DonnieDark0
Bewuste gebruiker
Na enige tijd zijn eindelijk de resulaten bekend van mijn speed zuiverings projectje:
De speed waarmee ik begon heb ik laten testen bij het testcentrum.
19 % Amfetamine 49 % Cafeine
De zuiveringsmethode welke ik heb gebruikt is hier te lezen.
De resultaten van het testcentrum van het gezuiverde monstertje:
35% Amfetamine 11 Cafeine
Conclusie
De methode van zuiveren (wassen met aceton en door filter laten lopen) Is dus geschikt om de cafeine uit je speed te halen. Er is nog 11% cafeine overgebleven, door zorgvuldiger of meerdere keren te wassen kan deze eventueel nog opgelost worden. Hierdoor zal een iets beter resultaat verkregen kunnen worden.
Verklaring
De verkalring voor het verdwijnen van de cafeine is simpel:
Cafeine lost in tegenstelling tot amfetamine goed op in aceton. Als je deze mix door een koffiefilter laat lopen zal alleen de aceton met de daarin opgeloste cafeine door het filter komen.
De cafeinevrij speed blijft in het filter liggen
Voor de mensen die niet houden van cafeine in hun speed is dit dus een eenvoudige oplossing.
De speed waarmee ik begon heb ik laten testen bij het testcentrum.
19 % Amfetamine 49 % Cafeine
De zuiveringsmethode welke ik heb gebruikt is hier te lezen.
De resultaten van het testcentrum van het gezuiverde monstertje:
35% Amfetamine 11 Cafeine
Conclusie
De methode van zuiveren (wassen met aceton en door filter laten lopen) Is dus geschikt om de cafeine uit je speed te halen. Er is nog 11% cafeine overgebleven, door zorgvuldiger of meerdere keren te wassen kan deze eventueel nog opgelost worden. Hierdoor zal een iets beter resultaat verkregen kunnen worden.
Verklaring
De verkalring voor het verdwijnen van de cafeine is simpel:
Cafeine lost in tegenstelling tot amfetamine goed op in aceton. Als je deze mix door een koffiefilter laat lopen zal alleen de aceton met de daarin opgeloste cafeine door het filter komen.
De cafeinevrij speed blijft in het filter liggen
Voor de mensen die niet houden van cafeine in hun speed is dit dus een eenvoudige oplossing.