Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Raver

Badass junkie
Zou je met jouw verslavingsachtergrond niet gewoon eens een paar dagen nuchter doen? Of is dat echt te veel gevraagd?

Momenteel teveel gevraagd ja, gaat in m'n privé leven volledig klote. Ik weet het, geen rede om te gebruiken. Máár ja, geeft me wel even rust momenteel.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Raver

Ik denk dat je naast GHB gewoon een algemene verslaving om elke dag drugs te gebruiken hebt. Dan gaat stoppen met GHB alleen je ook niet echt helpen hoor, je ruilt gewoon het een voor het ander in.

En je leven gaat naar de klote juist door die drugs, en niet omgekeerd of zo. 'ik heb drugs nodig want ik voel me klote want mijn leven gaat er aan juist door de drugs'. Je houdt jezelf gewoon voor de gek.

Sorry dat ik me wat harder opstel, maar je geploeter is niet om aan te zien. Duurt nu al maanden, je had al lang gestopt kunnen zijn. Je bent aan het afkicken en je gaat zo maar een nieuwe drug proberen, niet echt verstandig, en dan druk ik me nog heel licht uit.

Raver

Badass junkie
Ik denk dat je naast GHB gewoon een algemene verslaving om elke dag drugs te gebruiken hebt. Dan gaat stoppen met GHB alleen je ook niet echt helpen hoor, je ruilt gewoon het een voor het ander in.

En je leven gaat naar de klote juist door die drugs, en niet omgekeerd of zo. 'ik heb drugs nodig want ik voel me klote want mijn leven gaat er aan juist door de drugs'. Je houdt jezelf gewoon voor de gek.

Sorry dat ik me wat harder opstel, maar je geploeter is niet om aan te zien. Duurt nu al maanden, je had al lang gestopt kunnen zijn. Je bent aan het afkicken en je gaat zo maar een nieuwe drug proberen, niet echt verstandig, en dan druk ik me nog heel licht uit

Zit niet op het drugsforum om op m'n vingertjes getikt te worden over wat ik wel of niet zou moeten doen.

Alles wat je zegt is gewoon de waarheid hoor, en ik weet dat ik niet goed bezig ben. Zolang ik me er maar bewust van ben. Draai er ook helemaal niet omheen dat ik gewoon een verslaafde ben. Maar heb al eerder aangegeven dat ik momenteel door een lastige periode heen ga, dan is het wel heel gemakkelijk oordelen voor anderen om er dan maar iets van te vinden.

Loop al jaren bij de verslavingszorg, in principe is verslaving de ziekte van meer. GHB is maar het middel wat ik daarvoor gebruikte. Maar zoals je al zegt, m'n verslaving heeft zich gewoon voortgezet met het gebruiken van andere middelen. Zo werkt verslaving namelijk.
Je hoeft me trouwens ook niets te vertellen over verslaving hoor, daar weet ik al genoeg vanaf namelijk. Kan er een heel scriptie over schrijven als je het zou willen. Maar er is toch echt een verschil tussen weten en er iets aan kunnen doen. De wil is er wel, maar het voelt soms alsof ik er geen controle over heb. Mede verslaafden kunnen dit hopelijk ook beamen.

'Gewoon niet doen' , 'gewoon een paar dagen nuchter blijven' , is makkelijk praten. Maar verrekte lastig voor mij op dit moment.

Natuurlijk zie ik mezelf liever clean leven maar momenteel kan ik gewoon de kracht niet opbrengen om niet te gebruiken. De wil naar IETS is zo groot. Verslaving is echt niet iets waar je makkelijk over kunt gaan praten. Het is geen kwestie van een ruggengraat hebben of een kwestie van discipline. Het is een mentale stoornis en een gevecht met jezelf. :wink:
Vraagje aan jou.. Heb je zelf ervaring met verslaving? Pas dan kan je écht oordelen over hoe het is.

Tuurlijk hou ik mezelf voor de gek, door onrealistische redenen te verzinnen voor m'n gebruik. Altijd wel een rede te vinden dan om te gebruiken, maar als het altijd voor handen is is het verrekte lastig om niet te gebruiken.
Als het allemaal zo makkelijk was geweest waren er geen verslavingsklinieken etc. Eigenlijk moet ik weer worden opgenomen, maar dat gaat momenteel niet. Ben bijna klaar met m'n studie en door een opname zou ik moeten stoppen met m'n studie.

En dat m'n geploeter niet om aan te zien is kan ik voor jou niets aan doen. Dan lees je maar over m'n posts heen ofzo. Vraag me af of dit voor andere df'ers ook zo over komt..?

