4-FMP

Qocaïne

Badass junkie
^ 2x 150mg (:

Wellicht ook niet een hele handige dosis... maar er is zo weinig over te vinden op het internet!
Ik weet wel dat ik volgende keer wat rustiger aan doe! Ik heb gewoon niet kunnen slapen ervan :)

Het houdt je idd goed wakker :grin:
Laatste keer heb ik 3 uur geslapen erna, maar voelde me de rest van de dag gek genoeg wel fit.
Magical stuff :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Pixiedust7 zei:
Het houdt je idd goed wakker :grin:
Laatste keer heb ik 3 uur geslapen erna, maar voelde me de rest van de dag gek genoeg wel fit.
Magical stuff :hearteyes:

True, ik voelde me ook fit na een nachtje doorhalen op de 4-Fluor :beer:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit weekend nog wat 4-fmp genomen, ik schat zo'n 50mg. Zelfs in zo'n kleine hoeveelheid heerlijk. Het fijne aan 4-FMP vind ik dat je het wel goed voelt maar dat het niet aan je te zien is, en de kater valt ook echt enorm mee. Stukken minder dan pep of mdma.

Lizzyp

Newbie
Ik heb al een hele tijd buisjes 4 -fmp, en nu heb ik buisjes Alegria (4 fmp met iets explosion erbij)! Voor mij niets anders meer dan dat en Explosion!
Het feest is gelukkig niet meer zomaar voorbij zoals bij xtc wel bij mij vaak het geval was. Je maakt tenminste alles mee, voelt je lekker en energievol soms ff zo een energiekick tussendoor en alleen maar happy zijn!! :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
MP zei:
ik wil niet veel zeggen, maar in N-EYE-ZZZ capsules zit GEEN 4-FMP
Inderdaad:

Per 1 Capsule (150mg);
Colanut extract (bevat cafeïne alkaloïden) 50mg
Ayurvedische Power Blend extract; Myristica fragrans, Chlorophytum arundinaceum, Alpinia Anacyclus pyrethrum, Caryophyllus aromaticus, Piper longum, Cinnamomum iners, Mucuna pruniens, Emblica officinalis, Ipomoea digitata, Hydrofilia spinosa, Allium cepa, Piper betle (-mengsel) 100mg.

Bron; pagina 4 van dit topic (:

Net terug van de smartshop (wat gezellig was :P)
n-eye-zzz is denk ik idd NIET hetzelfde als 4-fmp maar het is BZP.
Goh apart, want ik ervaar bij 4-fmp en BZP dan dezelfde effecten wat opzich wel kan aangezien het allebei stimulerend werkt en voor energie+ euforie zorgt. De werkingsduur lijkt alleen anders nu ik erover nadenk, BZP heeft iets langer dat xtc-effect en van 4-fmp ben je iets langer wakker.

Zo, weet ik dat ook weer _O_

Moker

Bewuste gebruiker
ik vind dat er toch wel een behoorlijk verschil zit tussen 4-fmp en bzp (tfmpp). De 4-fmp werkt bij mij rond de 5 uur en die keren dat ik bzp heb gehad (zoo7 capsule bzp+tfmpp) werkt het zeker wel 10 uur duur. En van de fluor ben je de dag erna inderdaad lekker uitgerust en fris wat bij bzp+tfmpp zeker niet het geval is.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pixiedust7 zei:
Net terug van de smartshop (wat gezellig was :P)
n-eye-zzz is denk ik idd NIET hetzelfde als 4-fmp maar het is BZP.

Dit vind ik toch wel opmerkelijk. Ik stel alleen maar vast dat de 4-FMP-gebruikers achteraf razendtevreden zijn, terwijl de BZP-gebruikers dat in de helft van de gevallen beklagen.
Volgens die logica zou N-eye-zzz dan weer niet zo geliefd moeten zijn.

Moker zei:
ik vind dat er toch wel een behoorlijk verschil zit tussen 4-fmp en bzp (tfmpp). De 4-fmp werkt bij mij rond de 5 uur en die keren dat ik bzp heb gehad (zoo7 capsule bzp+tfmpp) werkt het zeker wel 10 uur duur. En van de fluor ben je de dag erna inderdaad lekker uitgerust en fris wat bij bzp+tfmpp zeker niet het geval is.

Euh, bij mij werkt 4-FMP toch wel altijd +10uur hoor.
Het empathogene is er misschien af na 5 uur, maar de amfetamine-rush duurt nog eens zo lang door.
Ik vond juist BZP de kortere werkingstijd van de twee hebben.

