderhand én de inslag en de uitwerking is veel geleidelijker vergeleken met het reeds bekende snoepgoed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Flameon

Badass junkie
Heerlijke drugs :hearteyes:
Fit, vrolijk en even alles om je heen kunnen vergeten maar niet te sterk.

Nog meer 4 fmp fanaten?

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Ja, ik vind het ook prettig spul. De euforische rush had wat intenser gemogen, en vooral langer mogen aanhouden, maar een groot voordeel is dat ik er vrij goed op kan slapen. Dat houdt in dat ik vrij snel in slaap val na er een nachtje op normale hoeveelheden (2 x 100 mg) op doorgetrokken te hebben.. als ik het inneem en een uurtje later te bed ga, gaat het natuurlijk niet werken, maar dat is het idee ook niet. Ook heb ik nooit last van een emotionele kater, integendeel.

Heb al maanden een nieuwe batch van 2 gram liggen die ik, hopelijk, met oud & nieuw eens ga proberen. Deze is een stuk 'vochtiger' dan de voorgaande batch, ook ruikt deze wat anders en is de kleur eerder grijzig van aard dan gebroken wit. Komt wel bij dezelfde supplier vandaan, dus ik verwacht niet echt moeilijkheden.

Flameon zei:
Heerlijke drugs :hearteyes:
Fit, vrolijk en even alles om je heen kunnen vergeten maar niet te sterk.

Nog meer 4 fmp fanaten?

Ik heb het op oud en nieuw geprobeerd en vond het super, niet tijdens het vuurwerk hoor, gewoon in een disco, was echt super gezellig! Ik voelde mezelf echt heel relaxt, lekker dansen, veeeel energie, en gezellig praten met vrienden. Ik wilde ook iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, haha!! Ik had overigens de N-Eye-Zzz, ik had rond 00:30 de eerste genomen, ik had eerst wat geblowd maar dat werkte redelijk snel uit "ineens", rond 1:00 voelde ik me "nuchter", toen pakte ik de tweede en toen ging het heel snel berg opwaards, het was echt heeeel super.

3 uurtjes geslapen maar dat boeide niet want ik had echt nog energie genoeg!

Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer :wave: :wink:

Wonderland

Belezen gebruiker
PixelJunkie zei:

Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk :wink:

Memmûm

Belezen gebruiker
Neuro zei:
Laatst geprobeerd op een psytrance-feestje. Was erg lijp. Veel energie en erg sociaal. Dansen als een malle. Vooral een drug die heel "lichamelijk" voelt (het blijft een amfetamine). Niet zo intens als MDMA maarrr je hebt dan ook geen last van een emo-dip naderhand én de inslag en de uitwerking is veel geleidelijker vergeleken met het reeds bekende snoepgoed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Samen met neuro en nog een andere held voor het eerst 4-fmp genomen. Euforische rush, alsof je ineens een praatkick hebt na veelteveel koffie :grin: Energie voor 10 en vrolijkheid alom. Geen alles overheersend orgasmisch gevoel maar een milde versie ervan. Vond het alsof je weinig mdma op hebt en wel een klein beetje speed (is me verteld, zelf nog nooit gehad). Kauw wel met mijn kaken maar dat is omdat ik denk ik ietsje teveel had gehad. (130mg ongeveer en4 uur later nog wat). Had een kopje paddothee op toen we naar het psytrance feest gingen, alleen was het een wat slappe dosis. Verveelde me op een of andere manier met 4fmp. Visueel vervelen bedoel ik dan. Volgende keer acid erbij, al moet ik dat goed timen. Dat is voor mij de LSD 4-5 uur eerder innemen dan de 4fmp. Waarom? Omdat ik toen ik half 8 in de ochtend kruipend thuiskwam ik tot 10 uur ontzettend heb gezweet. Koortsig zweet. Hele nare gedachten ook, gewoon omdat je wil slapen maar je lichaam moeite heeft met een middel dat lastig wordt als het begint uit te werken.

Wat mij betreft:

Voordelen:
- energie om de hele nacht te dansen
- Je ziet er niet als een complete mongool uit met strakke kaken enzo.
- GEEN DIP de dagen erna. Ik blijk best gevoelig voor dips te zijn met MDMA en hier geen centje pijn.
- Je kunt nog normaal met mensen praten. Ik sprak met jongens en meisjes die niet doorhadden dat ik iets anders had dan bier:P

Nadelen:
- Verrot gehemelte
- en twee drie dagen pijn in je kaken.

2C-Em

Belezen gebruiker
Nog een voordeel:
Combineert perfect met 2C'tjes, ja ook voor het uitgaan.
Met name met 2C-I (vergelijkbare duur).

Fijn spul ja (Y) En goed aan te komen :) when necessary.

Wonderland zei:
PixelJunkie zei:

Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk :wink:

Dank voor het advies, ik dronk sowieso niet vaak, wilde het gebruik beperken tot een paar keer per jaar, dit kan geen kwaad verwacht ik?