Daarnaast waardeer ik je eerlijkheid, en kan er ook zeker tegen. Maar er is altijd een verhaal vanaf de andere kant, en dat moet je niet vergeten.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Beetje laat voor koffie? Zelfs voor roze olifantjes.

Ik ben nu bezig aan een - niet al te subtiel genaamde - Dikke Lul Drie Bier van brouwerij Het Uiltje.

Nooit te laat voor koffie in roze olifantenland, want daar is tijd slechts een illusie. Nee, deadlines, werk. :wink:

Hoe was die Dikke Lul Drie Bier? :’) Klinkt alsof het om een exclusief verfijnd recept gaat.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Raver

Excuus, je zit hier inderdaad niet op t forum om op je vingers te worden getikt. Daarnaast waardeer ik je eerlijkheid.

Ik weet over verslaving veel en weinig. Veel omdat ik heel veel om me heen kijk om te zien hoe het niet moet, en weinig omdat ik me overal safe door zigzag en niet vel verder ben gekomen dan een dagelijkse wiet en nicotineverslaving, een halve alcoholverslaving en een XTC weekendverslaving in de jaren 90. Misschien nog beetje gameverslaving bij vlagen.

Maar ik denk dat op dit moment een opiaat proberen toch wel het verkeerde moment is. En over mijn kritiek, zie het als iemand die het beste met je voorheeft, je had het al eerder over uit huis gezet en problemen met werk/opleiding.

Nogmaals excuus, ik mag je graag, en ik hoop gewoon dat je uit de problemen komt.

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
@Raver Ik herken wat je zegt en weet hoe moeilijk het is met een verslaving om te moeten gaan.
Er komt een dag dat het je zal lukken het te overwinnen, je voelt zelf wanneer het juiste moment daarvoor is aangekomen.

Sterkte:heartsuit:

Laatst bewerkt:

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ben half dronken van 2 glazen drank + een irish coffee (ik drink heel zelden)

Zit nu in de shop te genieten van een overheerlijke jointje silver haze

En ga vanavond voor t eerst sinds 2 jaar weer de kroeg in (dan heb ik me 1x p.j dronken zijn weer gehad dus dan pas weerbin 2019)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
In een maand tijd ben ik net verder gekomen dan een restje pep opgemaakt in een avondje en een keer LSA geprobeerd, naast regelmatig een pilsje en mijn dagelijkse jointje in de avond. ah, nog wat kanna gerookt.

Nu dus de dagelijkse joint.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
30 Mg 2CB. Hij gaat mooi hier. Color shiftings en een hele hoop andere zeer mooie visuals, een fijne bodyhigh en meedrijven op de elektronische trance. Samensmelten in de kleuren en golven van de muziek. Waar alles samenkomt.

30 Mg 2CB. Hij gaat mooi hier. Color shiftings en een hele hoop andere zeer mooie visuals, een fijne bodyhigh en meedrijven op de elektronische trance. Samensmelten in de kleuren en golven van de muziek. Waar alles samenkomt.

Heb ook ervaring met 30 mg 2cb, tijdens mijn eerste en enige keer (milde) psychedelic. Ik kon er alleen niet zo van genieten helaas :tongueout:

OT: geen.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Wàh. De kamer is verduisterd. De lampen zijn gedimd tot in het maximale. De ruimte om mij heen lijkt oranje/warm geel licht uit te stralen. Er dwalen paars/blauwe lichtbollen om me heen. De muziek verleidt me mee te gaan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Oxycodon fentanyl wiet diazepam
Pfoe wordt wel erg veel nu :(
Ach zonder pijnbestrijding is het alleen wiet bier en dia.

Sofia87

Gast
100 mg dexamfetamine.
Vandaag achterstand administratie wegwerken + voorbereiding BTW-kwartaalaangifte. Zó geen zin in :( ...

DevHoll

Newbie
Nieuw hier..firts post:

Maar vandaag:
Methylfenidaat
Lorazepam
Oxazepam
Alcohol

Heb ook nog Tramadol en Oxinorm instant liggen.
Maar denk niet dat dat nog verstandig is voor vandaag.

Yaizer

Bewuste gebruiker
10mg Oxycodone, eerste keer opiaten ooit.

En het gebruikelijke tegenwoordig: Diazepam, wiet.

Zoals je eerder zegt; je bent hier niet om op je vingers getikt te worden. Totaal mee eens.

Kijk alleen wel uit met oxy's. Als je daar aan verslaafd bent is de overstap naar heroïne ook een stuk kleiner. Just want to help :)

Nog zijn ze recreatief erg lekker.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Heroïne is ook lekker hoor als je van downers/afstompers/slapers/rustgevers/pijnstillers houdt.

