Mijn eerste kus. Ik weet het nog goed en ik vind het zo leuk, dat ik dit niet kort kan houden.
Ik had lang via MSN contact met een meisje uit Alkmaar. Ik was een rotjoch van 14 of 15 en woonde op een groep in Borculo en sprak haar alleen op dinsdag en vrijdag van 19:00 tot 20:00 (de internet uurtjes) en daarnaast zat ik in de informatica klas en kon ik mailen in de les. (MSN geblokkeerd)
We kregen op de groep altijd treinkaartjes met de bestemming ‘naar elk station in Nederland’, dus ik was stiekem naar haar toe gegaan in plaats van naar mijn moeder. Gewoon gezellig, verkering gevraagd, en het hele weekend hand in hand doorgebracht. Verder niks, alleen lief doen.
Later kwam ze een keer bij mij op bezoek toen ik bij mijn moeder was. Alles leuk en gezellig. Lekker verliefd naar de grond kijken enzo, pril.
Ze moest terug, met de trein, dus als een galant jongetje heb ik haar met de fiets naar het station gebracht. We hebben stilletjes gewacht op de trein want we voelden beiden de spanning dat ze weer naar huis moest.
De trein was gearriveerd, en we stonden in de deuropening verliefd te zijn, niet goed wetend wat we moesten zeggen. Na een beetje ongemakkelijke stilte zei ze, “ik wil je zoenen”. Er vonden allerlei ontploffingen van geluk in mijn hoofd plaats. Wou ze dat echt? Met mij?? En ik zei “ik jou ook”
Even stond de tijd stil. We bewogen onze hoofden naar elkaar toe, en sloten de lippen tegen elkaar. “Wat heeft ze warme lippen”, dacht ik. “En wat heeft ze een zachte tong”. “Wat is dit, wat ik allemaal voel?”
Met dit overdonderende en geweldige gevoel schrok ik van de deuren die dicht gingen. We waren zo in elkaar op gegaan, dat we het fluitje niet gehoord hebben. Ik sprong naar achter, en met tranen in mijn ogen, en een boner in de broek zwaaide ik haar uit.