4-FMP

walnootje

Belezen gebruiker
Dit is de eerste keer dat ik 4-FMP geprobeerd heb. Hele aangename rillingen, veel energie, gewoon zoals ik sommige hoor zeggen een bommetje speed in een sausje van Mdma. Het werkt ook al heel lang door vanaf 18:00 tot nu nog heel hard.

Maar nou ben ik benieuwd want ik heb van die capsules van de smartshop. Hij adviseerde mij gewoon een hele te nemen omdat ik al bekend was met speed maar nou ben ik vergeten te vragen hoeveel mg er nou eigenlijk in een capsule zit :confused:.

Iemand bekend met deze lichtbruine capsules?? Ik ben benieuwd! :wink:

walnootje

Belezen gebruiker
walnootje zei:
Dit is de eerste keer dat ik 4-FMP geprobeerd heb. Hele aangename rillingen, veel energie, gewoon zoals ik sommige hoor zeggen een bommetje speed in een sausje van Mdma. Het werkt ook al heel lang door vanaf 18:00 tot nu nog heel hard.

Maar nou ben ik benieuwd want ik heb van die capsules van de smartshop. Hij adviseerde mij gewoon een hele te nemen omdat ik al bekend was met speed maar nou ben ik vergeten te vragen hoeveel mg er nou eigenlijk in een capsule zit :confused:.

Iemand bekend met deze lichtbruine capsules?? Ik ben benieuwd! :wink:

Ik ben vandaag weer geweest! Dus ik heb het gelijk maar gevraagd aan de eigenaar van de Smartshop. Op het potje wat hij liet zien stond 110 mg, Hij adviseerde mij om een halve te nemen. Maar eenmaal thuis bedacht ik me dat als ik ze zou halveren dat het een hoop geknoei zou worden, dus ik slikte de capsule gewoon in zijn geheel.

Achteraf ben ik blij dat ik dat gedaan heb, want met een halve zou ik niet genoeg hebben gevoeld en ik lees veel dat bijnemen niet veel zin heeft. Hele lekkere drugs, voor mij eigenlijk wel een vervanger van XTC aangezien ik dit persoonlijk net iets aangenamer vind. Maar ik kan nog steeds niet veel vinden over de lange termijn effecten dus ik ga het niet heel veel gebruiken.

Floeper

Newbie
In principe is deze post een loze post.
Ik heb een andere thread geopend, maar ik moet eerst 5 reacties plaatsen op bestaande topics.

Wel heb ik ooit 4-FA gedaan, wat me érg érg goed is bevallen.

DeHeere

Newbie
Hallo DFers..

Lees hier al een tijdje mee (dit gedeelte niet want dat is afgesloten) en nu toch maar eens een account aangemaakt om wat vragen te stellen.

Heb vorig jaar het geluk gehad kennis te mogen maken met MDMA. Voor die tijd was ik er eigenlijk altijd fel tegen, maar die ervaring heeft dat behoorlijk veranderd, zoals dat bij veel mensen de eerste keer gegaan zal zijn (Tripreport komt ook nog wel een keer :mrgreen: ).

Nou hoor en lees je overal dat de enige manier om deze ervaring zo speciaal te houden is om voldoende pauze te houden tussendoor, en tot nu toe lukt dat ook prima. Dit wil ik ook heel graag zo houden, alleen staat er een druk festival seizoen voor de deur. Waaronder een meerdaags festival. Het gaat voor mij veel te ver om meerdere dagen pillen te nemen, dus had ik het volgende gepland:

Eveneens vorig jaar kennis gemaakt met Flux, de vloeibare variant van 4-FA, hoewel iets minder euforie dan bij xtc, vond ik ook dit een heerlijk stofje.

Het zal ongetwijfeld schadelijk zijn, maar is het minder schadelijk om bijvoorbeeld op de 2e dag van het Festival een pilletje te nemen en de derde dag een buisje Flux? en is dit qua effect ook het beste? of kan ik daarvoor beter deze 2 omdraaien? Dit is vast niet gezond, maar het festival en de mensen waarmee ik ga maken dat ik er wel zoveel vertrouwen in heb dat dit zo'n unieke mooie ervaring wordt dat ik bereid ben dit risico te nemen. Om daarna en daarvoor uiteraard weer een behoorlijke pauze te houden.

