XTC en GHB.... volgorde?

Guus Fris

Newbie
Ik vroeg mij af: heeft iemand ervaring met de volgorde XTC, GHB?
wat is nou t lekkerste om te doen:
(1) eerst XTC en na een tijdje GHB erachteraan, of
(2) eerst GHB en dan een XTC ?
ik ben benieuwd naar de ervaringen en eventuele hints en tips

GF

Dreuge

Badass junkie
Lijkt me logischer om eerst xtc te doen en dan als het werkt GHB, aangezien GHB niet zo veel tijd nodig heeft om in te slaan.

Guus Fris

Newbie
Ja dat zou je inderdaad denken, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat eerst GHB en daarna XTC ook weer allerlei bij-effecten zou hebben....
Ik kon dat alleen nergens meer terugvinden, dus ik dacht:"ik ga de experts maar eens raadplegen".

Dus dank voor je reactie en als iemand nog iets anders weet, dan hoor ik het graag !
GF

blu

Bewuste gebruiker
Eerst XTC en als je het euforische gevoel van de MDMA voelt afnemen dan kun je nog een klein beetje GHB erbij nemen om die "love feeling" weer een beetje terug te halen. Wees voorzichtig met die GHB, je zult niet de eerste zijn die midden op de dansvloer omvalt omdat je te veel hebt genomen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja wees inderdaad voorzichtig met de GHB, de MDMA gaat de GHB onderdrukken waardoor je denkt dat je meer moet nemen. En ineens is het andersom, de GHB zit in zoeen hoge concentratie in je bloed dat het de MDMA gaat onderdrukken... En daar lig je dan op de grond...

Het is een fijne combi, maar zoals de meeste hier al gezegd hebben, PAS OP :) Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn bij deze combi, zorg dat je altijd juist doseert. Op de ml juist.

Veel (veilig) plezier ermee :wink:

Arizona

Bewuste gebruiker
de grap is best leuk, snap alleen niet wat die 3 linkjes ermee van doen hebben.

ot: het is al gezegd eerst xtc en dan ghb en wat Sublimo zegt: kijk uit met doceren want voor je het weet lig je op de grond.. :wink:

1. Eerst XTC. Uren later pas, GHB!

Zonder de XTC kan je de GHB moeilijk handelen.

Kort maar krachtig en have fun.. En wees niet overmoedigt, en zeker niet met de GHB :wave:

Nibiru

Bewuste gebruiker
Ik heb een half rood duifje (helft van 140 mg)

En een dopje GHB van 4-5 ml ofzo.

Hoe lang na het halfje moet ik ghb innemen?

blu

Bewuste gebruiker
Nibiru zei:
Ik heb een half rood duifje (helft van 140 mg)

En een dopje GHB van 4-5 ml ofzo.

Hoe lang na het halfje moet ik ghb innemen?

Na een uurtje of 3 zou ik die GHB er achteraan gooien.

sideburnn

Newbie
Nou....als ik jou was zou ik met 2,5 ml beginnen...weet ook niet hoe zwaar je bent.
Ja kan na een uur altijd voorzichtig wat bij nemen....o ja en je word er knetter hitsig van...

bit

Experimenterende gebruiker
Ik heb van de week voor het eerst GHB getest in combinatie met XTC. Beiden chemisch optimaal. Uitgebreid over GHB ingelezen en gezorgd dat ik al uren niets gegeten had.

Ik twijfelde over de volgorde, maar omdat ik XTC al goed ken ben ik begonnen met de GHB dosis zodat ik beter kwam te weten wat het doet omdat ik dan nuchter begin. Deze eerste dosis GHB heb ik exact afgemeten op 3.5ml. Ik weeg overigens ongeveer 100 kilo. Dus een voorzichtige start. Na ongeveer een uur voelde ik me het meest goed maar werd er erg hangerig en slaperig van (tja, hele dag gewerkt etc., en ik verveelde me en hing op de bank). Maar het werkte wel prima en voelde erg goed. Na dat uur heb ik 3-kwart van een ~130mg MDMA pil erbij genomen. Klinkt misschien wat heftig en snel na de GHB, maar ik kan wel wat MDMA hebben, en heb het gewicht er ook voor. Die sloeg binnen het volgende uur al snel in. Het voelde daarna onbeschrijflijk goed. Die MDMA oppepper had ik duidelijk nodig na de GHB. Gezien de voorzichtigheid die ik met het afmeten van de GHB in acht had genomen, heb ik vervolgens (ongeveer 2 uur na die eerst GHB dosis, en dus 1 uur na de MDMA) nog 1.0ml GHB erbij genomen om het effect ietwat te versterken en langer aan te houden. Uren van genoten, het voelde zo veel beter dan al die keren dat ik alleen MDMA heb gebruikt, onbeschrijflijk goed. Vervolgens lekker op bed gechillend en in slaap gevallen.

Mijn conclusie tot op heden: GHB met XTC, prima te combineren, maar wel alle voorzichtigheid in acht nemen. Ik heb eerst GHB gebruikt omdat ik het nog niet kende, maar ik denk dat het omgekeerd effectiever is als je liever eerst de oppeppende werking van MDMA wilt. Vergeet ook nooit dat als een dosis 3.5 of 4.5ml GHB voor jou precies goed is, dit niet geldt als je het combineert met andere dingen. Begin liever met de helft minder en versterk het na enkele uren als je denkt niet genoeg te hebben. Ook scheelt het nogal of je het thuis in chill-mode doet, of op één of ander feest.

Prinz

De reactie hierop kan verschillen van persoon tot persoon. Ik heb mensen goed erop zien gaan, maar ook zien kotsen zodra de ghb of xtc insloeg..
be careful dus.
Mijn beste ervaring is ghb te nemen als de xtc bijna uitgewerkt is.

Birdo

Hm toevallig gisteren voor het eerst voorgekomen, had 3ml GHB genomen en die was een uurtje lekker aanwezig, toen 125mg pilletje gedropt die helemaal lekker viel. Ik zou juist niet de G later als de xtc nemen omdat de overgang van chill > energieker me fijner lijkt dan andersom..

Een aan te raden combi in mijn ogen maar ik denk dat het niet handig is om te gekke hoeveelheden G erbij te gebruiken, want het overheersen hiervan lijkt me zonde.

SperSIZEboon

Badass junkie
sideburnn zei:
Nou....als ik jou was zou ik met 2,5 ml beginnen...weet ook niet hoe zwaar je bent.
Ja kan na een uur altijd voorzichtig wat bij nemen....o ja en je word er knetter hitsig van...
is dat niet een beetje weinig?

peach

Morgenavond zijn we weer eens van plan om van het padje af te gaan :rock: ....

Nu is onze vraag kun je de combo xtc....ghb....xtc....ghb doen?....we zaten te denken steeds halve X pil(90mg) en 3 ml G

al veel gelezen hier maar konden het niet echt vinden,alleen G na X verder niets

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^ Je haalt een topic op van 6 jaar oud.

Maar ghb lijkt me niet echt een toevoeging als je al xtc op hebt. Ik zou het idd ook evt in de comedown doen, lekker thuis om nog een beetje te ontspannen.

Bovenaan