4-FMP

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Origin zei:
Weet iemand of het in België legaal is?

Ik vermoed van niet.

DamienDope zei:
Na zoveel positieve reacties gelezen te hebben denk ik eraan om het ook een keertje te bestellen, als ik weer genoeg geld heb :P

Zeker doen, alhoewel sommige mensen het maar een matig stofje vinden ben ik er toch best van onder de indruk. Zeker omdat er nauwelijks of zelfs geen kater is de dag erna. (Denk dan aan de kater van MDMA bijvoorbeeld, zoiets heb je niet bij 4-fmp, ik toch niet.)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Origin zei:
Sublimo zei:
Origin zei:
Weet iemand of het in België legaal is?

Ik vermoed van niet.

Normaal is er een lijst, waarop alle verboden drugs staan,e n ik heb denkik deze lijst gevonden, maar 4FMP staat er niet tussen daarom!

Ik heb die lijst ook bekeken, maar volgens mij staan daar niet alle stoffen op. Zo mis ik mephedrone op die lijst bijvoorbeeld.

Maar of het nu illegaal of legaal is, veel maakt dat toch niet uit ?

Origin

Experimenterende gebruiker
Sublimo zei:
Ik heb die lijst ook bekeken, maar volgens mij staan daar niet alle stoffen op. Zo mis ik mephedrone op die lijst bijvoorbeeld.

Zeker wel! Als je met de ene opgepakt word kan je zeggen, HAH niet illegaal, lekker puh! :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Origin zei:
Sublimo zei:

Zeker wel! Als je met de ene opgepakt word kan je zeggen, HAH niet illegaal, lekker puh! :P

Haha, ook al is het illegaal, gaat dat nog niet zo veel uitmaken denk ik. 1 g dan. Ik weet niet precies wat de wetgeving is. :)

En jij kunt wel zeggen dat het 4-fmp is, maar het bewijzen kun je op dat moment niet. Dus ze gaan het sowieso voor een illegale stof houden en testen. Waarschijnlijk test het zelfs met een simpel testje gewoon op amfetamine. Daar schiet je dus ook niet veel mee op. :grin:

Origin

Sublimo zei:
Haha, ook al is het illegaal, gaat dat nog niet zo veel uitmaken denk ik. 1 g dan. Ik weet niet precies wat de wetgeving is. :)

En jij kunt wel zeggen dat het 4-fmp is, maar het bewijzen kun je op dat moment niet. Dus ze gaan het sowieso voor een illegale stof houden en testen. Waarschijnlijk test het zelfs met een simpel testje gewoon op amfetamine. Daar schiet je dus ook niet veel mee op. :grin:

Ze sturen het sowieso naar het labo op eh :), dus dan krijg ik mijn gelijk. zal niet zeggen dat ik het terugkrijg maar ze kunnen geen proces verbaal schrijven! Het kan maar handig zijn weet je :grin:

Niet dat ik problemen heb met illegale dingen hahahaha

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Origin zei:
Ze sturen het sowieso naar het labo op eh :), dus dan krijg ik mijn gelijk. zal niet zeggen dat ik het terugkrijg maar ze kunnen geen proces verbaal schrijven! Het kan maar handig zijn weet je :grin:

Oke, uiteindelijk is het wel een voordeel ja. :)

Origin

Sublimo zei:
Origin zei:

Oke, uiteindelijk is het wel een voordeel ja. :)

Even toch eens uitzoeken hoe ik de actuele lijst kan krijgen :grin:, zou het gewoon al vies lachen vinden als ze het afpakken en dan toch niks mogen doen haha

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Origin zei:
Even toch eens uitzoeken hoe ik de actuele lijst kan krijgen :grin:, zou het gewoon al vies lachen vinden als ze het afpakken en dan toch niks mogen doen haha

Dat is de actuele lijst denk ik hoor, maar je hebt er sowieso niks aan want het gaat gewoon op amfetamine testen in eerste instantie. Pas na een labanalyse krijg jij je gelijk dan, dat duurt wel eventjes. Dus in eerste instantie ga je toch gewoon problemen hebben.