2e vraag: is de combinatie van 4-FA en MDMA aan te raden? voor het komende feestje heb ik namelijk al wel weer netjes een tijdje gewacht (als dat feestje is 8 weken) maar toch zou ik liever nog wat langer wachten met het uitputten van mijn hele serotonine voorraad, omdat er dus een drukke zomer aan komt. Mijn idee was dus om dan ipv MDMA een dosis 4-FA te nemen. Echter, aangezien ik die 4-fa alleen nog in thuissetting heb gehad, en die toen een stuk milder was, wil ik wel een pilletje mee nemen als de 4-fa allemaal wat al te ligt is, een soort van redder van de avond zeg maar, in geval van nood (weet van mezelf dat ik er wel af kan blijven als het alleen met de 4-FA ook fijn gaat). Kortom: heeft het bijnemen van MDMA na 4-FA uberhoubt zin, geeft het een leuke meerwaarde aan je 4-FA space, of merk je hier helemaal niet zoveel van? en is dit extreem veel schadelijker dan de afzonderlijke stoffen nemen?

Ben hier nieuw dus hoop dat dit op de goede plek staat,

Mvg.

MIA-1985

Wijs gebruiker
DeHeere zei:
Kortom: heeft het bijnemen van MDMA na 4-FA uberhoubt zin, geeft het een leuke meerwaarde aan je 4-FA space, of merk je hier helemaal niet zoveel van? en is dit extreem veel schadelijker dan de afzonderlijke stoffen nemen? Ben hier nieuw dus hoop dat dit op de goede plek staat, Mvg.

Hey welkom :)
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, de combi zou ik zeker afraden. Het geeft echt nauwelijks meerwaarde, als het dat al geeft, je kater is meer aanwezig en de combi is slecht(er) voor je dan de stofjes afzonderlijk nemen. In feite is 4-FMP gewoon een amfetamine, en amfetamines moet je zeker NIET combineren met MDMA. Het is gewoon meer toxisch.

MDMA blijft MDMA qua gevoel, maar met 4-FMP kun je het wel benaderen, maar dan moet je een ideale dosis zien te vinden. Teveel zal zorgen dat de amfetamine de overhand krijgt, en te weinig zal ervoor zorgen dat je wel (licht) stimulerende effecten merkt, maar dat het euforische (wat 4-FMP zeker kan geven) niet echt aanwezig zal zijn. Ga in dat geval niet boven de 140mg zitten, en eigenlijk ook niet onder de 100mg.

onlypills

Experimenterende gebruiker
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, de combi zou ik zeker afraden. Het geeft echt nauwelijks meerwaarde, als het dat al geeft
.

Mmmmm. Ik vind het persoonlijk een fantastische combi en als je dit en andere fora naleest zijn velen dit met me eens. Je houdt de energie van de 4-fmp en je kan een een hele vreemde (maar heerlijke) space krijgen van de MDMA. Bij anderen werkt de MDMA nauwelijks na gebruik van 4-fmp. Het verschilt dus van persoon tot persoon.

je kater is meer aanwezig en de combi is slecht(er) voor je dan de stofjes afzonderlijk nemen. In feite is 4-FMP gewoon een amfetamine, en amfetamines moet je zeker NIET combineren met MDMA. Het is gewoon meer toxisch.

Daar zit wel een kern van waarheid in. Vergeet alleen niet dat MDMA zelf ook een amphetamine is, alhoewel deze minder inwerkt op het dopamine en norepinefrine systeem dan de meeste amphetamines (ook minder dan 4-fmp). De regel meer nemen is meer schade gaat hier natuurlijk gewoon op. Verder is er over de schadelijkheid van 4-fmp nauwelijks iets bekend, dus over de combinatie effecten ook niet.