Ik wilde alleen suggereren dat ik alcohol niet meer
nodig vind, hiervan blijf je vele malen 'helderder'!

ik merk weinig van 4 fmpikheb een keer halfgrammetje weg gesnoven alen ging niet zo hard en over de prijs :Pik betaalde20 de gram

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
2C-Em zei:
Nog een voordeel:
Combineert perfect met 2C'tjes, ja ook voor het uitgaan.
Met name met 2C-I (vergelijkbare duur).

Kun je wat nader ingaan op de combi 4-FMP / 2C-I? :)

De reden dat ik dat vraag is dat deze specifieke combi er eentje is die wellicht in de nabije toekomst werkelijkheid wordt. Ik moet erbij zeggen dat mijn ervaring met hallucinogene middelen zich tot op heden beperkt tot enkele paddo-sessies. Het is dan ook zo dat ik de 2C-I eerst eens aan een test ga onderwerpen zonder daar andere middelen bij te gebruiken, in het kader van 'de kat uit de boom kijken'. Ik heb echter wel vaker gelezen dat het gebruik van stimulantia in combinatie met hallucinogenen géén al te geliefde combi is (hoewel dit uiteraard per persoon verschilt) omdat dit de kans op een 'gejaagde' trip vergroot. Het is overigens wel zo dat ik, zeker in het geval van 4-FMP, geen gejaagdheid ervaar, maar eerder een energieke staat van relaxedheid. Geestelijk is het naar mijn mening vrij 'mellow' spul, maar wel op een prettige manier. Hoe dan ook, lijkt me wel vet als je een klein verslagje van deze combi geeft!

Memmûm

Belezen gebruiker
ik betaal 30 per gram (noorden des land) En dat boeit me voor de rest helemaal niks. Daar kun je 8 leuke capsules van maken van 125 mg die je 10 uurtjes vermaken. Dat komt op een euro of 4 per stuk neer. Als je al kijkt wat je voor een biertje betaalt in de kroeg lig ik er echt niet wakker van. Verder doe ik zoiets maar 2-3 keer per jaar, dus och. Het is in ieder geval goed spul. Maar wel gek dat er zulke prijsverschillen zijn :grin:

is het te combineren met mdma?
Zo ja, heb je dan het wauze gevoel, maar toch enorm veel energie?
En bij 4fmp alleen, wel het zweven boven de grond gevoel?

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Heeft iemand weleens gehad dat zijn / haar 4-FMP na het enkele maanden bewaard te hebben ineens pasta-achtig werd? Ik kreeg het weliswaar enigszins vochtig aangeleverd, maar het vochtgehalte was duidelijk toegenomen, hoewel ik het koel, donker en naar mijn weten luchtdicht bewaard heb in een kastje. Ik moest het zakje opensnijden, de pasta van het zakje af schrapen (er was circa 1,2 gram over, zonde om weg te sodemieteren), en het vervolgens opnieuw drogen.

W.F.L.

Badass junkie
PixelJunkie zei:
Dank voor het advies, ik dronk sowieso niet vaak, wilde het gebruik beperken tot een paar keer per jaar, dit kan geen kwaad verwacht ik?

Ik wilde alleen suggereren dat ik alcohol niet meer
nodig vind, hiervan blijf je vele malen 'helderder'!

Als je graag helder bent dan zou ik gewoon speed aanraden (amfetamine) in plaats van 4-FMP (4-fluoramfetamine). 4-FMP blijft natuurlijk wel een RC, dus met speed zit je ook veiliger wat risico's en dergelijke betreft, gezien het al uitgebreid op vorige generaties getest is. :grin: Het is ook nog eens goedkoper en plezieriger vind ik, en heeft minder affiniteit voor je serotoninereceptoren door het ontbreken van die fluorverbinding, en het is niet onverstandig om het rustig aan te doen daarmee. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk, maar als je graag helder bent en het toch maar een paar keer per jaar wilt doen kun je toch net zo goed speed nemen? Dat is toch veel beter?

Of is dat dan weer te sleazy omdat het illegaal is? 4-FMP is ook gewoon nog legaal omdat het nog niet illegaal gemaakt is, maar dat kan nog komen, zoals in verschillende andere EU-landen gebeurt is.

Pim

afgelopen zaterdag op een techno feestje 4fmp genomen in combinatie met 27 mg 2cb, het was geweldig!
Begin van de avond 160 mg 4fmp gedropt, +/- 50 minuten later begon het licht te werken. Na 1.5 uur begon het echt goed te werken, super euforie, lekker actief, iedereen was mooi en lief en veel praten :grin:. Ik vond het toch wel heel erg op mdma lijken, wel stuk minder liefde als mdma, maar zeker niet minder leuk. Ik bleef in vergelijking met mdma een stukje helderder in mijn hoofd. Na 2 uur genieten het capsuletje 2cb er bij gegooit. na een half uurtje begon die zijn werk te doen. Was echt genieten, hoofd lekker tintelen, alles was top. Uurtje later begon in wat te trippen, iets te veel genomen, maar zeker niet vervelend. Tijdens de 2cb/4fmp combi zat ik ernstig te twijfelen of ik niet een mdma cap per ongeluk had genomen, dat geeft wel aan hoe fijn ik het vond.
Er zat maar 1 nadeel aan, het slapen! heb helaas van 6 tot 12 wakker gelegen in mijn bed.