Origin

Sublimo zei:
Origin zei:

Dat is de actuele lijst denk ik hoor, maar je hebt er sowieso niks aan want het gaat gewoon op amfetamine testen in eerste instantie. Pas na een labanalyse krijg jij je gelijk dan, dat duurt wel eventjes. Dus in eerste instantie ga je toch gewoon problemen hebben.

Zeker dat het test op amfetamine ? Zal het eens proberen met marquis/simons/...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Origin zei:
Zeker dat het test op amfetamine ? Zal het eens proberen met marquis/simons/...

Ik ben niet zeker. Ik dacht gewoon aan het feit dat het 4-fluor-amfetamine is en andere amfetamine derivaten net zo goed als amfetamine getest worden.

Ik ben wel eens benieuwd wat je met zo een testje uitkomt. :)

Ranko

Ach, uiteindelijk kom je er vanaf met een waarschuwing lijkt me. Je krijgt het spul niet terug, maar er zullen geen stappen tegen je worden opgemaakt. En zo wel, kun je in beroep gaan en je gelijk zeker krijgen (plus de kosten terug, die eraan verbonden waren).

Sjarel

lovely space zei:
Is dat spul nog te krijgen via internet ? anders staak ik mijn zoektocht.

Het is nog te krijgen, alleen moet je wel even een tijdje zoeken en uitkijken dat het geen scam is :sunglasses:

Ik ben laatst per abuis aan 4fmp gekomen. Dacht ik 'gewone' xtc in te kopen voor het festivalseizoen, bleek dat na testen er alleen cafeine en 4fmp in zat en een stel bijproducten. Na wat online onderzoek toch minder teleurgesteld dan ik in eerste instantie was, 4fluor lijkt me stiekem best leuk ter afwisseling :grin:

het waren trouwens ronde rood/roze hartjes in regio Zuid Limburg

Tufnut

Badass junkie
Als je maar weet wat het is, dan kun je het op de juiste manier gebruiken en dan heeft het zeker zijn charmes.

Viel me inderdaad een beetje tegen, was wel leuk maar vond dat het wakkerblijf effect wat je bij speed hebt naar mijn mening te groot was tegenover het trippy gevoel. Leuk voor de afwisseling, wat ik wel leuk vond was dat ik echt verbaasd was van m'n eigen babbel.

mick swagger

Belezen gebruiker
Ik heb dit goedje ook weten te bemachtigen. Ik ben zeer benieuwd naar deze stof. Lijkt me inderdaag een leuke afwisseling zo even in deze bouwvak. :rockband:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik vind 4-FMP echt een geweldig stofje!

Mede doordat het heel erg op MDMA lijkt waar ik gek op ben, maar dan gewoon een vriendelijkere versie zeg maar. Van 4-FMP heb je ook niet echt veel nodig. Neem zelf bijv. 125mg en daar kan ik toch wel zo'n 3 a 4 uur lekker op gaan zonder dat ik nadelige effecten krijg, ook niet naderhand trouwens zoals bij MDMA dat wel het geval is. Denk aan de bekende dinsdag-dip, die krijg je met 4-FMP simpelweg niet omdat dit middel veel minder van je serotonine aanspreekt :)

gerrit2

Newbie
Is ook een heerlijk stofje ,maar om toch 1 nadeel te noemen je wordt er toch wel geil van.
Het nadeel is toch dat ie wat slap wordt

SD7

4fmp is voor mij de ideale party drug, het komt rustig op en het geeft de volgende dag geen gevoel van leegte, heimwee naar die vette avond of een suf gevoel.

Je kan het zowel in capsules krijgen als vloeistof, ik moet zeggen dat capsules wel beter weg te werken zijn maar als vloeistof werkt het iets sneller, 2 buisjes in 1 keer zijn voor mij genoeg om me een vette avond/nacht/ochtend te bezorgen, het enige nadeel is dat ik daarna niet meer kan slapen.

Dit spul werkt lang, daarom is het belangrijk op de dosering te letten, bijnemen hoeft daarom dus niet, je kan het combineren met een pilletje maar dat raad ik je ook af omdat de 4fmp alleen al genoeg is, zonde voor je pilletje.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Bijnemen kan prima, maar als je bijneemt, neem dan de helft van je 1e keer.