Verder heb ik persoonlijk ook 4-fmp in de thuissetting en op een feest geprobeerd. Het had bij mij een verschillend effect. Ik was ook bang dat ik het spacen zou missen op een feest (of het hard gaan), maar dit was geenszins het geval. Thuis vond ik de 4-fmp redelijk chill, op feesten word ik er superenergiek van (wat te verwachten is). Op geen moment de 4-fmp als te 'licht' ervaren en vind het beter geschikt voor feestjes dan MDMA.

Borre

Newbie
Kga komend weekend voor de eerste maal 4fmp gebruiken.
Natuurlijk zoals bij elke drug lees je veel tegenstrijdigheden & ik wil hoe dan ook geen risico's nemen. Ik ga het bij één capsule houden van circa 100a150mg & vanaf deze begint uit te werken, aanvullen met 'kleine' hoeveelheden coke, om de 'come down' ook wat tegen te houden

"goed idee" of een "no go" ?

Borre

Newbie
hoe geruststellend :)

Maar 't is vooral te doen om de combinatie met coke
een 2e dosis 4fmp is volgens "internet" redelijk zinloos dus
de energie wat op peil houden met coke, dat is dus de bedoeling.

RRB

Newbie
Voorlopig alleen nog in poeder of vloeibare vorm geloof ik.

Heeft er iemand hier ervaring met de 4fmp/4fa van de *Knip*? Wat ik nu heb is poederig en wat ik voorheenhad waren kristallen(leek erop althans). Is het poederige net zo goed?

onlypills

Borre zei:
hoe geruststellend :)

Maar 't is vooral te doen om de combinatie met coke
een 2e dosis 4fmp is volgens "internet" redelijk zinloos dus
de energie wat op peil houden met coke, dat is dus de bedoeling.

Dit lijkt mij zeer overbodig. Als je de juiste startdosering 4-FMP gebruikt, dan ben je al heel wat uurtjes zeer energiek (5-6 uur) en kan je waarschijnlijk tot 10 uur na je eerste dosis niet slapen. Bijdoseren van 4-fmp heeft geen zin met betrekking tot het :hearteyes: gevoel, maar wel met betrekking tot het speedy gevoel. Zowel coke als speed gebruiken na 4-FMP lijkt me zonde, aangezien je er veel te helder van wordt. Zou dus eerder gewoon met 4-FMP (1/3 van je startdosis) bijdoseren. Die ga je nog wel voelen :wink: .

p.s. 4-FMP heeft als voordeel dat je nauwelijks last hebt van een comedown.

Ik heb het goedje eigenlijk een beetje onderschat. Ben er al twee nachten op wakker en dat was eigenlijk niet de bedoeling!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
sjaak4life zei:
Ik heb het goedje eigenlijk een beetje onderschat. Ben er al twee nachten op wakker en dat was eigenlijk niet de bedoeling!

wat was je dosis? Heb het zelf ook twee keer meegemaakt. Ik had 2x 150mg, 2,5 nacht wakker. Later nog eens geprobeerd en weer het zelfde verhaal.

Mijn ervaring is onder de 200mg blijven en in één keer doseren, dan gaat het wel goed. Veel mensen geloven me niet en komen er later zo achter :grin:

SmartieAndMe zei:
sjaak4life zei:

wat was je dosis? Heb het zelf ook twee keer meegemaakt. Ik had 2x 150mg, 2,5 nacht wakker. Later nog eens geprobeerd en weer het zelfde verhaal.

Mijn ervaring is onder de 200mg blijven en in één keer doseren, dan gaat het wel goed. Veel mensen geloven me niet en komen er later zo achter :grin:

Heb helaas geen weegschaal. Daarom het grammetje maar in 8 ongeveer gelijke lijnen gelegd. Van twee van die lijnen twee bommetjes van dus ongeveer 125mg per stuk gemaakt (als de vendor precies een gram heeft geleverd tenminste.) De rest weer in het zakje gedaan. Om 9 uur 's avonds het eerste bommetje genomen. Begon allemaal lekker en voelde me na drie kwartier heerlijk.
Heb de tijd helemaal niet in de gaten gehouden dus heb geen idee hoe laat ik de redose nam. Hij viel slecht. Ik werd heel misselijk, moest overgeven en kreeg echt knallende koppijn. Ben maar op de fiets gestapt om wat frisse lucht binnen te krijgen. Geen idee waar ik uiteindelijk allemaal gefietst heb en hoe lang ik weg ben geweest.

