XTC Chillmode! Dit Moet Je Doen!

MDMA<3

Belezen gebruiker
Haha ik ben gister achter een nieuwe '' chillmode'' gekomen alleen dan een tikkeltje minder chill.:rolleyes:
sinds kort gebruik ik strattera (40 mg) en gister dacht ik na het werken even lekker een Puur jointje te gaan roken. Helemaal niet aan die medicatie gedacht dat ik die in had genomen.
Toen even oogjes dicht en in 1 x begin ik over allemaal dingen na te denken als een malloot.
Ik werd er gewoon bang van.

Angramar Temenos

Badass junkie
Je hebt ook nog de XTC fietsmode. Dit wordt als volgt bereikt:

Je hebt nodig:

Een eenwieler
Een schans
Een clownskostuum
XTC
een dildo
een geit
een megafoon.
een grote bak met stront
een stoel
gras
lijm

Plaats de schans, bind de geit voor de schans aan de stoel vast. Leg de grote (30+ liter) bak met stront op de stoel. Doe het clownspak aan, en maak een groot gat in het pak op de rug. Smeer hier de lijm op, en daarop weer het gras.

Slik nu je XTC, en wacht tot deze werkt. Pak de eenwieler en de megafoon; Fiets zo hard als je kan richting de schans. Neem de megafoon en schreeuw er "ICH BIN EIN BERLINER" door. Op het moment dat je de schans bereikt en in de lucht zit met de eenwieler, spring je zo hard als je kan van de eenwieler, trek je je broek uit, en ram je de dildo in het plasgat van je penis, buk voorover en ram je hoofd in je anus.

Als alles goed gaat kom je nu met een kapotte penis en je hoofd in je anus neer op de grond tegen de geit aan, die keihard schrikt, probeert weg te rennen en daarmee de stoel met stront omgooit, zodat dit op je hoofd valt, terwijl je neerkomt op de geit die onder je gewicht gevangen zit, en ook bedekt wordt met stront.

Als het goed is gaat de geit stukken gras van je rug kauwen; de sensatie van gebroken botten, een kapotte lul/anus, stukken huid die door de geit mee worden gescheurd en de zachte, stinkende diarree en de XTC zullen ervoor zorgen dat je harder gaat als ooit te voren!

Echt een tip, proberen!

SoSSoS

Experimenterende gebruiker
oke ik ging echt kapot toen ik dit las:P

Angramar Temenos zei:

Je hebt nodig:

Een eenwieler
Een schans
Een clownskostuum
XTC
een dildo
een geit
een megafoon.
een grote bak met stront
een stoel
gras
lijm

Plaats de schans, bind de geit voor de schans aan de stoel vast. Leg de grote (30+ liter) bak met stront op de stoel. Doe het clownspak aan, en maak een groot gat in het pak op de rug. Smeer hier de lijm op, en daarop weer het gras.

Slik nu je XTC, en wacht tot deze werkt. Pak de eenwieler en de megafoon; Fiets zo hard als je kan richting de schans. Neem de megafoon en schreeuw er "ICH BIN EIN BERLINER" door. Op het moment dat je de schans bereikt en in de lucht zit met de eenwieler, spring je zo hard als je kan van de eenwieler, trek je je broek uit, en ram je de dildo in het plasgat van je penis, buk voorover en ram je hoofd in je anus.

Als alles goed gaat kom je nu met een kapotte penis en je hoofd in je anus neer op de grond tegen de geit aan, die keihard schrikt, probeert weg te rennen en daarmee de stoel met stront omgooit, zodat dit op je hoofd valt, terwijl je neerkomt op de geit die onder je gewicht gevangen zit, en ook bedekt wordt met stront.

Als het goed is gaat de geit stukken gras van je rug kauwen; de sensatie van gebroken botten, een kapotte lul/anus, stukken huid die door de geit mee worden gescheurd en de zachte, stinkende diarree en de XTC zullen ervoor zorgen dat je harder gaat als ooit te voren!

Echt een tip, proberen!

glamourcide

omg.
tis wel heerlijk om met je hoofd omlaag te hangen in kleermakerszit op t gras.
's nachts,.
en dan je haren langs je gezicht.
en maar chillen...
En beetje bewegen.
yeh.

glamourcide

SoSSoS zei:
oke ik ging echt kapot toen ik dit las:P

Angramar Temenos zei:

Je hebt nodig:

Een eenwieler
Een schans
Een clownskostuum
XTC
een dildo
een geit
een megafoon.
een grote bak met stront
een stoel
gras
lijm

Echt een tip, proberen!

omg :'D xtc love.

Marcell`

Belezen gebruiker
Ik vind het héérlijk om met mijn handen op mijn achterhoofd/nek te staan of te liggen. Dat is mijn ultieme spacemode-standje :grin: Zie foto:

Owja, en ik moet je gewoon even verbeteren...

Hoe kan je Technoboy en Wild Motherfuckers in godsnaam hardcore noemen... Probeer je eens te verdiepen in je favoriete muziekscene :wink:

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Na langer dan een jaar niks gehad te hebben, heb ik gister 3 cappies 120 mg mdma naar binne gewerkt.
We gingen allemaal lekker en toen moest ik denken aan de chillmode, ik liet een maatje van me zo gaan zitten maar dan met oordopjes in.
Dit was zeker spaced maar het ziet er natuurlijk wel raar uit.
Ook heb ik een poosje gestaan zoals Marcel op het plaatje boven mij, ckr lekker.