Dus stel je neemt 125mg eerste keer, dan neem je bijv. bij met 80mg of iets in die koers.

SD7

Ik neem nooit bij, het lekkere gevoel en de drang om te babbelen blijft gewoon op 1 lijn bij mij, soms wel 12 uur achter elkaar, volgens mij ligt het aan de dosering, 2 buisjes in 1 keer is gewoon teveel.

SD7

Oke hierbij een report van mijn meest recente ervaring met 4-FMP.

Vorige week vrijdag een avondje Amsterdam gedaan met vrienden, diverse kroegen en tentjes afgelopen en ondertussen zaten we allemaal uiteraard aan de 4-FMP.

Ik besloot die dag niet te gaan drinken en ook geen andere drugs te gebruiken, het was puur 4-FMP.

Ongeveer om 20:00 uur namen we alle drie 180 mg, omdat het vloeistof was werkte het iets sneller aangezien het grotendeels via je speekselklieren je bloedbaan inkomt, na 15 min begon ik al wat te voelen, ik merkte dat mijn humeur een boost kreeg en ik kon werkelijk van alles om mij heen genieten, we besloten om lekker ergens binnen te gaan zitten, toevallig zaten daar ook een paar leuke Engelse dames, we zijn ermee aan de praat geraakt en hebben het ongeveer 2 uur met ze volgehouden, het leuke aan 4-FMP is dat je je geen seconde verveelt, je kan bijvoorbeeld eindeloos staren naar voorbijlopende mensen, zelfs dat is leuk. We hadden geen last van warmte of zweet, wel een erg droge mond, dus ondertussen hebben we gewoon lekkere sapjes gedronken.

Om ongeveer 23:00 uur namen we afscheid van de dames en liepen we richting het station, de 4-FMP was nog volledig aanwezig in mijn systeem, de drang om te communiceren was zeer sterk aanwezig en dat deed ik dan ook met iemand die mij vroeg welke trein naar Utrecht Centraal ging, deze jongen ging gezellig met ons mee en we hebben hele diepgaande gesprekken gevoerd.

Eenmaal aangekomen in Utrecht vonden we dat een jointje wel op zijn plek zou zijn, na het opsteken van de joint werden we een beetje sufjes maar wel lekker-suf, het leek net alsof de 4-FMP een boost kreeg en plots voelde ik mij weer zoals een paar uur terug.

Zelfs de taxi reis naar huis was vreselijk interessant, ook met de chauffeur enkele diepgaande gesprekken gehad.

Eenmaal thuisgekomen liep ik gelijk door naar mn bed, slapen lukte pas na 3,5 uur, de volgende dag voelde ik de 4-FMP nog heel licht in mijn systeem zitten.

4-FMP is een hele fijn drug dat op 1 lijn door blijft vloeien in je systeem, bij mij werkte het zelfs nog tot de volgende ochtend/middag door, het maakt je sociaal, actief en vooral vrolijk, de ideale vervanger voor MDMA.

SD7

Nee het was vloeistof, dat werkt veel beter dan snuiven omdat ik bij snuiven het idee krijg dat je je neus daarmee keihard verneukt, wanneer het vloeistof je tong raakt wordt het direct opgenomen via je speekselklieren dus het werkt na inname gelijk.

mick swagger

Belezen gebruiker
hehe, dit weekend een keer 4-fmp gesnoven, zeker geen pretje en het vergde nogal wat doorzettingsvermogen om de 125 mg weg te krijgen. Ik neem nl. zelf altijd zo'n 250mg oraal, hier ga ik dan ook als een raket op. Ik had nl. ergens gelezen dat als je dit goedje snuift dat je kunt volstaan met de helft van een orale dosering. Tot mijn verbazing had de 125 mg weinig effect... dus het was de pijn niet waard voor mij, want het is wel 1 van mijn pijnlijkste snuifervaringen ooit.