Toen ik thuiskwam was de misselijkheid over. De knallende koppijn helaas niet. Van een lijntje pep ging m'n hoofdpijn vroeger altijd wel weg. Heb pep afgezworen, dus heb het maar met de 4-fmp geprobeerd. Een heel klein lijntje. Dat voelde goed! De hoofdpijn zakte af en het gevoel werd intenser. Over de rest van de nacht heb ik nog een paar kleintjes neergelegd.

Toen even plafonddienst gehad in bed tot een uur of 8 's ochtends. Nog steeds goed van de wereld.

Heb de dag erop eigenlijk alleen maar op de bank gezeten met mn laptop op schoot. Was best naar de klote van het nachtje overslaan. Om niet helemaal in te storten heb ik 's middags nog een paar kleine lijntjes genomen. In ieder geval genoeg om de nacht erop weer geen oog dicht te doen. Vond het niet heel vervelend om wakker te liggen, want ik voelde me best fijn. Maargoed, slapen is toch ook wel erg lekker. Vandaag eigenlijk weer niks uitgevoerd. Ben goed kapot nu.

Ik heb denk ik ongeveer 600 mg binnengekregen verdeeld over 48 uur. Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik een weegschaaltje aan moet schaffen en van tevoren even een plannetje moet maken met hoeveel ik binnen wil krijgen.

Ik voel me nu ik dit schrijf een beetje afwezig, niet gefocust, maar heb toch het gevoel dat in slaap vallen weer lastig gaat worden vanavond!

Het goedje zorgt er in ieder geval voor dat je neus goed naar de klote gaat! Geen aanrader!

Mijn eerste ervaring was fantastisch, meteen een hoge dosis genomen maar dat beviel ontzettend goed.Eeen zeer vriendelijke drug, voelt bijna als een soft drug maar het effect is ontzettend lekker en fijn op een feestje.

Ik heb nieuwe besteld bij de webshop *Knip. Verkooppunten noemen is niet toegestaan, ook geen RC-suppliers* (andere die ik al had) maar ik weet niet zeker of het te vertrouwen is. Iemand ervaring met de (160mg) flitscapsules die je daar online kunt bestellen?

Tufnut

Badass junkie
Wat versta je onder een hoge dosis dan? en weet je zeker dat je stiekem geen reclame aan het maken bent...?!

Dat was 180 mg, maar dat spul kwam uit een lab in Spanje. Was ik erg over te spreken maar is nu helaas niet meer beschikbaar. Maar nu heb ik dus andere capsules besteld van 160mg en die wil ik graag proberen op een festival zaterdag.
Maar ik heb dus geen idee over de kwaliteit van het spul van *Knip* en heb geen tijd meer op het te laten testen (hoogstens een marquistest). Aangezien ik wisselende verhalen hoor over online smartshops maak ik me een beetje zorgen. Ik vroeg me daarom af om iemand ervaring heeft deze 4FA van *Knip* (in poedervorm). Niet dat ik ineens andere bende in m'n mik gooi zaterdag.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Is 4Fa nou ongeveer hetzelfde als 4fmp? En kan je dit nog bij online vendors bestellen?

Tufnut

Badass junkie
Nee geen ervaring mee. En aangezien het via een forum wordt aangeboden ben ik bang dat de betrouwbaarheid beperkt is. Online vendors genoeg en die hebben dit soort reclame niet echt nodig.

4 fa is inderdaad 4 fmp en zeker online te verkrijgen... Ik ken wel een goeie, maar twijfel of dat hier gezet mag worden (ondanks dat het -niet voor consumptie weliswaar- legaal is). Bovendien hebben RC's teveel aandacht wat mij betreft zonder dat er duidelijk is wat de risico's zijn en daarnaast is die aandacht gevaarlijk voor de status. Bij teveel kneuzengebruik is de kans groot dat de overheid over zal gaan op een verbod.

