Your first kiss...

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Geweldig, het was met het meisje uit mn 1e klas VWO, waar ik al een jaar lang op verliefd was en toen gebeurde het eindelijk...

Daarna heb ik haar gevingerdt en zij heeft mij met de hand bevredigd, spijtig genoeg heb ik haar toen niet om verkering gevraagd..

Nu heb ik godverdomme allerlei faalangsten, stuk gelopen relaties, en weinig vertrouwen meer in het vrouwelijke geslacht met hun eeuwige getwijfel, gemekker en manipulatief gejank BAH!

FUCK LIEFDE :wave:

Curunir

Experimenterende gebruiker
Prima hoor.

Wat veel erger is: helicoptertongen. Zie dat er maar eens uit te krijgen bij je potentiële partner ('honey, about your kissing...') :rolleyes:

Beeeb

Bewuste gebruiker
Mijn eerste kus was verschrikkelijk. Maar daarna kreeg ik verkering met zijn oudere broer. En die kon gelukkig wel goed zoenen. :grin:

Serenity

Badass junkie
Op een naturistencamping in zuid-spanje aan zee. Savonds gingen we altijd met alle jongeren van de camping kampvuurtjes bouwen. Gek genoeg waren we toen helemaal opgetut in onze mooiste kleren. Een lieve jongen met ontzettend blond haar, zelfs blonde wenkbrauwen bracht me naar m'n tent met een omweg rond de sanitairblokken. En daar kustte hij mij. Heel lief allemaal :grin:

Curunir

Experimenterende gebruiker
Ja daar is MET kleren aan nou juist zo spannend :grin:

Even geen rimpelknieën en klotskuiten.. sexy :wave:

Mike

Bewuste gebruiker
Was in de vijfde klas (voor iedereen onder de 40: dat heet tegenwoordig groep 7 :wink: ) met mijn vriendinnetje Jacqueline. Die was net als ik overal vroeg bij, helaas ging zij rap verder met overal vroeg bij te zijn. Ze stierf nog voor ze twintig was in een of ander kraakpand met een naald in d'r arm... :(

Holden

Bewuste gebruiker
Toen ik 11 was..zij had wel al ervaring en ik kon niet volgen :grin:

Wist de eerste keer niet wat me overkwam maar een dag later leek dat eeuwen geleden

Elohtibbar

Badass junkie
Ik was 13, had net een paar weken met m'n punker vriendje en iedereen vroeg constant of we nou al eens hadden gezoend. Toen, tijdens Silence of the Lambs bij mij thuis op de bank, was het eindelijk zover... :hearteyes:

Gadverdamme. Ik had nog nooit gezoend, maar had wel meteen door dat hij het niet kon. Anderhalve maand later maakte ik het uit, en ging ik op zoek naar iemand die beter kon zoenen. :grin:

Wonderland

Belezen gebruiker
Ik was 16 :flushed:
Carnaval, genoeg biertjes om de onzekerheid te vergeten en met een onwijs knappe jongen gezoend. Ontzettend onromantisch zo in die hossende massa, maar mijn mannenangst was wel als sneeuw voor de zon verdwenen :wink:

ragnarok

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
Gadverdamme. Ik had nog nooit gezoend, maar had wel meteen door dat hij het niet kon. Anderhalve maand later maakte ik het uit, en ging ik op zoek naar iemand die beter kon zoenen. :grin:

en je ben t nog steeds op zoek :P ?

m.v.g

Je stalker

Ik was 16 met een of andere meisje(Lees: sletje) op een schoolfeest en zij kon er (ondanks haar ervaring) niets van (Ik noem haar dan ook: de centrifuge :P )

Dopezilla

Badass junkie
Mijn eerste kus verliep vrij vlekkeloos eigenlijk. Ik zoende "schattig", dus had nog wel wat bij te leren, maar vooruit.

't Was een beetje jammer dat m'n hele klas opeens langsliep, en me begon te bespotten omdat niemand het meisje mocht om de een of andere reden.

