zoon bijstaan bij het afkicken van heroine?

Eric

Experimenterende gebruiker
Ook`n motor-gek...Ik ook,ik moet ze alleen links laten liggen,ik rijd n.l. een tikkie te "sportief".
Heerlijk met dat mooie weer,naar Zandvoort of zo,lekker de wind in je haar ! (DAN weet je weer waarvoor je`t doet !).Het zijn toch die "kleine" dingen in`t leven(Wat ik vroeger altijd simpel en burgelijk noemde)die`t`m doen ! Lekker koken is ook zo leuk/lekker(`t is alleen niks als je alleen bent !),glaasje wijn,goed eten....MMmmmmmmm....Wel lekker dat je op 0 staat ! Ik sta nu na jaren vechten ook op 0,alleen ben ik nog vaak deprie en zuip/blow me dan`n slag in de rondte.Het standaardgevoel;Waar doe ik`t voor,niemand begrijpt me......enz...enz...Ik ben er nog lang niet en ik weet dat ik gewoon altijd "anders" zal zijn !
Na......`t mooie weer komt eraan.....Joolie-ah...en alle andere "vechters" maak er wat moois van ! Ga lekker BBQ`n of zo,pluk de dag,een ander doet`t niet voor je !!!
Aan iedereen;Heel veel liefs,geluk en gezondheid;Eric...

PS;Pamela,Ik hoop dat alles goed is met jou en je gezin...Hoe dat met mij en m`n familie zit is iets te pijnlijk om dat uit te leggen(+ze zijn allemaal dood en ik praat niet slecht over iemand die zich niet kan verweren).Ik probeerde je alleen positief te ondersteunen in een moeilijke tijd.Er zijn gewoon dingen die je er op zo`n forum niet zomaar uitgooit.Ik wens jullie allemaal niets dan goeds toe;Eric.
PS:Irezzzz;Je bent een goed/lief mens...Blijf indendaad zo ver mogelijk bij die rotzooi vandaan.
Over heroine zeg ik altijd;Het is een "warme deken" voor de korte termijn.Het is alleen een vuile deken.Denken dat je lekker "slaapt" alleen laat de deken vuil en sporen achter.Wat ik probeer te zeggen is;Er zijn geen "quick fixes",alles "kost" iets ! (Het laatste klinkt misschien wat zweverig ik hoop alleen dat je het een beetje begrijpt !!!).

Bijlagen

• Red_Smiley_World_Shroom_Gif_by_sookiesooker.gif
    Red_Smiley_World_Shroom_Gif_by_sookiesooker.gif
    177,1 KB · Weergaven: 739

r@r@

Wijs gebruiker
Hoi Pamela,

Hoe gaat het nu met jou en je gezin/zoon? Nog steeds lekker?

Lieve groet,
R@ :wave:

pamela

Newbie
Hai allemaal en rara,

Tijdje niets laten weten hier maar geen bericht is goed bericht !
Maar het gaat dus goed hier! :hearteyes: We zijn allemaal druk met veel dingen en een daarvan is mn zoon natuurlijk. Hij gaat echt met stappen vooruit! Is bezig met zn relatie, werk, sociale kontacten,andere manier van ontspanning zoeken ( vissen) voetbal kijken i.p.v gamen, nieuwe kleren gekocht!, enz, enz ...
Hij moet nu nog 34 uur werkstraf doen in zn vakantie en dat is dan weer ff lullig omdat ie dan weer ff terug wordt geworpen op dat gene wat er allemaal gebeurt is maar daardoor kan hij ook weer nadenken over hoe het was met hem en hoe het nu is met hem!
Ik was van de week jarig en de mensen die op visite kwamen zeiden allemaal dat hij er goed uit ziet!Nou beter compliment kan hij niet krijgen!
ook kontact met zn kinderen vind ik erg vooruit gegaan! Zelfs zo goed dat toen we ze terug gingen brengen naar hun moeder de jongste zei dat hij niet naar mama wilde! Dus duidelijk een positiefe vooruitgang gezien alles wat er gebeurt is in het verleden.
De andere kinderen gaan ook goed met alles om. Het is leuk om te zien hoe hij met mn jongste zoon omgaat. Ze gaan af en toe samen op pad en gamen wat samen en dat vind ik dan leuk om te zien dat ze elkaar weer kunnen vinden ook al was er een zeg maar even afwezig door zn drugs problemen.
Nou dit was het even kort want ik moet nog het een en ander doen voor vandaag.
groetjes aan iedereen en veel liefs.