Tufnut

Badass junkie
Ik heb even gekeken en die *Knip* is duur en bied capsules met combi's aan. Is zo te zien iets of iemand die in het gat van de legal high markt springt en in mijn ogen een partij is die de business eerder schaad dan baat. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

*Knip*

Tufnut

Badass junkie
Los daarvan heb je duidelijk mijn post niet goed gelezen. Als je dat wel had gedaan zou je me niet in je allereerst bericht hier ernaar vragen :wave:

bruuk83

Het leek me wel aardig (misschien informatief voor anderen) om hier mijn ervaring neer te zetten. Ik heb niet zo lang geleden ervoor gekozen om een gram te bestellen bij een hierboven eerdergenoemde nederlandse verdor. Ik had al via andere fora wat gemixte verhalen gelezen over service/kwaliteit, maar toch de gok genomen omdat ik gewoon niet bij een internationale site wil bestellen met de gevolgen van die als je post gecontroleerd wordt, dus dan maar wat compromissen.
Bij de betaling vergeten mn ordernummer te melden....mailtje gestuurd of ze het ontvangen hadden en wanneer het verzonden werd. Niet al te blij mailtje stuur dat ik het niet had moeten vergeten. Zou die week opgestuurd worden.
Week later nog maar eens een mailtje gestuurd, kreeg (van iemand anders duidelijk) een mailtje terug dat ik het ordernummer had moeten vermelden en dat het opgestuurd zou worden. Paar dagen later uiteindelijk wel ontvangen, netjes in een envelop met postzegels (lage verzendkosten).

Ik heb geen microweegschaal -staat in de aankooplijst top 10 nog- maar wel een goede keukenweegschaal. Gaf 0 gram aan, het leek ook al een beetje weinig in het zakje. Zal niet heel veel minder geweest zijn. Toen ik het bekeek leek het heel erg op hoe het poeder eruitziet als je ketamine kristallen crashend: wit, heel fijn, en heel veel kristalschitteringetjes. Korretjes zien er wel meer uit als kleine steentjes dan poeder. We kunnen hier zonder uitvoerig testen natuurlijk weinig aan opmaken, maar aan de crushglitters te zien zou ik heeeel licht durven stellen dat het niet of in ieder geval heel weinig versneden is. Als dat zo is zou ik gokken op cafeine, wat de leverancier namelijk ook met veel kilos tegelijk aanbiedt. Mensen zullen zich wel afvragen waarom ze dan niet de kristalletjes ongecrunched sturen, hier heb ik geen antwoord voor. Denk omdat dat teveel moeite is omdat ze er ook zelf caps van maken (waar ik niet zoveel mee heb; maak ze liever zelf. Goedkoper en kan je na de eerste ervaringen goed voor jezelf customizen, omdat je ziet wat je erin hebt gedaan. Werkte met M altijd. En losse capsules kosten ook niet veel).
Savonds kwam er een maat over, dus maar eens proberen, eerst even een allergietestje, daarna op de bonnefooi (bad, i know) lijnen gemaakt, zo lang en gelijk mogelijk, liniaaltje erbij, bommetjes van 125 mg gevouwen. Smerig spul trouwens! En dan na te gaan dat ik pillen droog kan slikken en M niet echt vies vind. DIt daarentegen, bah. En die smaak bleef vies hangen. Heb bij een latere sessie gemerkt toen er geen vloei aanwezig was dat het met rode wijn oplossen of vruchtensap wel te doen is. In water blijft het echt heeeel vies. Bij mij begon het na ong 5 kwartier te werken, maar in dat opzicht ben ik altijd wat trager, bij mn maat 45 minuten. Voelde er goed, alle kenmerken die ik had gelezen klopten. Heerlijke tintelingetjes, wel heel helder, goede gesprekken waar je ook daadwerkelijk bij blijft, overtalkative, en het kwam er op neer dat alles wat we aan het doen waren wel 'prima' was. Zitten was relaxt, praten ook, potje fifa maar dat was na 1 potje wel weer klaar, beetje rondjes lopen door de kamer, lekker muziekjes luisteren, alles was 'chill' . Ik betrapte me erop dat ik na een tijdje met een smile op mn hoofd zat. En dat heb ik niet heel snel als ik dat niet bewust doe. Maatje werd eventjes misselijk en kreeg daarna wel een zeurend hoofdpijntje. Na een goed gesprek bedacht dat ie de hele dag koffie had gedronken en een paar biertjes, en geen water. Dus wat water gedronken, hoofd gekoeld onder de kraan, wat suikertjes enz. Moet bijgezegd worden dat hij het totaal niet minder naar zn zin had van zn hoofdpijn, hij was vooral bewust dat het er was. Toen maar paracetamolletje, en het was weg. Duurde een paar uur tot het euforische en echt vrolijke wel weg was. Daarna nog ong 2 uurtjes het energieke effect. Maat van me had wel het idee dat het gevoel tegen het einde van de eerste paar uur in waves kwam, voor nog een uurtje ongeveer, hij omschreef het als die mdma waves die er af en toe weer inslaan. Laatste tijd voor het slapen voelde het heel erg als een avondje speed qua fysiek. Koude rillingen in bed die ook wel lekker voelden, overmatige transpiratie, wel moe maar er vliegen nog allerlei gedachten door je hoofd, en, zoals bij mij na speed, heeeeeel erg vies geil (anyone else?). Blij dat ik niet met een vrouw was want dat was tegen alle frustatie in niet gelukt terwijl je wel wilt (ook moeten ervaren idd). Daarna van tukkenstein. Merkte dat ik wel sliep maar met veel doezelfases. Op dat moment gingen mn gedachten ook heel snel waar ik meer van bewust was dan normaal. Verder wel ok en aardig wat uurtjes geslapen. Volgende een beetje vermoeid en lui, maar toen of de dagen er na niet noemenswaardig brak. Een avondje drinken sloopt me meer.
Al met al voor beiden een leuke ervaring.

