hoi,
ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest
maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus
.
denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.
of is mijn pep nu gwn crap? :P
grts
ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest
maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus
.denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.
of is mijn pep nu gwn crap? :P
grts