Hoi hoi, ik ken de PKD ook wel,
eerst CAD en nu Tactus,
wat een zooitje daar, hetgene wat zegoed kunnen is het aan de
methadon en die shit houden.
Afbouwen daar.......dat snappen ze helemaal niet.
Afbouwen met suboxone daar tussen de methadonklanten die staan te dringen
om hun methadon te halen en vervolgens op straat weer aan je proberen te verkopen???
Hoe halen ze het in hun hoofd om mensen die clean willen daar te laten komen met afbouw plannen.
Kijk wat verder om je heen, er zit in amersfoort een kleine kliniek miroya geloof ik die ook afbouw suboxone doet met een 24 uurs begeleiding met een 06 nr die je kan bellen.
Ook helpen ze je met ondersteunende medicatie als het nodig is.......en na de afbouw krijg je daar naltrexon die je hersenen claen houden.
Kijk maar wat op internet...........een bekende van me heeft het daar prima gered!!!!!

Alto

r@r@

Wijs gebruiker
alternative zei:
Kijk wat verder om je heen, er zit in amersfoort een kleine kliniek miroya geloof ik die ook afbouw suboxone doet met een 24 uurs begeleiding met een 06 nr die je kan bellen. Ook helpen ze je met ondersteunende medicatie als het nodig is.......en na de afbouw krijg je daar naltrexon die je hersenen claen houden.
Kijk maar wat op internet...........een bekende van me heeft het daar prima gered!!!!!
Alto

Inderdaad Miroya: Bergstraat 8, 3811 NH Amersfoort, telefoonnummer: 033-4220970, [email protected].

Naar mijn mening, ik zit er nog even nu, hele goeie instelling. Het gsm- nummer kan je 24 uur p.d. bellen bij noodgevallen, maar dat krijg je alleen als je eenmaal in behandeling bent. Na het afkicken onder narcose of met Suboxone krijg je individuele therapie.

Suc6!

Groetjes,
R@ :wave:

r@r@

Wijs gebruiker
ik doe mijn best zei:
nou,nou,.alsof dat ergens anders niet gebeurd,in andere steden.Dit is gewoon verkapte spam.Oh ja nog wat,ik woon in zwolle,en heb hele andere ervaringen en dat na 20-jaar gebruik.Heb je jouw ervaring daar zelf ook ondervonden,of maar gehoord!!

Even offtopic:

Verkapte spam? Nee hoor, volgens mij gewoon wat info.
Zie: viewtopic.php?f=41&t=24090

Er werd 2 posts geleden gepraat over Miroya. Bedoel je dat jij daar ook ervaringen hebt? Zo ja: vertel erover.

Daar is een forum toch voor: elkaar 1. info geven en 2. ondersteunen.
Voor beide geldt dat je onderscheid kan maken tussen subjectieve objectieve posts .

Als iets echt een feit is kan je er verder weinig over lullen, behalve dan dat je hoopt dat iemand wat aan die info heeft.

Subjectief betreft ervaringen/meningen. Ik veegde de vloer aan met de Emilie Hoeve (haha... letterlijk daar, ik heb alle vloeren wel 1000 keer gehad :grin: ). Dat was mijn beleving, mijn ervaring. Dat vind ik geen spam. Dat IS geen spam (dat ik nou een feit :P ).

Hoihoi! :wave:

Bovenaan