Wat notes die het vermelden waard zijn:

- redosen hadidd weinig effect. Zelfs voor het energieke niet heel veel. Toen ik merkte dat het niet werkte ook geen crave voor meer, heeeeel anders dan bij bijv speed.-

- Net als met speed merkte ik dat ik na een tijdje vond dat het tijd was om te slapen. Dan wil ik graag in slaap vallen en maak mezelf daar heel bewust van, heb het idee dat het daarom veel beter lukt dat bij anderen (maat was na 2 uur weer op).
- eigenlijk tegen beter weten in 2 miniscule hoopjes (waren geen lijntjes te noemen) geprobeerd te snuiven. Ik heb eerder in mijn leven keta, mdma, coke, pillen, en speed wat vers van het mes kwam in mijn neus gehad zonder al te veel moeite, maar dit was wel nieuw. Meteen opspringen van het branden, huilen, vies, ellende. En dan nog je andere neusgat moeten. 10 minuten tegenop gekeken en maar gedaan voor dat 'balansgevoel'. Doe ik echt nooit meer. Dit is 1 van de weinige dingen waarvan je eigenlijk meteen weet in je neus dat er dingen gewoon meteen stuk gaan. Volgende dag veel snot en veel niezen en kriebels, en duidelijk aan 1 kant van mn neus (paar korrels blijven hangen denk ik en vervolgens een ontstoken slijmvlies.) BIj diep neuspulken zat er bloed aan. 3 dagen later nog steeds. Niet meer doen dus.

- Heb bij dezelfde vendor later nog een keer opnieuw besteld. Viel me al op de site veranderd was, en je kan alleen nog kiezen voor de optie pakketpost, wat op een kleine bestelling flinkt aantikt. Toch maar gedaan, een week later een envelop in mn brievenbus, alleen deze keer zat er een pakketpostzegel op. Logica ontgaat me een beetje, misschien dat de gewone post onbetrouwbaar was maar de prijsverhoging hierdoor is wel heftig.
Waarom heb ik daar dan nog een keer besteld? Ik was zeer tevreden over de eerdere ervaringen, dus daarom hoef ik niet perse een andere substantie als zij hebben. Als het ergens anders meer puur is kan je fout doseren, bij minder puur valt t tegen. En je moet altijd nog maar zien of het goed gaat met bestellen enz., nu is het gewoon prima na een weekje steeds geleverd. Waarom wisselen als ik tevreden ben? Ik weet ook dat ik teveel betaal voor mijn koffie maar die vind ik wel zeker weten lekker.

