Ik heb van de week voor het eerst GHB getest in combinatie met XTC. Beiden chemisch optimaal. Uitgebreid over GHB ingelezen en gezorgd dat ik al uren niets gegeten had.
Ik twijfelde over de volgorde, maar omdat ik XTC al goed ken ben ik begonnen met de GHB dosis zodat ik beter kwam te weten wat het doet omdat ik dan nuchter begin. Deze eerste dosis GHB heb ik exact afgemeten op 3.5ml. Ik weeg overigens ongeveer 100 kilo. Dus een voorzichtige start. Na ongeveer een uur voelde ik me het meest goed maar werd er erg hangerig en slaperig van (tja, hele dag gewerkt etc., en ik verveelde me en hing op de bank). Maar het werkte wel prima en voelde erg goed. Na dat uur heb ik 3-kwart van een ~130mg MDMA pil erbij genomen. Klinkt misschien wat heftig en snel na de GHB, maar ik kan wel wat MDMA hebben, en heb het gewicht er ook voor. Die sloeg binnen het volgende uur al snel in. Het voelde daarna onbeschrijflijk goed. Die MDMA oppepper had ik duidelijk nodig na de GHB. Gezien de voorzichtigheid die ik met het afmeten van de GHB in acht had genomen, heb ik vervolgens (ongeveer 2 uur na die eerst GHB dosis, en dus 1 uur na de MDMA) nog 1.0ml GHB erbij genomen om het effect ietwat te versterken en langer aan te houden. Uren van genoten, het voelde zo veel beter dan al die keren dat ik alleen MDMA heb gebruikt, onbeschrijflijk goed. Vervolgens lekker op bed gechillend en in slaap gevallen.
Mijn conclusie tot op heden: GHB met XTC, prima te combineren, maar wel alle voorzichtigheid in acht nemen. Ik heb eerst GHB gebruikt omdat ik het nog niet kende, maar ik denk dat het omgekeerd effectiever is als je liever eerst de oppeppende werking van MDMA wilt. Vergeet ook nooit dat als een dosis 3.5 of 4.5ml GHB voor jou precies goed is, dit niet geldt als je het combineert met andere dingen. Begin liever met de helft minder en versterk het na enkele uren als je denkt niet genoeg te hebben. Ook scheelt het nogal of je het thuis in chill-mode doet, of op één of ander feest.