Nou ja.

Olle

Seatbelt

Belezen gebruiker
Mhm al geruime tijd geen personen meer belachelijk gemaakt hier :confused:

Ik offer me wel op:

Niet, aangezien ik een zware handicap heb. Mijn tongriempje zit helemaal vastgegroeid tot aan het puntje van mijn tong.
Spaar me ik kan er niks aan doen :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
^ HEY dat had ik ook, daar kan je wat aan laten doen man... Ik had het niet tot aan me puntje, maar misschien de helft, is toch te lang... Maar dat kunnen ze in het ziekenhuis zo voor je fixen... Ik denk dat ze dat gedaan hebben toen ik een jaartje of 10 was... DOEN! :wave:

Nu kan ik allerlei extra truukjes... hehe... zoals me tong laten golven.. niet echt handig met het kussen ofzo maar wel iets grappig om te doen... :P

Mijn eerste kus, het moet wel over tongzoenen gaan, was ook in de brugklas. Op een slaap feestje... haha wat suf... Maar dat waren er wel meteen 4 eerste... Met 4 verschillende meisjes... Jezus, het was een ramp, lekker met je tanden tegen elkaar kletteren... :grin: Maar had er wel een vriendinnetje aan over gehouden... Of twee eigenlijk, lastige situatie.. Twee hartsvriendinnen die echt alles konden delen... Maar ja, op die leeftijd had ik toch nog geen sex dus echt boeiend was dat ook niet...

ragnarok

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
Mijn eerste kus, het moet wel over tongzoenen gaan, was ook in de brugklas. Op een slaap feestje... haha wat suf... Maar dat waren er wel meteen 4 eerste... Met 4 verschillende meisjes... Jezus, het was een ramp, lekker met je tanden tegen elkaar kletteren... :grin: Maar had er wel een vriendinnetje aan over gehouden... Of twee eigenlijk, lastige situatie.. Twee hartsvriendinnen die echt alles konden delen... Maar ja, op die leeftijd had ik toch nog geen sex dus echt boeiend was dat ook niet...

Jij begaf je al vroeg op het player's pad :wink:

Seatbelt

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
^ HEY dat had ik ook, daar kan je wat aan laten doen man... Ik had het niet tot aan me puntje, maar misschien de helft, is toch te lang... Maar dat kunnen ze in het ziekenhuis zo voor je fixen... Ik denk dat ze dat gedaan hebben toen ik een jaartje of 10 was... DOEN! :wave:

Ja ik sta al meer dan 2 jaar op de wachtlijst, blijkbaar worden cosmetische ingrepen een hogere prioriteit gegeven dan echt lichamelijke klachten :cry:

verneukeratief

Badass junkie
Gadverdamme brugklas in het park in de pauze met een boterhammen-met-kaas-smaak in mn mond. Neuken ben ik een stuk pretttiger gaan vinden. Minder intiem ook.

whyme

Belezen gebruiker
15, zelf zwaar aangeschoten, meisje dronken.. no comment verder :tearsofjoy:

De keren daarna waren wel veel beter :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Curunir zei:
Prima hoor.

Wat veel erger is: helicoptertongen. Zie dat er maar eens uit te krijgen bij je potentiële partner ('honey, about your kissing...') :rolleyes:
hoezo zou je daar niet over kunnen praten dan?

Ik vind het persoonlijk erg moeilijk om eerlijk te zeggen dat ze echt niet kan kussen. Dat het gewoon ranzig is en ik me afvraag wat the fak je eigenlijk aan het doen bent...

lastig...

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Er is een verschil tussen hey trut je kan niet kussen!

Of

Hey lieverd, dat ene wat je doet met je tong als we zoenen vind ik niet zo fijn.

Easy?

TrippyShit

Badass junkie
Zo mn first kiss, met tong, was toen ik 10 was. Was een beetje een sletterig meisje en ik vond het prima, was er vrij vroeg bij met zulke dingen :P Stelde verder weinig voor, was ook neit echt speciaal ofzo.. De 1e kus uit liefde was ik dan weer 15..