SWIM heeft ook 2 gram van deze RC thuis liggen hij vind het een leuk stofje het voelt wat anders als steeds weer diezelfde speed/MDMDA (Niet dat MDMA niet leuk is :grin: ) maar zeker de moeite waard enkel spijtig van de kostprijs die in mijn ogen te hoog is .Komt misschien nog een tripreport van .

Memmûm

Belezen gebruiker
In heel Groningen geen smart/headshop die überhaupt weet wat dit is of het in stock heeft. Krijg zowieso een beetje een vaag idee van die shops. Waar de hel halen die hun omzet vandaan? zaakje stinkt :P

maar back to 4fmp... search goes on...

Qocaïne

Badass junkie
Laatst weer aan de 4-FMP, maar nee... vind het gevoel toch echt teleurstellend.
Ik ben tijdens een 4-FMP-Rush altijd op zoek naar meer en meer (euforisch gevoel) en dat is juist wat 4-FMP je niet geeft. Het begint euforisch, maar is vooral gewoon een stimulant als Speed. Ook tijdens het redoseren krijg ik geen extra effecten... alleen een nóg sterkere kaakklem.

Dan maar liever voor het echte werk :)

Jeller

Badass junkie
ik vind dat het ook naar meer smaakt.. wel goed van effect, maar je wilt toch altijd dat tikkeltje meer.. ik heb het 1 keer gedaan, 300 mg ofzo in 3 keer.. de 3de 100 mg was beetje overbodig en laat op het feest waardoor ik niet kon slapen, maar ik wou toch nog even dat tikkeltje meer :tongueout:

wel beter als mdma, want meer energie, minder afkik en meer controle

Qocaïne

Badass junkie
300mg in een keer gast? Heb je je wel goed laten inlezen van te voren? :P
Dat is echt veel... ook nog is die 100mg erbij, insomnia garuanteed!

Flameon

Badass junkie
3000 mg in een capsule is vrijwel onmogelijk, dan ben je wasthed.
Gebruik het met verstand, dan is dit een heel leuk goedje!

Jeller

Badass junkie
nu is het al 3 gram in één keer, lezen jullie wel goed :wink:

en ik heb overigens wel gehoord dat het heel slecht voor je botten is omwille van de fluor verbindingen..

Ik was er ondanks de vrij hoge dosis heel helder onder, moest ook want ik moest op dat feest (was een 1000 man ofzo) ervoor zorgen dat alle dj's en lives op tijd begonnen en stopten en zo

maar twas dus 300 mg: 100 mg, een uur tussen nog eens 100, dan 4 uur later ofzo nog eens 100

tripkop

Belezen gebruiker
Voor zover ik weet metaboliseert je lichaam de fluorverbinding in deze stof niet zodat die er gewoon weer uitgepist wordt en dus de kans niet krijgt schade aan te richten. Als ik binnenkort ff tijd heb zoek ik daar wel bronnen voor op.

stuikeuh

Belezen gebruiker
Heb het ook laatst eens gedaan fluor is echt een aanrader

Je gaat niet hard maar toch is het same time een zeer goed gevoel :hearteyes:
volgende dag minder last dan een kater van alcohol

Als ik nu een top drie moet maken van MDMA,speed,fluor

1.fluor
2.mdma
3.Speed

zeker een aanrader

Wonderland

Belezen gebruiker
Gisteren een half buisje citroen geurolie genuttigd :grin: Aparte manier om het legaal te mogen verkopen, maar vooruit :wink:

Ik vond het echt super relaxed. Je gaat niet zo keihard als op MDMA waardoor je nog 'normaal' na kunt denken. Verder werd ik echt uber relaxed, heb heerlijk op de bank gehangen en met mijn huisgenoot zitten kletsen. Hij werd nogal 'speedy' van het spul, gejaagd en een beetje opgefokt. Ik voelde me zo ongeveer het tegenovergestelde, erg maf. Dit was sowieso de eerste keer dat ik iets uit de Speed-familie probeerde, dus het was ook even wennen.

Ik vind het in ieder geval zeker een aanrader. Je seratoninevoorraadje blijft aardig gespaard en je kunt nog enigszins normaal doen terwijl je je wel redelijk gelukkig en comfortabel voelt :)

afraidtech

Bewuste gebruiker
ik krijg als het goed is deze week een gram van dat spul, maar als je niet het enorme rush krijgt is het dan niet een goed id om het te combineren met mephedrone?

ik dat de kommende tijd niet proberen, heb sinds gister/vannacht wel ffies genoeg van de meph :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
RC's combineren lijkt me zowiso geen goed plan.
Zeker als je 1 van de middelen nog niet afzonderlijk gebruikt hebt.

afraidtech

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
RC's combineren lijkt me zowiso geen goed plan.
Zeker als je 1 van de middelen nog niet afzonderlijk gebruikt hebt.

