Hippie Langwaus
DF-koning
150 mg Tempel Nepal charas gerookt
Haha nee ,ik zeg jullie weten mijn ROA.
De meeste snappen wel wat natuurlijk en ik raad het ook zeer zeker niemand aan, ik wou snel en effectief van me pijn af.
doe dit niet na
ik ben moe effe npg youtube dan naar bedjawel. 750mg phenibut erbij, 3.75g nu in totaal. word lekker slapen
alsof je als verslaafde nooit geen pijn medicatie kan krijgenWazig dat jij als opiaten verslaafde oxynorm krijgt van een arts.

Ik heb er zelf een week of twee mee geëxperimenteerd. Twee conclusies. Ten eerste moest ik belachelijke lijnen snuiven, eer ik er 'iets' van voelde. Ten tweede bekwam het mij nooit helemaal goed ofzo. Er wrong iets, vanbinnen. Ik vond het dus eerder een veel te zwakke RC, die mij eerder gespannen of verdwaasd achterliet... Klik op de foto hierboven om deze te kunnen zien
Herkenbaar.. zelfde hier praktisch gezien, echter ga ik mezelf in slaap forceren.. morgen belangrijke dingen te doen helaas..Had (te)dik uitgeslapen vandaag en na het avond eten nog ff wegedoost op de bank een paar uur.
Nu denk mijn lijf: GOEDEN MORGEN!!!
OT: Dan maar eenPuple Haze wiet en een theetje.
Opiaat verslaafde ?Wazig dat jij als opiaten verslaafde oxynorm krijgt van een arts.
alsof je als verslaafde nooit geen pijn medicatie kan krijgen
Opiaat verslaafde ?
Vrees dat je de plank finaal mis slaat.
Ik ben niet gevoelig voor terugval ,ik vraag ook aan de HA specifiek voor enkele dagen.Verleden van.
Is verder geen verwijt. Alleen opvallend.
geen idee ik had edn operatie van me balzak hydrocele en ik krijg daarna zelfs Fentanyl pleister en oxycodonNou nauwelijks zulke zware medicijnen. Leer mij kennen, ik krijg ze niet eens in het ziekenhuis. En nooit een verleden met opiaten gehad.
Verleden van.
Is verder geen verwijt. Alleen opvallend.
Wel een verschil met BE.alsof je als verslaafde nooit geen pijn medicatie kan krijgen