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik was geloof ik 13 toen ik voor het eerst ging tongzoenen. Het meisje in kwestie had het al vaker gedaan maar ik niet, en ik vond het doodeng dus het heeft haar toen wel een tiental pogingen gekost voor ze d'r tong in mijn giecheltje kreeg hahahahaha :tearsofjoy:

(Is allemaal goed gekomen hoor, toen het haar eenmaal gelukt was vond ik het heel lekker en zijn we wel 2 uur bezig geweest :) )

duimpje

Belezen gebruiker
Ik was 16, anderhalf jaar geleden pas. Ik vond het erg vervelend dat ik op die leeftijd nog groen was.
Het was met een meisje van mijn school. Ze was 2 jaar jonger en ik had het eigenlijk op haar vriendin voorzien, maar die kreeg toen net een vriend. Het was wel een goede tweede keuze.
De eerste zoen was van mijn kant niet echt daverend, ik deed maar wat :tearsofjoy: Gelukkig heb ik haar later laten zien dat ik beter kon.

yxes

Bewuste gebruiker
op m'n 13e met een meisje van 15, had op die leeftijd nog niet echt veel zelfvertrouwen en geloofde het eigenlijk ook niet dat ze me leuk vond ofzo. Was wel lekker trouwens. :grin:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dit is écht een leuk topic om te bumpen ook al is het al 13 maar oud!
(Ik neem aan dat TS een tongzoen (tongen) bedoeld met kussen en niet een kusje met dichte mond.)

Ik was 16 en de deurbel ging thuis, pa deed open en roept: “De Dunne, een jongen voor je aan de deur!”
Ja jja jongens van nu, toen waren er nog geen mobieltjes of internet. Dus moest je of aan de deur gaan bij dat meisje of met de vaste huistelefoon bellen. Niet een simpel appje of snap/facebook oid. Toen moest je lef hebben! 😜😂

Niets vermoedend wat gebeuren ging liep ik naar de deur. Staat daar een jongen uit mijn klas en hij zei: “ik vind je al heel lang leuk en wil met je zoenen.”
Ik was toen nog niet bekend met mijn geaardheid dus vond het goed.
Echt keihard zijn bek er op zetten, mix van propellor en een te grote baklap achterin je mond. Voelde er niks bij en vond het niet leuk of lekker. Vies of vervelend of dat het tegen de zin was ook niet. Niks eigenlijk.
Deur dicht en ik dacht: nou, dat was het dan, voor het eerst getongd… 😂😂😂

Laatst bewerkt:

Ape

Badass junkie
Dit is écht een leuk topic om te bumpen ook al is het al 13 maar oud!
(Ik neem aan dat TS een tongzoen (tongen) bedoeld met kussen en niet een kusje met dichte mond.)

Ik was 16 en de deurbel ging thuis, pa deed open en roept: “De Dunne, een jongen voor je aan de deur!”
Ja jja jongens van nu, toen waren er nog geen mobieltjes of internet. Dus moest je of aan de deur gaan bij dat meisje of met de vaste huistelefoon bellen. Niet een simpel appje of snap/facebook oid. Toen moest je lef hebben! 😜😂

Niets vermoedend wat gebeuren ging liep ik naar de deur. Staat daar een jongen uit mijn klas en hij zei: “ik vind je al heel lang leuk en wil met je zoenen.”
Ik was toen nog niet bekend met mijn geaardheid dus vond het goed.
Echt keihard zijn bek er op zetten, mix van propellor en een te grote baklap achterin je mond. Voelde er niks bij en vond het niet leuk of lekker. Vies of vervelend of dat het tegen de zin was ook niet. Niks eigenlijk.
Deur dicht en ik dacht: nou, dat was het dan, voor het eerst getongd… 😂😂😂
Haha wat leuk wat lekker puur!

Bovenaan