Chasing the dragon. Ik mag dat niet meer doen van mezelf.

Nu 250 Mg pep (bommetje) waarvan ik in procenten nog niet weet hoe sterk het is. Ik heb er vorige week al wel een paar snuiven van gehad dus ik denk dat ik wel ongeveer weet hoe sterk het is.

Ik heb een deadline te halen met een printplaat die volgende week af moet zijn. De serial pheripial bus werkt niet naar behoren. Dat kan een programmeerfout zijn, interferentie, verkeerde kloksnelheid, eigenlijk van alles. Dus vanavond lekker met de oscilloscoop spelen en de printplaat controleren in eaglecad. Eaglecad is het programma waar ik de printplaat mee ontworpen heb.

Oh wat hou ik toch van elektronica bouwen, trance music, mijn vriendje, drugsforum en mezelf.

Waar is Johnny Snow?

C9BC029B-EF3A-476A-B70D-27B177F16836.jpeg

Laatst bewerkt:

Raver

Badass junkie
Kijk alleen wel uit met oxy's. Als je daar aan verslaafd bent is de overstap naar heroïne ook een stuk kleiner. Just want to help :)

True!!

Het was een eenmalige test, wou t ooit een keer proberen. En daar blijft het ook gewoon bij. :)

Raver

Badass junkie
Mag je red Bull nemen als je aan de uppers zit?

Welke uppers?

Tuurlijk mag het.. Of het slim is weet ik niet. Dubbele belasting voor je lichaam en met name je bloedsomloop en hart. Al is Caffeïne een milde upper.

OT: Caffeine, diazepam, nicotine en hasj

Bas

Wijs gebruiker
Kan wel makkelijk op zich. Van te veel Red Bull ga je heus niet dood, ook niet als je nachtje doorhaalt met alleen Red Bull. Dagelijks drink ik maximaal 5 blikjes. En op feestjes, als ik nachten doorhaal wel meer dan 10. Is een beetje een uit te hand gelopen verslaving, de smaak is gewoon zo verdomd lekker.

OT: zo meteen een lijntje pep, ondanks ik nog moet werken. Maarja, daarna naar Hells Basement! :hearteyes:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Ik drink eigenlijk standaard koffie of redbull (is de enige situatie waarin ik redbull drink zelfs eigenlijk) als ik een upper gebruik. Gezond zal het allesbehalve zijn, maar ik heb het idee dat het enigszins helpt om het te boosten.

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
Kan wel makkelijk op zich. Van te veel Red Bull ga je heus niet dood, ook niet als je nachtje doorhaalt met alleen Red Bull. Dagelijks drink ik maximaal 5 blikjes. En op feestjes, als ik nachten doorhaal wel meer dan 10. Is een beetje een uit te hand gelopen verslaving, de smaak is gewoon zo verdomd lekker.

OT: zo meteen een lijntje pep, ondanks ik nog moet werken. Maarja, daarna naar Hells Basement! :hearteyes:
Ik had ook naar hells basemend gewild maar kan helaas niet:(
Veel plezier daar!:rock::wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tuurlijk mag het.. Of het slim is weet ik niet. Dubbele belasting voor je lichaam en met name je bloedsomloop en hart. Al is Caffeïne een milde upper.
Ik wil hier nog wel aan toevoegen dat cafeïne voor de geest weliswaar een milde upper is, maar voor het lichaam is het niet zo mild als mensen denken.

Cafeïne bij uppers is niet meteen gevaarlijk, maar het zal wel snel de ongewenste bijwerkingen zoals hartkloppingen, gejaagdheid,etc versterken. Ik laat het om die reden bewust achterwege eigenlijk.

Laatst bewerkt:

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
Ik zou het je afraden!
Vond het zelf altijd erg lekker om red bull of monster energy te drinken tijdens coke maar ik heb daar dus hartritmestoornissen aan over gehouden.

Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat jij hier ook last van krijgt maar het kan een risico zijn.
Je weet niet van tevoren of je er gevoellig voor bent. Ik bleek er dus wel gevoellig voor te zijn.

Raver

Badass junkie
Nog zijn ze recreatief erg lekker.

Het effect is fijn, maar ik werd zo ontzettend misselijk en moest zelfs braken. Dat was geen fijne bijkomstigheid zal ik maar zeggen.

Wat ik me nu afvraag, is dit een blijvende bijwerking? Of komt dit omdat ik nog een opiaat groentje was.

Ot: bakkie koffie in m'n werkpauze.

Bovenaan