zonet voor de 1ste keer..

ewwem

Experimenterende gebruiker
hoi,
ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest :grin:

maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus :mrgreen: .

denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.

of is mijn pep nu gwn crap? :P

grts

richie87

Belezen gebruiker
ewwem zei:
hoi,
ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest :grin:

maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus :mrgreen: .

denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.

of is mijn pep nu gwn crap? :P

als ik jou was zou ik ervanaf blijven de eerste keer pep ALLEEEN???? :confused:

grts

MetaalKonijn

Badass junkie
Niks mis met alleen doen.

Dat adem inhouden is een goeie inderdaad. Hehe.

Neem geleidelijk nog maar een paar nakjes d'r bij. Dan moet er vanzelf een Reservoir Dogs achtige coolheid over je heenkomen. :mrgreen: Wel rekening houden dat slapen heel moeilijk kan worden. :smoke: :stoned:

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
MetaalKonijn zei:
Niks mis met alleen doen.

Dat adem inhouden is een goeie inderdaad. Hehe.

Neem geleidelijk nog maar een paar nakjes d'r bij. Dan moet er vanzelf een Reservoir Dogs achtige coolheid over je heenkomen. :mrgreen: Wel rekening houden dat slapen heel moeilijk kan worden. :smoke: :stoned:

Een Reservoir Dogs achtige coolheid :mrgreen:
Dat heb je briljant verwoord, als je het mij vraagt :wink:

ewwem

Mja had dit meer moeten checken... heb nogmaals bijgenomen... maar ik voel enkel het lichamelijke effect wnt ik wordt niet echt moe nu, maar mentaal neem ik geen verschil waar.

:(

richie87

Belezen gebruiker
begrijp alleen niet echt waarom iemand voor de eerste keer alleen gaat snuiven :P moet je toch doen met vrienden ergens thuis of op stap :rolleyes: errrug saaaai na een aantal uur...dit gastje is denk als het echte snelle is en geen troep wel een tijdje wakker :mrgreen: WHAHAHA :mrgreen:

ewwem

Mja ik denk dat het best wel crap is want ik lig al te geeuwen :angry: en eerste keer kan je beter in een veilige omgeving doen denk ik dan. stel je gaat naar een (groot) event en doet het daar voor de 1ste X en het loopt fout is er veel geld kwijt, zitten je vrienden met de probs, etc..

Brandon

Bewuste gebruiker
hehe lol, maar idd doe het eens met vrienden, op stap ofzo, ik zelf had na de eerste keer ook niet echt dat speed gevoel wat ik nu zo goed kan waarderen.. had dat ook pas na een paar keer dat ik het echt begon te waarderen :)

Immo

Badass junkie
Maakt vrijweinig uit waar je het voor de eerste keer doet. Je gaat er toch niet fout van ofzo. :P

Brandon

Bewuste gebruiker
dat bedoel ik ook niet, fout ga je er niet zo snel van , maar gewoon voor het gevoel, voor het leuk te vinden zou ik het de eerste keer niet in je eentje doen :)

ewwem

Ok de morning after nu: ben nog steeds... wakker. Denk dat ik nu het effect van speed wel heb leren kennen. Ik voel me nu moe, maar blijf nog altijd goed wakker zo'n... 19 uurs nadat ik nog heb bijgenomen :confused: :confused: . Heb om 8 u 's morgens proberen te slapen dmv te blowen. Geen resultaat. Hoop wel binnekort terug te kunnen slapen :P

edit: Heb ook ondervonden waarom je het beter niet alleen thuis doet. Je hebt er geen zak aan, enkel een slapeloze nacht.

grts :)

Jan janssen

Bewuste gebruiker
ewwem zei:
Ok de morning after nu: ben nog steeds... wakker. Denk dat ik nu het effect van speed wel heb leren kennen. Ik voel me nu moe, maar blijf nog altijd goed wakker zo'n... 19 uurs nadat ik nog heb bijgenomen :confused: :confused: . Heb om 8 u 's morgens proberen te slapen dmv te blowen. Geen resultaat. Hoop wel binnekort terug te kunnen slapen :P

edit: Heb ook ondervonden waarom je het beter niet alleen thuis doet. Je hebt er geen zak aan, enkel een slapeloze nacht.

WAHAHAHA :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :smoke: *krijgt dikke lach kick*

Geniaal... nu weet je wat de effecten zoal zijn :rolleyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
TimKGB zei:
ewwem zei:

WAHAHAHA :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :smoke: *krijgt dikke lach kick*

Geniaal... nu weet je wat de effecten zoal zijn :rolleyes:

Ik moet waarzegger worden verdien ik misschien een centje bij :P ! maar goed neem maar goed je rust vanacht en laat dat spul ff liggen anders ben je het hele weekend brak...

Djo

Badass junkie
Was het vrij pure? Jammer dat het toch niet helemaal geweest is, wat het moest zijn. Had ik onlangs ook gehad! Niks voelen, maar niet slapen! Bagger!

@MK: Weer een geniale verwoording! :mrgreen: :beer: :smoke: :wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
Die verwoording heb ik regelrecht van mijn eerste echt goeie pepervaring :P Met een paar maten naar de supermarkt lopen, alsof d'r elk moment een amerikaanse auto voorbij kan scheuren met wieldoppen die d'r afvliegen en guns blazin', terwijl 't natuurlijk een doodnormale middag is in 't dorpke. :mrgreen:

vanity

Newbie
mijn eerste lijntje voelde ik ook niets ,ik denk dat dat kwam omdat ik misschien eigenlijk niet wist wat ik echt moest voelen.
En inderdaad alleen speed gebruiken vind ik geen bal aan dus begin ik er gewoon niet aan.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Brandon zei:
dat bedoel ik ook niet, fout ga je er niet zo snel van , maar gewoon voor het gevoel, voor het leuk te vinden zou ik het de eerste keer niet in je eentje doen :)
Met anderen is idd leuker. Eerste keer coke deed ik in mn eentje, vond er geen tering aan (: .. Eerste keer speed daarentegen.. :þ

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ewwem zei:

funcioneel pep gebruiken .......

goed gezien maar je moet alles en keertje meemaken.

Stonie

maverick

Belezen gebruiker
eerstekeer dacht ik ix te voelen..

terug fietsend naar mn huis was de terug weg heel makkelijk en fyn achteraf.. geen last vn koude natte weer en tegenwind.. thuis gezellig lopen praten mt ouders.. daarna uen lang op pc met tffe kameraad vn me en toen ' plafonddienst' in bed.. en achteraf wetende.. dat ookal denk je nix te voelen er toch wel iets was :P

Bovenaan