Pixiedust7
Newbie
whehe nice!
Hoeveel uiteindelijk genomen?
Hoeveel uiteindelijk genomen?
Pixiedust7 zei:Het houdt je idd goed wakker
Laatste keer heb ik 3 uur geslapen erna, maar voelde me de rest van de dag gek genoeg wel fit.
Magical stuff![]()

Inderdaad:MP zei:ik wil niet veel zeggen, maar in N-EYE-ZZZ capsules zit GEEN 4-FMP
Pixiedust7 zei:Net terug van de smartshop (wat gezellig was :P)
n-eye-zzz is denk ik idd NIET hetzelfde als 4-fmp maar het is BZP.
Moker zei:ik vind dat er toch wel een behoorlijk verschil zit tussen 4-fmp en bzp (tfmpp). De 4-fmp werkt bij mij rond de 5 uur en die keren dat ik bzp heb gehad (zoo7 capsule bzp+tfmpp) werkt het zeker wel 10 uur duur. En van de fluor ben je de dag erna inderdaad lekker uitgerust en fris wat bij bzp+tfmpp zeker niet het geval is.
Fronske zei:Heb jij wel goed gelezen?
PepTalk zei:RC's combineren lijkt me zowiso geen goed plan.
Zeker als je 1 van de middelen nog niet afzonderlijk gebruikt hebt.
afraidtech zei:ik krijg als het goed is deze week een gram van dat spul, maar als je niet het enorme rush krijgt is het dan niet een goed id om het te combineren met mephedrone?
ik dat de kommende tijd niet proberen, heb sinds gister/vannacht wel ffies genoeg van de meph![]()

TeKNoZem zei:Mss te lang bewaard? Of had je 't net pas? Kheb geen idee of 't spulletje wel tegen bijv. licht of warmte kan.
Axxess zei:Verwachting te hoog?
Heb je het eens meerdere malen geprobeerd of heb je het bij 1x gelaten? misschien toch maar eens laten testen?
Flameon zei:hoeveel weeg je. Goed effect bij iemand van 70 kg is ongeveer 90 mg
bij iemand van 90 is het ongeveer 120 mg