L

Lid 6909

Gast
weet je wat je moet doen?

mdma nemen en dan gewoon je laten gaan, das veel chiller!!

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
martin van nu zei:
@ donniedarko

Nou ik moet zeggen, ook dat vond ik een beetje tegenvallen.
Doe ik het wel goed, of heb je hier ook perse XTC voor nodig.
Stuur eens een foto.

ik hoop dat je het niet echt hebt gedaan :P
maar wel een F*cking mooie reactie!! :grin:
Heb ff kromgelegen gek :stoned:

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
ik heb het gedaan man! :stoned:
het was zeker wel een nieuwe ervaring,
maar ik vond het nog steeds wel een beetje vaag.
ik stond ook nog niet helemaal strak, dus ga het volgend weekend eens met blauwe mitsubishis uitproberen :P .

Latteeeer :stoned:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:

Je hebt nodig:

Een eenwieler
Een schans
Een clownskostuum
XTC
een dildo
een geit
een megafoon.
een grote bak met stront
een stoel
gras
lijm

Echt een tip, proberen!
HULDE !

Dit is gewoon brilliant!

bedankt dat je dit hebt opgeschreven!

Megasumo

Newbie
Angramar Temenos zei:

Je hebt nodig:
-knip-

gras
lijm

-knip-

Echt een tip, proberen!

Maakt het nog uit wat voor lijm je gebruikt?

KlaasVaak

Wijs gebruiker
joeperdepoep zei:
Niet aan te raden..
Had een caps mdma op en 2 schijfjes..
Ging in die houding zitten, voor de bar, op een leuk feest..
Het zat zo fijn, ben maar blijven zitten :grin: na 2 uur begon een vriend zich af te vragen wat ik in godsnaam aan het doen was..
Waar je wel op letten moet:
Geef je eraan over, niet denken maar gewoon zitten en rustig alles langs je af laten gaan... ook de muziek en dan voelt alles rustig en chill zodat je echt heel hard kan gaan voor je gevoel :grin:

Nou, hopelijk dat je iets aan mijn ervaring hebt :)
(speciaal account voor gemaakt om dit even te plaatsen :))
Ik heb hier acht hardop om moeten lachen :tearsofjoy:
Ik zie het ook al helemaal voor me :grin:

kunlan

Belezen gebruiker
KlaasVaak zei:
joeperdepoep zei:
Niet aan te raden..
Had een caps mdma op en 2 schijfjes..
Ging in die houding zitten, voor de bar, op een leuk feest..
Het zat zo fijn, ben maar blijven zitten :grin: na 2 uur begon een vriend zich af te vragen wat ik in godsnaam aan het doen was..
Waar je wel op letten moet:
Geef je eraan over, niet denken maar gewoon zitten en rustig alles langs je af laten gaan... ook de muziek en dan voelt alles rustig en chill zodat je echt heel hard kan gaan voor je gevoel :grin:

Nou, hopelijk dat je iets aan mijn ervaring hebt :)
(speciaal account voor gemaakt om dit even te plaatsen :))
Ik heb hier acht hardop om moeten lachen :tearsofjoy:
Ik zie het ook al helemaal voor me :grin:
Wel nice dat ze je gewoon rustig hebben laten zitten :) :)

psych-out

Bewuste gebruiker
Als je nuchter bent klinkt het inderdaad achterlijk maar ik denk dat als je onder invloed van mdma was en iemand vroeg aan je om het eens te proberen dat je wel zou doen aangezien er niks achterlijk is als je mdma op hebt

helemaal mee eens

Nibiru

Bewuste gebruiker
Pak Suiker zei:
Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40. :tearsofjoy:

Jouw bericht duidt pas echt op een laag IQ.. :rolleyes:

Drientje

DF-koning
Nibiru zei:
Pak Suiker zei:
Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40. :tearsofjoy:

Jouw bericht duidt pas echt op een laag IQ.. :rolleyes:
Dat wisten we al.

atbboy

Bewuste gebruiker
Marcell` zei:
Ik vind het héérlijk om met mijn handen op mijn achterhoofd/nek te staan of te liggen. Dat is mijn ultieme spacemode-standje :grin: Zie foto:

Hoe kan je Technoboy en Wild Motherfuckers in godsnaam hardcore noemen... Probeer je eens te verdiepen in je favoriete muziekscene :wink:

Zoiets heet Hardstyle. Hard Harder Harderstyles ...
XTC + Hardstyle = Fastest Style .

Beanhead

Badass junkie
atbboy zei:
Marcell` zei:

Zoiets heet Hardstyle. Hard Harder Harderstyles ...
XTC + Hardstyle = Fastest Style .

Plooier
pannekoek
:tearsofjoy:

yxes

Bewuste gebruiker
vind het wel altijd heerlijk om gewoon te gaan liggen totaal gestrekt op je rug proberen alles t ontspannen, maakt me echt niet uit waar ik t doe :P als je waus bent is toch alles prima. Mss ga ik dit ngo wel eens proberen alhoewel ik altijd op xtc na 2-3 min met mn ogen dicht iets heb van hmm mss ziet dit er beetje vaag uit en ik begin te denken dat ik weer iets wil gaan doen :P dus zal wel zien.

Bovenaan