Het was maar id :P of een theorie hoe je het noemen wilt, uiteraard probeer ik eerst de 4-FMP los van de meph...

meph ken ik inmiddels goed genoeg en daar blijf ik nu een poos vanaf, gezien de verslavingfactor.

maar het was een theorie :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Okee, nou ik zou uitkijken met die theorie.

Omdat beide stimulerend werken en van beide de lichamelijke effecten nog niet (helemaal) in kaart zijn gebracht zou ik oppassen.

Fronske

Belezen gebruiker
afraidtech zei:
ik krijg als het goed is deze week een gram van dat spul, maar als je niet het enorme rush krijgt is het dan niet een goed id om het te combineren met mephedrone?

ik dat de kommende tijd niet proberen, heb sinds gister/vannacht wel ffies genoeg van de meph :grin:

Ik heb deze combo ooit gedaan op een feestje. Eerst de 4fluo gedropt, en toen de empathogene effecten begonnen te verdwijnen na 3-4 uur begon ik meph bommetjes te slikken. Tegen 7u stopte ik met meph, en tegen dat ik thuis kwam rond 9u, was ik vrij nuchter en niet gebrakt.

Ook de dag nadien had ik een opvallend lichte kater (in vergelijking met een hele nacht mdma of 2x speed), maar dat is ook eigen aan deze 2 stoffen apart.

Let wel: de rush van 4fluo is vrij subtiel, dus ga niet meteen bijnemen of meph bijsteken. Je gaat goed zonder dat je het echt doorhebt.

afraidtech

Bewuste gebruiker
en hoe zat het met je meph dip? hoeveel gram meph op je gehad dan?

vind de dip van meph (als ik meph gebruik, gebruik ik ook flink veel meph) erg zwaar, is 4-fmp misschien de manier om daar onderuit te komen... zou geniaal zijn :grin:

afraidtech

Bewuste gebruiker
de 4-fmp is binnen :grin:, morgen maar eens testen, is dit goedje goed te doen in een kroeg? wil het gaan proberen als ik naar de kroeg ga :P.

njirem

Belezen gebruiker
Na al drie maanden clean te zijn bedacht ik me opeens dat ik ooit een vraag had gesteld aan een verslavingsarts op drugsinfoteam.nl over cathinone en 4FMP. Dus voor de geinteresseerden hier alsnog het antwoord :wink:

Voor zover ik weet is er niets bekend over de lange termijn effecten op mensen. Het lijkt mij wel dat het problemen kan opleveren. Beide middelen zijn namelijk belastend voor het dopaminerge systeem in de hersenen. 4-FMP is dat in ieder geval ook, wel in mindere mate, voor het serotonerge systeem. Uiteindelijk kun je hier problemen door ondervinden. De ene persoon is hier gevoeliger voor dan de ander. Mogelijk ervaar je dus nu niet direct problemen, maar kan dat wel komen als je je gebruik op deze manier voortzet. 4-FMP is verdacht van het geven van hersenschade bij frequent of hevig gebruik. Echter is daar nog niet voldoende onderzoek naar gedaan bij mensen. Dopaminereserves in bepaalde hersengebieden zijn groter dan bijvoorbeeld serotoninereserves. Dat kan verklaren waarom je frequent kan gebruiken en toch effect kan hebben. De dopaminereserves zijn nog niet volledig uitgeput. Dit zegt echter dus niets over de schadelijkheid. Om risico's te beperken, is het handig middelen niet te combineren en je hersenen de tijd te geven de balans te kunnen herstellen, reserves aan te vullen. Zes weken hebben je hersenen ongeveer nodig om reserves aan te vullen. Om de kans op problemen te verminderen is het raadzaam die periode minstens aan te houden tussen het gebruik van oppeppende middelen als speed, 4FMP, xtc of bijvoorbeeld cathinone. Beter is gebruik te beperken tot een aantal keer per jaar. Dus zo'n 2 tot 3 maanden tussen ieder gebruik. Of iets een harddrug is of niet, zegt inderdaad niets over schadelijkheid. Denk maar aan alcohol. Op lijst 1 staan middelen waarvan onze overheid heeft gezegd dat het schade kan toebrengen. Echter zijn er meer middelen die dat kunnen, maar worden ze lang niet allemaal met naam genoemd in de opiumwet. Er staan dus ook middelen op die wellicht minder schadelijk zijn dan andere die niet genoemd worden. Meer info over deze drugs, voor zover die er is, vind je bijvoorbeeld op de engels wikipedia of op erowid.org. Met vriendelijke groet, Eline

W.F.L.

