Oke hierbij een report van mijn meest recente ervaring met 4-FMP.
Vorige week vrijdag een avondje Amsterdam gedaan met vrienden, diverse kroegen en tentjes afgelopen en ondertussen zaten we allemaal uiteraard aan de 4-FMP.
Ik besloot die dag niet te gaan drinken en ook geen andere drugs te gebruiken, het was puur 4-FMP.
Ongeveer om 20:00 uur namen we alle drie 180 mg, omdat het vloeistof was werkte het iets sneller aangezien het grotendeels via je speekselklieren je bloedbaan inkomt, na 15 min begon ik al wat te voelen, ik merkte dat mijn humeur een boost kreeg en ik kon werkelijk van alles om mij heen genieten, we besloten om lekker ergens binnen te gaan zitten, toevallig zaten daar ook een paar leuke Engelse dames, we zijn ermee aan de praat geraakt en hebben het ongeveer 2 uur met ze volgehouden, het leuke aan 4-FMP is dat je je geen seconde verveelt, je kan bijvoorbeeld eindeloos staren naar voorbijlopende mensen, zelfs dat is leuk. We hadden geen last van warmte of zweet, wel een erg droge mond, dus ondertussen hebben we gewoon lekkere sapjes gedronken.
Om ongeveer 23:00 uur namen we afscheid van de dames en liepen we richting het station, de 4-FMP was nog volledig aanwezig in mijn systeem, de drang om te communiceren was zeer sterk aanwezig en dat deed ik dan ook met iemand die mij vroeg welke trein naar Utrecht Centraal ging, deze jongen ging gezellig met ons mee en we hebben hele diepgaande gesprekken gevoerd.
Eenmaal aangekomen in Utrecht vonden we dat een jointje wel op zijn plek zou zijn, na het opsteken van de joint werden we een beetje sufjes maar wel lekker-suf, het leek net alsof de 4-FMP een boost kreeg en plots voelde ik mij weer zoals een paar uur terug.
Zelfs de taxi reis naar huis was vreselijk interessant, ook met de chauffeur enkele diepgaande gesprekken gehad.
Eenmaal thuisgekomen liep ik gelijk door naar mn bed, slapen lukte pas na 3,5 uur, de volgende dag voelde ik de 4-FMP nog heel licht in mijn systeem zitten.
4-FMP is een hele fijn drug dat op 1 lijn door blijft vloeien in je systeem, bij mij werkte het zelfs nog tot de volgende ochtend/middag door, het maakt je sociaal, actief en vooral vrolijk, de ideale vervanger voor MDMA.