Ik las dat er een kruistollerantie tussen 4fmp en mdma zit. Hoe erg is dit merkbaar als ik as zaterdag mdma ga doen?

Bingeln

Wat zijn qua effecten de verschillen en overeenkomsten met speed?

Het is dus mdma achtiger. Krijg je er wel de "rush" en body-high van die je met speed hebt?

2C-Em

Belezen gebruiker
Pim zei:
Ik las dat er een kruistollerantie tussen 4fmp en mdma zit. Hoe erg is dit merkbaar als ik as zaterdag mdma ga doen?
Ik had wel een diminished experience op MDMA op een zaterdag toen ik op zowel vrijdag als eerder die zaterdag 4-FMP op had.

Pim

2C-Em zei:
Pim zei:
Ik had wel een diminished experience op MDMA op een zaterdag toen ik op zowel vrijdag als eerder die zaterdag 4-FMP op had.
ik heb er uiteindelijk niks van gemerkt.. ging super met 1.5 maand pauze en de week er voor 4fmp.

2C-Em

Belezen gebruiker
Een week is natuurlijk wel wat anders dan een dag. Wat xtc betreft was mijn pauze op dat moment wel een maand of 5..

Recent nieuwe zak 4-FMP gekocht, stuk goedkoper dan via de vorige bron :)
Hij stinkt alleen op een andere manier...net zo apart. Dat deed de vorige ook, heel apart...maar deze ruikt wel heel anders, maar toch..ook net zo vies op een bepaalde manier :openmouth: :P

En hij is iets geliger. Afijn, EZ testjes doen hetzelfde erop. Was even bang voor een verwisseling van stoffen..

Binnenkort eens testen..kijken of er gevoelsmatig verschil in zit!

mellowWw

Belezen gebruiker
:) Ook maar even een vraag van mijn kant over de 4FMP, welliswaar een beetje topic-kick maar dat is neem ik aan geen probleem.

Ik heb sinds kort een grammetje weten te bemachtigen en ben er nu wel erg nieuwschierig naar geworden.

Aangezien ik tickets heb voor een Santana concert leek me dit de ideale gelegenheid om eens optimaal van de muziek te genieten, mijn laatste keer mdma (en tevens mijn laatste oude vertrouwde blauwe mitsu's :( ) was met het concert van Eric Clapton & Steve Winwood, wat hierdoor natuurlijk ook goddelijk mooi was!

Mijn idee is om 125 mg 4FMP te nemen en MDMA als 'back-up' mee te nemen. Nou is mijn vraag of dit verstandig is voor de eerste keer? Ik kan maar slecht terugvinden over de inwerktijd van de 4-FMP, enkel dat dit lang is. Maar moet ik hierbij denken aan een uur voor de eerste effecten zijn intrede doet? En het gaat hier niet om een houseparty oid maar om een concert wat waarschijnlijk een 2 uur duurt waardoor een flinke dosering om 8/9 uur optimaal losgaan geen noodzaak is, dus misschien enkel de MDMA beter voldoet voor iets als dit?

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik dus niet persée iets zoek om compleet van de kaart van te zijn wat bij MDMA nog wel eens wil gebeuren. Er gaat namelijk ook nog een persoon mee welke niet héél veel kennis van drugs heeft en er geen problemen mee heeft wanneer we een jointje roken maar welke ik toch liever niet confronteer met het gebruik van andere middelen. En het blijkbaar euforische én toch heldere effect van de 4FMP mij ook wel weer erg aanspreekt :) . Misschien is de mdma dan nog wel geschikter om er achteraan te doen op de after, (waar deze persoon niet meer bij zal zijn) aangezien het een stuk harder inslaat wanneer men dit na 4FMP inneemt wat ik uit de verhalen begrijp? :hearteyes:

Alvast bedankt,
Grtz Mellow

2C-Em

Belezen gebruiker
Die combi is ook lekker ja, ik moet zeggen dat wat ik er aan Methylone bij heb genomen, nog niet heel veel is. Die paar keer is het tussen de 50-80mg geweest, terwijl ik voor een lekkere ervaring op Methylone alleen, zo tussen de 210 en 245mg neem.

4-FMP bevalt mij laatst tijd goed tussen de 135 en 145/150mg zo'n beetje. M'n vriendin neemt zelfs iets meer dan ik :openmouth: :P

DarkBeatz

Al een aantal keer 4-FMP gebruikt in verschillende settings, wisselend van 130mg in een pretpark, tot 150mg op een feest in combo met 2cb en nu laatst 80mg tijdens een avondje stappen. Ondanks dat elke keer wel leuk was gaat mijn voorkeur sterk naar de 80mg dosis. Heerlijk helder, uiterlijk niets van aan te merken, geen spannende spieren, toch een lekker lichte rush en tintelingen, en gewoon lekker los. Absoluut geen druppel alcohol erbij nodig. Volgende keer ga ik nog eens wat minder proberen en eens zien of 70 of 60mg nog steeds zo goed bevalt :) (Ik weeg 85kg)

Bovenaan