XTC Supplementen.

MDMAmazing1

Experimenterende gebruiker
Vroeg me af wat wat de gemiddelde 'drugsforumer' gebruikt kwa supplementen voor/tijdens/na MDMA, en of dit echt effectief is :) (Op gebied van schade en eventuele dip)

Ken er zelf al verschillende:
Na-R-ALA
5-HTP
Magnesium Glycinate

en zo nog wel n paar... zouden deze supplementen echt werken tegen hersenschade/een dip?

-Greetz MDMAmazing1

Demo Psycho

Newbie
Altijd als ik voor ik XTC ga gebruiken, leg ik als ik weg ga wat vitaminepilletjes op mijn kussen, zodat als ik thuis kom en in bed ga liggen ik ze niet vergeet op te eten.

In mijn ogen werkt het echt voor een dip-vermindering. Ik eet er meestal dan ook direct 3 of 4. Het kan natuurlijk ook tussen mijn oren zitten, je weet het maar nooit!

Fool

Badass junkie
Serotonine wordt (imo) snel genoeg aangevuld om geen 5-HTP te hoeven slikken bij een beetje verstandig gebruik en goed voor jezelf zorgen/eten zal waarschijnlijk meer tegen je dip doen. :P

Magnesium-supplementen zijn vooral bedoeld om het kaakmalen tegen te gaan (onbewezen), hier heb ik zelf niet zoveel last van en ik vind het dus ook niet nodig om deze supplementen te slikken.

Antioxidanten zijn dan wel weer altijd goed, maar dit staat niet echt in relatie met de dip, als ik toevallig ergens melatonine heb liggen neem ik daar altijd wel wat van en anders eet ik wel een appeltje of 2 als ik thuis kom. :P

Narayani

Bewuste gebruiker
Ik slik ook braaf m'n vitaminepilletjes de dagen eromheen, daarnaast eet ik van tevoren lekker gezond. Ik slik geen magnesium maar ga meestal voor een maaltijd met magnesiumrijke ingrediënten zoals spinazie. Of het inderdaad werkt is zoals Fool zegt niet bewezen, maar ik moet wel zeggen dat ik vaak 1 van de weinigen ben die niet loopt te kaakschaatsen. :grin: Smoothies en fruit gaan ook hard in dit huis de dag ervoor en erna.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Narayani zei:
Of het inderdaad werkt is zoals Fool zegt niet bewezen, maar ik moet wel zeggen dat ik vaak 1 van de weinigen ben die niet loopt te kaakschaatsen. :grin:
Kan ook komen omdat je er bewust van bent natuurlijk. Toen ik net MDMA ontdekte stond ik ook altijd flink te kaakschaatsen, met als gevolg dat ik dan nog dagen erna last van mijn kaken had. Toen ik er bewust op ging letten werd het aanzienlijk minder en nu heb ik er zonder er op te letten nog amper last van. En dat alles zonder ook maar iets van magnesium te nemen.

Narayani

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Narayani zei:
Of het inderdaad werkt is zoals Fool zegt niet bewezen, maar ik moet wel zeggen dat ik vaak 1 van de weinigen ben die niet loopt te kaakschaatsen. :grin:
Kan ook komen omdat je er bewust van bent natuurlijk. Toen ik net MDMA ontdekte stond ik ook altijd flink te kaakschaatsen, met als gevolg dat ik dan nog dagen erna last van mijn kaken had. Toen ik er bewust op ging letten werd het aanzienlijk minder en nu heb ik er zonder er op te letten nog amper last van. En dat alles zonder ook maar iets van magnesium te nemen.

Dat vertelde een kennis me laatst ook, dat door erop te letten hij er geen last meer van had. Natuurlijk zal een 'verstandige' dosering ook meespelen :)

Bobsacamano

Badass junkie
Ik doseer mijn XTC meestal wel heel netjes maar laatst een keer wel dubbel de hoeveelheid die ik mag gehad en zelfs dan heb ik nog geen trillinkje in mijn kaak. Ik neem altijd 1 5-htp tabletje 2 dagen na gebruik en meteen bij thuiskomst wat vitamine C pillen en ik forcefeed mezelf een beetje.

verder niet veel bijzonders ik eet gewoon wel extra gezond die dagen erna.

Timmie94

Bewuste gebruiker
meestal neem ik wel wat 5thp de dagen erna, en wat extra vitaminepilletjes ervoor/erna.
met magnesium heb ik ook geen ervaring, heb zelf ook geen last van het kaakschaatsen meer. zoals Psychedelibee ook al zei, in het begin wel veel last van, nu heb ik het onder controle(terwijl ik over t algemeen toch wel meer snoep dan 1,5/2x gewicht, dan nog heb ik geen last van schaatsen) en heb ik als een van de enige van mn vrienden nooit kaakpijn de dagen erna.

Bovenaan