- Laatste noot: Idd niet te vergelijken met MDMA, maar wel heel leuk voor een afwisseling van iets. Na wat jaren van veel feesten vind ik het nu leuk ong 3x per jaar iets te doen. Die keer MDMA wil ik speciaal houden, dus dat bracht me tot een keer experimenteren hiermee. Voel ook geen behoefte andere dingen nog uit te proberen. Wel wil ik nog een keer op een festivaldagje eens beginnen met 4-fa tot eind van de middag (meestal drink ik dan gewoon water en bier omdat ik nog wel de dag goed wil meemaken) en dan later overgaan op M.
Leuk als je tot hier gekomen bent met lezen! Hoop dat er mensen zijn die er wat aan hebben! Als het trouwens niet helemaal duidelijk was, omdat ik niet superkritisch ben maar graag van zekerheid houd ben ik prima tevreden over de zaak die mij hiervan voorzien heeft.

Dit was een flink verhaal, maar ik heb dan ook al een hele tijd een non actieve account gehad en daarna alleen wat gelezen en ik vind het toch wel zo netjes bij te dragen omdat ik wat gehad heb aan de info hier :)

Grrrrtz

bruuk83

Tufnut zei:
Ik heb even gekeken en die *Knip* is duur en bied capsules met combi's aan. Is zo te zien iets of iemand die in het gat van de legal high markt springt en in mijn ogen een partij is die de business eerder schaad dan baat. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

*Knip*

Had ik idd ook gelezen. Dat van die capsule lijkt me sterk, of ze moeten bij het wegen een fout hebben gemaakt door een - gewicht en dan de weegschaal niet taren. Die verschillende namen van die zaak, sjah, hier zijn veel spareribstenten die dat ook doen lol.
Wat ik wel ergens gelezen is dat iemand 4-fmp en de andere (op de site duurdere) 4-fmp+HCL zout hadden, en het vergeleken had en het er exact hetzelfde uitzag. Toen ik voor het eerst keek waren die keuzes al weg. Kunnen mensen mee doen wat ze willen. Uiteindelijk blijft het een tussenvendor, dus die probeert ook gewoon op veel manieren te promoten en winst te maken gok ik zo. En tjah als je even doorzoekt zie je dat er ook pillenmachines, erotiek, gsm unlocking ed ed ed aanbieden....wat kan je dan verwachten? Het zal geen connaisseur zijn. Als je dat wilt zal je naar de bedrijven moeten die direct uit de labs in china bijv. importeren denk ik.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als je langer ronddwaalt in de RC kring kom ik toch weer uit bij de ******** en geen websites/internet meer hoogstens 1 facebook pagina, waar een mail adres staat, en je daar letterlijk alles kan bestellen wat een ziekenhuis / laboratorium e.d nodig hebben.. Barbiraturen en andere geneesmiddelen die niet meer in NL/BE of europa te krijgen zijn (vanwege nieuwe 'veiligere' generatie medicatie) springen weer boven.

Stond nogal te kijken toen ik het zag.. :openmouth: even de overheid getipt erover dit kon/kan echt niet. :smilingimp:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Even voor de duidelijkheid, het is niet toegestaan RC-suppliers te noemen. Ook deze vallen onder verkooppunten voor drugs/grondstoffen zoals genoemd in forumregel nr 1.

Jefsieb

Newbie
Heb mijn 4-fmp laten testen en heb afgelopen vrijdag te horen gekregen dat er 80 % 4-FMP in zit. Hebben jullie weleens getest en welke waardes kregen jullie te horen ?

Fool

Badass junkie
Dat is het meest pure percentage mogelijk, goeie 4-FMP!
Als je namelijk het HCl-zout met 4-FMP hebt ziet de formule om dat percentage te berekenen er zo uit:
Massa 4-FMP: 153.196701
Massa HCl : 36.460899
153.196701/(153.196701+36.460899) = 0.8077540842 = 80.8%

Ik heb op andere fora nogal vaak de percentages 55-65 gehoord.

