Drientje zei:Ik zou funky_skunky_junky wel kussen als ik die kans kreeg....![]()
Rabbithole zei:Gadverdamme. Ik had nog nooit gezoend, maar had wel meteen door dat hij het niet kon. Anderhalve maand later maakte ik het uit, en ging ik op zoek naar iemand die beter kon zoenen.![]()
't Was een beetje jammer dat m'n hele klas opeens langsliep, en me begon te bespotten omdat niemand het meisje mocht om de een of andere reden.
-spaceman- zei:Mijn eerste kus, het moet wel over tongzoenen gaan, was ook in de brugklas. Op een slaap feestje... haha wat suf... Maar dat waren er wel meteen 4 eerste... Met 4 verschillende meisjes... Jezus, het was een ramp, lekker met je tanden tegen elkaar kletteren...Maar had er wel een vriendinnetje aan over gehouden... Of twee eigenlijk, lastige situatie.. Twee hartsvriendinnen die echt alles konden delen... Maar ja, op die leeftijd had ik toch nog geen sex dus echt boeiend was dat ook niet...
-spaceman- zei:^ HEY dat had ik ook, daar kan je wat aan laten doen man... Ik had het niet tot aan me puntje, maar misschien de helft, is toch te lang... Maar dat kunnen ze in het ziekenhuis zo voor je fixen... Ik denk dat ze dat gedaan hebben toen ik een jaartje of 10 was... DOEN!![]()
Precies, dat dacht ik dus ook.W.F.L. zei:'t Was een beetje jammer dat m'n hele klas opeens langsliep, en me begon te bespotten omdat niemand het meisje mocht om de een of andere reden.
What the fuck, wat een kutkinderen.
hoezo zou je daar niet over kunnen praten dan?Curunir zei:Prima hoor.
Wat veel erger is: helicoptertongen. Zie dat er maar eens uit te krijgen bij je potentiële partner ('honey, about your kissing...')![]()
SperSIZEboon zei:hoezo zou je daar niet over kunnen praten dan?Curunir zei:Prima hoor.
Wat veel erger is: helicoptertongen. Zie dat er maar eens uit te krijgen bij je potentiële partner ('honey, about your kissing...')![]()
vode zei:Er is een verschil tussen hey trut je kan niet kussen!
Of
Hey lieverd, dat ene wat je doet met je tong als we zoenen vind ik niet zo fijn.
Easy?
Drientje zei:vode zei:Er is een verschil tussen hey trut je kan niet kussen!
Of
Hey lieverd, dat ene wat je doet met je tong als we zoenen vind ik niet zo fijn.
Easy?
Ik geef altijd een tutorial. :P
Haha wat leuk wat lekker puur!Dit is écht een leuk topic om te bumpen ook al is het al 13 maar oud!
(Ik neem aan dat TS een tongzoen (tongen) bedoeld met kussen en niet een kusje met dichte mond.)
Ik was 16 en de deurbel ging thuis, pa deed open en roept: “De Dunne, een jongen voor je aan de deur!”
Ja jja jongens van nu, toen waren er nog geen mobieltjes of internet. Dus moest je of aan de deur gaan bij dat meisje of met de vaste huistelefoon bellen. Niet een simpel appje of snap/facebook oid. Toen moest je lef hebben! 😜😂
Niets vermoedend wat gebeuren ging liep ik naar de deur. Staat daar een jongen uit mijn klas en hij zei: “ik vind je al heel lang leuk en wil met je zoenen.”
Ik was toen nog niet bekend met mijn geaardheid dus vond het goed.
Echt keihard zijn bek er op zetten, mix van propellor en een te grote baklap achterin je mond. Voelde er niks bij en vond het niet leuk of lekker. Vies of vervelend of dat het tegen de zin was ook niet. Niks eigenlijk.
Deur dicht en ik dacht: nou, dat was het dan, voor het eerst getongd… 😂😂😂
Haha wat leuk wat lekker puur!