Knetter Koekie
Newbie
De Chillmodeeeeeeee
wat doet de chillmode met je?
als je lekker aant wousen bent en je zit er lekker in dan moet je in de chillmode houding gaan zitten.. als je eenmaal in deze houding zit.. wil je er niet meer uit.. echt geeft een uniek chill gevoel. de muziek is vet je gezicht voelt uber chill net als de rest van je lichaam.. het is gewoon allemaal zwaar chill. ook kan je een lach kick krijgen en als je een beetje je ogen open doet dn is alles tja.. hoe leg je dat nou uit.. geen idee.. doe het maar gewoon..!
waar doe je de chillmode?
Overal als je maar gek genoeg bent.. maar het beste is ut gewoon thuis want als je uitgaat en je doet dit.. dan ziet het r niet uit.. een maat van me heeft ut midden op MoH gedaan.. maar dan zit echt iedereen je aan te kijken van: wtf?
dus beter doe je het lekker thuis en maak het goed donker en zet gewoon dikke muziek aan..
hoe doe je de chillmode?
ok.. dit is lastig om uit te leggen.. daarom ook een foto onderaan toegevoegd sinds 26jan.
Je gaat op je knieën zitten (je knieën tegen elkaar aan)( dus niet gehurkt!) op de rand van een matras of op een kussen en je vouwt je handen in elkaar en legt je handen achter op je hoofd (alsof je dus met 2 handen je hoofd vast houd) en dan ga je met je ellebogen op de grond tegen de voorkant van je knieën met je ogen dicht en met je hoofd op het matras/kussen.
LET OP!!: ALLEEN OP MDMA BASIS! Speed werkt niet!
als je er 1 maal goed inzit dan wil je er niet meer uit.. ik heb wel is (ongeveer) 20-30 minuten in die houding gezeten..
hoe donkerder het is.. des te meer je in je gevoel opgaat.. het hoeft niet persee met muziek maar wij doen altijd muziek op omdat je dan na de muziek gaa luisteren.
Muziek aanraders.. (vind ik persoonlijk zwaar relax!):
Hardcore:
- ART OF FIGHTERS vs ENDYMION - Let's Get It On
- TechnoBoy - RAGE
- Wild Motherfuckers - Fother Mucker
- Korsakoff - PowerRave
- DJ Neophyte vs Tha Playah - The Ultimate Project
Hardstyle:
- Dj Zany
- Donkey Rollers - Sound Of The Beast
Reggeaton:
- Mosta man - Mi tin kunes
veel muziek van Daddy Yankee is chill..
House:
Vato Gonzalez -Badman Riddim
Minimal nummers zijn ook echt vet lekker..
Dance/Trance:
Faithless - Insomnia
Faithless - God is a Dj
Faithless - We Come 1
Faithless is gewoon eigenlijk de muziek die moet luister.
en tja.. de rest weet je zelf wel.. draai je favoriete nummers dan komt ut wel goed..
Lemme Know what you think about the Chill Mode
Tha KnetterKoekie Man
wat doet de chillmode met je?
als je lekker aant wousen bent en je zit er lekker in dan moet je in de chillmode houding gaan zitten.. als je eenmaal in deze houding zit.. wil je er niet meer uit.. echt geeft een uniek chill gevoel. de muziek is vet je gezicht voelt uber chill net als de rest van je lichaam.. het is gewoon allemaal zwaar chill. ook kan je een lach kick krijgen en als je een beetje je ogen open doet dn is alles tja.. hoe leg je dat nou uit.. geen idee.. doe het maar gewoon..!
waar doe je de chillmode?
Overal als je maar gek genoeg bent.. maar het beste is ut gewoon thuis want als je uitgaat en je doet dit.. dan ziet het r niet uit.. een maat van me heeft ut midden op MoH gedaan.. maar dan zit echt iedereen je aan te kijken van: wtf?
hoe doe je de chillmode?
ok.. dit is lastig om uit te leggen.. daarom ook een foto onderaan toegevoegd sinds 26jan.
Je gaat op je knieën zitten (je knieën tegen elkaar aan)( dus niet gehurkt!) op de rand van een matras of op een kussen en je vouwt je handen in elkaar en legt je handen achter op je hoofd (alsof je dus met 2 handen je hoofd vast houd) en dan ga je met je ellebogen op de grond tegen de voorkant van je knieën met je ogen dicht en met je hoofd op het matras/kussen.
LET OP!!: ALLEEN OP MDMA BASIS! Speed werkt niet!
als je er 1 maal goed inzit dan wil je er niet meer uit.. ik heb wel is (ongeveer) 20-30 minuten in die houding gezeten..
hoe donkerder het is.. des te meer je in je gevoel opgaat.. het hoeft niet persee met muziek maar wij doen altijd muziek op omdat je dan na de muziek gaa luisteren.
Muziek aanraders.. (vind ik persoonlijk zwaar relax!):
Hardcore:
- ART OF FIGHTERS vs ENDYMION - Let's Get It On
- TechnoBoy - RAGE
- Wild Motherfuckers - Fother Mucker
- Korsakoff - PowerRave
- DJ Neophyte vs Tha Playah - The Ultimate Project
Hardstyle:
- Dj Zany
- Donkey Rollers - Sound Of The Beast
Reggeaton:
- Mosta man - Mi tin kunes
veel muziek van Daddy Yankee is chill..
House:
Vato Gonzalez -Badman Riddim
Minimal nummers zijn ook echt vet lekker..
Dance/Trance:
Faithless - Insomnia
Faithless - God is a Dj
Faithless - We Come 1
Faithless is gewoon eigenlijk de muziek die moet luister.
en tja.. de rest weet je zelf wel.. draai je favoriete nummers dan komt ut wel goed..
Lemme Know what you think about the Chill Mode
Tha KnetterKoekie Man