Wil eigenlijk geen heel nieuw topic openen dus hierbij de vraag:
normaal altijd veel energie bij 6apb, dit weekend hogere dosering genomen (te hoog) en was niet vooruit te branden, nog nooit gehad. Te linken aan te hoge dosering?
Zou kunnen, en hoelang pauze heb je tussen de vorige keer MDMA of 6apb gehouden?
Ik herken het slome aan pure MDMA kristallen werkte super goed alleen geen energie zoals je ook omschrijft. Dan is het heerlijk met muziek en goed gezelschap 😇(vriendin?) dit te doen. Had zelfs 2 schoonheden toen wat in een niet te vergeten ervaring ervan maakte...
Maar in mijn ervaringen met MDMA kristallen kan dit vaker gebeuren. Op een gegeven moment nam ik voor feesten maar weer minder pure MDMA pillen.
Be safe en drink genoeg ook als je weinig beweegt je lichaam heeft gewoon meer vocht nodig met de meeste uppers , vooral 6APB of MDMA (kristal of pil)! Met mooie muziek en een jointje heb ik vele uren gouden uren in mijn leven gehad/en komen er nog.
OT
Spicy Mango Fairy
Bereidingswijze:
De Basis: Schenk het exotische sap en het limoensap in het glas.
Pepers: Voeg de schijfjes rode peper toe. Laat deze even 'zwemmen' in het sap.
IJs-toren: Bouw een kleurrijke toren van de verschillende fruit-ijsblokjes in het glas.
De Twist: Schenk de absint over het ijs. Door de verschillende soorten ijs breekt de vloeistof op verschillende manieren, wat zorgt voor een 'stormachtig' effect in het glas.
Finish: Garneer eventueel met een extra schijfje citroen aan de rand om de exotische look af te maken.
Tip van de barman:
Bij de Spicy Mango Fairy kun je eventueel een klein laagje Fruit Ontbijt (10 ml) onderin doen voordat je de Mango Dream schenkt. De vezels houden de peperstukjes dan beter op hun plek op de bodem!