Jefsieb

Newbie
Fool zei:
Dat is het meest pure percentage mogelijk, goeie 4-FMP!
Als je namelijk het HCl-zout met 4-FMP hebt ziet de formule om dat percentage te berekenen er zo uit:
Massa 4-FMP: 153.196701
Massa HCl : 36.460899
153.196701/(153.196701+36.460899) = 0.8077540842 = 80.8%

Ik heb op andere fora nogal vaak de percentages 55-65 gehoord.

Bedankt Fool,

Dat is erg nuttige informatie. Ik dacht namelijk dat het 80 % 4-fmp was versneden met 20 % andere stof.

Fool

Badass junkie
Ik zal er nog iets over uitweiden.
Bijna alle drugs die je kunt snuiven zijn gebonden aan een ander molecuul om er een zout van te maken en de stof stabiel te houden. De werkzame stof word dan dus gebonden aan een niet-werkzame stof, zoals bijvoorbeeld HCl of sulfaat. Het testcentrum bepaald het massa-aandeel van de werkzame stof, in dit geval 4-FMP, uit het totale poeder. De maximaal mogelijke zuiverheid kun je dus bepalen door de molecuulmassa van de werkzame en niet-werkzame stof in de formule te zetten.

Veel plezier met je A-grade 4-FMP! :)

Jefsieb

Newbie
Ik ga deze stof zeker even "researchen". Heb er veel goeds over gelezen. Ga het binnenkort voor het eerst gebruiken. Ben van plan 80 mg te doen. Ben 1,70 en 64 kg. Weinig tot geen tolerantie.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Jefsieb zei:
Ik ga deze stof zeker even "researchen". Heb er veel goeds over gelezen. Ga het binnenkort voor het eerst gebruiken. Ben van plan 80 mg te doen. Ben 1,70 en 64 kg. Weinig tot geen tolerantie.

wil je niet aanzetten tot meer nemen maar van 80mg ga je niks voelen. Ik zelf ben 1.86 en weeg 60 kilo en ik vond 150 een hele mooie dosis. ik ben wel erg bekent met xtc en speed maar ik denk dat deze dosis voor de meeste mensen wel prettig is!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het zal waarschijnlijk een licht speed-effect geven dan, maar beter een keer te weinig dan te hard. Het verschilt ook per persoon en vermoedelijk is het inderdaad te weinig, maar ik ken ook mensen die op 100mg prima gaan.

mick swagger

Belezen gebruiker
Jefsieb zei:
Heb mijn 4-fmp laten testen en heb afgelopen vrijdag te horen gekregen dat er 80 % 4-FMP in zit. Hebben jullie weleens getest en welke waardes kregen jullie te horen ?

Hier ook 4-FA in kristalvorm, zijn echt een soort glascherven en sommige kristallen wegen wel 2gr! Is ook getest op 80%!

SuperPoes

Newbie
Yay, ik heb eindelijk mijn test resultaten binnen! Had het spul al een hele tijd liggen maar gebruik niet zonder eerst te testen. Eerste keer testen is fout gegaan bij het testcentrum dus opnieuw ingeleverd. 73% te pakken, best netjes dus! Voor de rest zaten er geen andere noemenswaardige stoffen in dus ik ben tevreden. Nu nog een moment om te proberen!

Wat zouden jullie als dosis aanraden voor iemand van 1.70/63kg (vrouw) en 2.00/105 (man)?

SuperPoes

Newbie
Inmiddels het goedje uitgeprobeerd. We zijn beide begonnen met 100mg. Leuke avond gehad maar achteraf wel een beetje soft, het gevoel wat chill en fijn, maar geen overweldigende ervaring. Daarnaast vond ik het heel vervelend dat het fijnste gevoel na 2 of 3 uurtjes al weg was, daarna werd ik moe, had ik geen zin meer in het feestje en het gevoel alsof ik al de hele nacht door was gegaan.

Dat resulteerde in een sleutelpuntje pep, wat resulteerde in meer sleutelpuntjes en erg weinig slaap :flushed:. Al met al geconcludeerd dat ik geen speed meer gebruik (ik reageer er erg slecht op...) en 4FA in een hogere dosis nog wel eens wil proberen.

Bovenaan