Badass junkie
Ik ben benieuwd naar dit spul.. Ga het niet zometeen proberen maar toch.

Als ik de verschillende reacties hoor, lijkt het wat tussen een kruising van MDMA en speed - een speed met een beetje een MDMA-gevoel dus. Lijkt mij wel interessant. Vooral omdat ik, zoals ik nu dus gemerkt heb, nogal gevoelig ben aan MDMA. Maar van speed heb ik weinig last. En omdat het blijkbaar ook een stuk helderder is en je er lekker strak van gaat staan - Klinkt allemaal prima eigenlijk. Ik vroeg mij af of het ook maar in een zin psychedelisch is, zoals MDMA? Want daar begon ik op het einde toch echt mooi van te hallucineren en het heeft ook echt een tripgevoel, zoals het verlies van tijdsbesef. Daar kan ik dus niet tegen. Maar 4-FA is dus gewoon een stimulant?

Axxess

Bewuste gebruiker
Is dit toevallig het spul wat ze vloeibaar verkopen als "APK" of is dat toch gewoon Methylone? Als ik de verhalen zo lees lijkt het er wel een beetje op. Alleen dan zonder 'speedy' effect.

Aangezien ik APK veelste duur vind en een nare chemiche na smaak achterlaat. Ik heb me dus wat 4-FMP weten te bemachtigen (denk ik) en ben vanplan om het wel eens te proberen.

:stoned:

oxygene22

Newbie
Fuck heb ik weer.... Ik heb de 4fa/4fmp geslikt, gesnoven zelfs gepluged tot 180 mg (0,180 gram) en het spul doet gewoon erg weinig bij mij een mild relax gevoel is het enige wat ik ervaar. En zo'n stims tolleratie heb ik niet.

Ik heb het een maandje of 9 aangeschaft bij een "vertrouwde" oostenrijkse online rc shop, dus de kwaliteit zit wel goed

Hetzelfde gaat trouwen op voor GHB/GBL, deze doen bij mij ook bijzonder weinig.

Tja is het een vloek of een zegen?

Axxess

Bewuste gebruiker
Verwachting te hoog?

Heb je het eens meerdere malen geprobeerd of heb je het bij 1x gelaten? misschien toch maar eens laten testen?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Mss te lang bewaard? Of had je 't net pas? Kheb geen idee of 't spulletje wel tegen bijv. licht of warmte kan.

oxygene22

Newbie
N
TeKNoZem zei:
Mss te lang bewaard? Of had je 't net pas? Kheb geen idee of 't spulletje wel tegen bijv. licht of warmte kan.

Nope. de 4-fa redelijk snel geprobeerd. Ik denk ook niet dat het (snel) kapot gaat (oxideert)
Het goedje is bij goed verpakt bij kamertemperatuur opgeslagen. Ik heb begrepen dat het oxideren van amfetamine achtige eigenlijk niet echt gebeurd.
Ooit wel eens een pilletje gehad van enkele jaren oud? Bij mij deed hij nog prima zijn werk :hearteyes:

Axxess zei:
Verwachting te hoog?

Heb je het eens meerdere malen geprobeerd of heb je het bij 1x gelaten? misschien toch maar eens laten testen?

Nee meerdere malen geprobeerd. Ik ben laag begonnen 0,05 g (50 mg) daarna langzaam opgeschroefd. tot 180 mg (0,180 Gram) in een bommetje. (in de loop van 3 maanden)

Weet iemand of de marquis test op dit goedje werkt en welke kleur er ontstaat?

Flameon

Badass junkie
hoeveel weeg je. Goed effect bij iemand van 70 kg is ongeveer 90 mg
bij iemand van 90 is het ongeveer 120 mg

oxygene22

Newbie
Flameon zei:
hoeveel weeg je. Goed effect bij iemand van 70 kg is ongeveer 90 mg
bij iemand van 90 is het ongeveer 120 mg

Ik weeg 73 kg.

Ik heb uitgesnuffeld dat de marquis test een paarste kleur geeft op 4-fa, dat ga ik dit weekend eens proberen.

Bovenaan