• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

trip report xtc

troksky

Belezen gebruiker
Gisteren mdma met vrouw genomen.

Het heel veilig gespeeld.. goede nachtrust met goede voorbereiding.

Paar dagen ervoor NAC genomen. Ook gestopt met cafeïne wegens onderzoek toxiciteit met mdma.
De ochtend voor de trip vitaminen c met alcar en gember.
yoga gedaan en gaan lopen.

De voorzichtige dosis van 80 mg met het dosering van 30 mg . 110 mg vond 3 maanden geleden beter toen ik 70 mg , had toen een stevige erectie nog 😀

Al die koppels die zeggen dat niet veel MDMA nemen en dan gezellig vrijen ❤️ Het klopt less is More soms . volgende keer dosis van 60 mg

tijdens de trip ALA genomen, gember en vitaminen, magnesium en elektrolyten.
Q10 en grapefruit extract
Temperatuur slaapkamer was 18 graden.
Dus alles gedaan om het zo safe mogelijk te maken.

Vond de trip niet zo overweldigend maar wel leuk met de partner.
Vind het therapeutisch voor mij persoonlijk vanwege mijn autisme en adhd .
Ik heb ptss opgelopen enz..
Zo meer in mijn lichaam en gevoel.
keren genieten van iemands aanrakingen en streling. Ook praten over onze pijnpunten.
Ik denk dat de trip anders is in zulke setting.
Doel was ook meer verbondenheid.
Vind mdma geweldig als relatie therapie.
Dat is voor mij ook de hoofdreden. Het brengt de relatie iets bij in tegenstelling tot andere drugs. Im haat bvb alcohol...

Na 3 uur was de trip gedaan naar wel veel hoofdpijn.
Nu ik heb totaal geen zin om bij te doseren.. gedaan is gedaan en dat vind ik wel fijn.

Ben snel in slaap gevallen om 19 uur , ik heb mdma on 14 uur genomen en smorgens om 6 uur met lichte hoofdpijn wakker geworden.

Nooit verwacht dat ik zo snel ging inslapen maar had toch hevige hoofdpijn.
misschien is de reden dat ik direct na de trip NAC heb in genomen. NAC zou de toxiciteit van mdma verminderen.
u twee dagen erna .. geen dip te merken buiten wat lichte hoofdpijn maar dat kan ook door de extra supplementen zijn

Nu de lente kom er aan en ik ga nu 6 maanden wachten. in de herfst en winter ga ik om de 3 maanden pakken maar ik denk dat gezonder is nu 6 maanden te wachten zodat ik 3 keer trip per jaar.
Nu dat geld ook voor andere drugs .. ik ben echt van plan mij gebruik te beperken tot paar keer MDMA. This MDMA en niets anders ..

hopelijk bescherm ik hiermee mijn lieve hersenen.
Er zijn natuurlijk gezondheid nadelen maar dat moet ieder voor zicht afwegen.

Hou het veilig zou ik zeggen vooral zorg voor elkaar

groetjes

Laatst bewerkt:
Bovenaan