MIA-1985

Wijs gebruiker
hielke19 zei:
hehe, dit weekend een keer 4-fmp gesnoven, zeker geen pretje en het vergde nogal wat doorzettingsvermogen om de 125 mg weg te krijgen. Ik neem nl. zelf altijd zo'n 250mg oraal, hier ga ik dan ook als een raket op. Ik had nl. ergens gelezen dat als je dit goedje snuift dat je kunt volstaan met de helft van een orale dosering. Tot mijn verbazing had de 125 mg weinig effect... dus het was de pijn niet waard voor mij, want het is wel 1 van mijn pijnlijkste snuifervaringen ooit.

Ow ja man...4-FMP snuiven :tongueout: Dat is inderdaad erg pijnlijk.
Beter in bommetje of cap doen :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Volgens mij heb ik 4-fmp wel eens onbewust genomen, had pilletjes van de smartshop gekocht en ben daar redelijk hard op gegaan.
Daarna na een beetje research gedaan te hebben beweerden sommige dat in dat type pilletjes
4-fmp aanwezig was.
De effecten waren vergelijkbaar met die pilletjes die genomen had, langere werkingsduur, mindere euforie-duur, speedy na-effect.

grts

Destudent

Vandaag ook iets 4fa gesnoven uit nieuwsgierigheid (was caps aan het vullen) ongelooflijk wat branden! In een ander forum omschreef iemand het "alsof er iemand met een hamer op je neus slaat terwijl iemand anders er chilisaus bij in giet". Een treffende omschrijving.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Zeer fijn spul, hiermee heb ik mijn eerste drugservaring gehad en het beviel goed.
Ik had 125 mg genomen met 2 maten van me en we hebben eerst wat gechilled, eentje kreeg de grootste zenuwtrekjes die ik ooit gezien heb, bij de ander ook wel wat en bij mij écht hélemaal niks! Dat hadden die andere twee nog nooit gezien en die hadden toch al wat mensen gezien op drugs. :tongueout: Ik vond het niet zo erg eerlijk gezegd :tongueout: Op een gegeven moment zijn we wat rond gaan lopen, uiteindelijk hebben we wel 30 km gelopen ofzo omdat we zonder het in de gaten te hebben gehad misschien wel 5 uur hebben gelopen! We moesten de volgende dag naar school en voelde om 5 uur dat het effect af begon te zwakken, dus stelde ik voor om bij te slikken zodat we naar school konden. Dit hadden we gedaan, maar toen ik met mijn doppen een oud vrouwtje in de lidl de schrik van haar leven aanjaagde terwijl ik aan mijn hart aan het voelen was, besloten we om toch maar niet naar school te gaan... Ik heb letterlijk tot half 12 die avond door getript, 24 uur lang!!! ik stond met doppen tegen mijn vader en moeder uit te leggen dat er niks aan de hand was, dat voelde vreselijk kut, zeker omdat ik zo'n onschuldig mannetje ben :tongueout: Maar zeker wel mooi, op een gegeven moment was ik met iemand aan het praten en elke keer als het gesprek over ging van dat ik prate op dat hij prate en andersom, kreeg ik een super warme gloed door me heen en op een gegeven moment kun je ze met je ademhaling wel een beetje triggeren had ik het idee. Super spulletje, misschien nog wat vaker doen! :grin:

edblok2

Bewuste gebruiker
justmakepeace zei:
Dit hadden we gedaan, maar toen ik met mijn doppen een oud vrouwtje in de lidl de schrik van haar leven aanjaagde terwijl ik aan mijn hart aan het voelen was, besloten we om toch maar niet naar school te gaan...
:tearsofjoy:

mick swagger

Belezen gebruiker
Destudent zei:
Vandaag ook iets 4fa gesnoven uit nieuwsgierigheid (was caps aan het vullen) ongelooflijk wat branden! In een ander forum omschreef iemand het "alsof er iemand met een hamer op je neus slaat terwijl iemand anders er chilisaus bij in giet". Een treffende omschrijving.

Hehe, Ik kan mijzelf hier ook bij aansluiten, poeh wat een heftig goedje voor de neus! :tearsofjoy:

Bovenaan