Welke drugs gebruik jij op dit moment?

ILoveRCs

Wijs gebruiker
lisdexamfetamine 50mg
aripiprazol
n-acetyl-semax amidaat
2g phenibut

heb t zwaar na een week compleet loos te zijn gegaan. alle stofjes zijn op, echt allemaal :sweatsmile: slapen zit er ook al 2 dagen niet in doordat ik weer naar de benzo's had gegrepen een week lang. vanavond mooi 30mg olanzapine en dan weer ff op een oor voor 12 uur

SoulAssassins

Badass junkie
Heb je als patïent dan niks te zeggen?
Nu hoef je niet eens te vragen.
Je krijgt het in grote aantallen mee bij een gebroken teen ,ik vind het bizar.
Palliatieve behandeling kan ik me morfine goed indenken,het verzacht het proces van overlijden aanzienlijk.
Ik snap dus heel die hype niet dat zogezegd niemand hoef pijn te lijden op de wereld ,was de insteek van de aanstichter naar epidemie.

CuriousExplorer

DF-koning
Dit bedoel ik dan. Je kunt als patïent toch ook je mond open doen en zeggen dat je geen Oxy/Fentanyl wilt?
Palliatieve behandeling kan ik me morfine goed indenken,het verzacht het proces van overlijden aanzienlijk.
Ik snap dus heel die hype niet dat zogezegd niemand hoef pijn te lijden op de wereld ,was de insteek van de aanstichter naar epidemie.

SoulAssassins

Badass junkie
Dit bedoel ik dan. Je kunt als patïent toch ook je mond open doen en zeggen dat je geen Oxy/Fentanyl wilt
Ja dat kan zeker maar dan doe je jezelf wel de das om ,want dan krijg je echt nooit meer pijnstilling tenzij je half dood ligt.
Ik ben er zeker geen fan van maar het is afwegen hoeveel je nog uit je leven wilt halen ,nu ik weet dat ik zelf er een flinke kwaal bij heb.
De non opiaten als lyrica bv zijn echt nog erger dan de kwaal ,dan verkies ik toch liever een vol opiaat morfine/codeine.

Cardboard

Wijs gebruiker
Bijzonder hoe het kan verschillen. Wat ik ook mankeer, er wordt doorgaans heel erg moeilijk gedaan over pijnstilling. Na een nogal zware operatie moest ik het doen met paracetamol. 🤯
En vorig jaar kreeg ik van een orthopeed dan weer morfine voor 10 dagen.... Terwijl dat echt lang niet zo erg was als die eerder genoemde operatie. :') Doctors be crazy.

OT: glas aberfeldy highland single malt blabla (whiskey).

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Bijzonder hoe het kan verschillen. Wat ik ook mankeer, er wordt doorgaans heel erg moeilijk gedaan over pijnstilling. Na een nogal zware operatie moest ik het doen met paracetamol. 🤯
En vorig jaar kreeg ik van een orthopeed dan weer morfine voor 10 dagen.... Terwijl dat echt lang niet zo erg was als die eerder genoemde operatie. :') Doctors be crazy.

OT: glas aberfeldy highland single malt blabla (whiskey).
Altijd een verwijzing naar de pijnpoli vragen. En anders een 2nd opinion heb je recht op in ons landje. Ik krijg als ik opgenomen ben ik een ziekenhuis zonder moeite extra oxycodon snelwerkende voor het slapen gaan met mijn vaste clonazepam tegelijkertijd. Heeft de neuroloog me beide (oneindige tijd) op gezet.

Raar dat het zoveel verschilt inderdaad!

Kordie

DF-koning
Koffie NZS

* Niet Zo Sterk

In verband met het tijdstip.

Maar morgen en donderdag een drukke dag, voor mijn doen, voor de boeg waar ik nog wat voor moet administratief moet fixen. Dus kan wel wat zwart goud gebruiken.

HobbymatigGebruik99

Experimenterende gebruiker
Wil eigenlijk geen heel nieuw topic openen dus hierbij de vraag:

normaal altijd veel energie bij 6apb, dit weekend hogere dosering genomen (te hoog) en was niet vooruit te branden, nog nooit gehad. Te linken aan te hoge dosering?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wil eigenlijk geen heel nieuw topic openen dus hierbij de vraag:

normaal altijd veel energie bij 6apb, dit weekend hogere dosering genomen (te hoog) en was niet vooruit te branden, nog nooit gehad. Te linken aan te hoge dosering?
Zou kunnen, en hoelang pauze heb je tussen de vorige keer MDMA of 6apb gehouden?
Ik herken het slome aan pure MDMA kristallen werkte super goed alleen geen energie zoals je ook omschrijft. Dan is het heerlijk met muziek en goed gezelschap 😇(vriendin?) dit te doen. Had zelfs 2 schoonheden toen wat in een niet te vergeten ervaring ervan maakte...

Maar in mijn ervaringen met MDMA kristallen kan dit vaker gebeuren. Op een gegeven moment nam ik voor feesten maar weer minder pure MDMA pillen.

Be safe en drink genoeg ook als je weinig beweegt je lichaam heeft gewoon meer vocht nodig met de meeste uppers , vooral 6APB of MDMA (kristal of pil)! Met mooie muziek en een jointje heb ik vele uren gouden uren in mijn leven gehad/en komen er nog.

OT
Spicy Mango Fairy

Bereidingswijze:
De Basis: Schenk het exotische sap en het limoensap in het glas.
Pepers: Voeg de schijfjes rode peper toe. Laat deze even 'zwemmen' in het sap.
IJs-toren: Bouw een kleurrijke toren van de verschillende fruit-ijsblokjes in het glas.
De Twist: Schenk de absint over het ijs. Door de verschillende soorten ijs breekt de vloeistof op verschillende manieren, wat zorgt voor een 'stormachtig' effect in het glas.
Finish: Garneer eventueel met een extra schijfje citroen aan de rand om de exotische look af te maken.
Tip van de barman:
Bij de Spicy Mango Fairy kun je eventueel een klein laagje Fruit Ontbijt (10 ml) onderin doen voordat je de Mango Dream schenkt. De vezels houden de peperstukjes dan beter op hun plek op de bodem!

SoulAssassins

Badass junkie
afgelopen nacht eindelijk zonder dat supplement geslapen dat heb ik geweten max 3 a4 uur slaap

maar goed we zetten door
Als je weet wat je nuchtere slaapuren zijn ,bv maand zonder middelen slapen.
Dan is 4 uur slaap aan het randje ,sommige mensen hebben niet veel meer nodig.
Dat is per mens en zijn levens fase anders ,dus echt een goede richtlijn hebben we nooit.

Bovenaan