Misschien een beetje offtopic en wel een gekke vraag; maar wat is dat met al die benzo's (als dit benzo's zijn)? Ik ben er denk ik wel een leek in, al die drugs (laten we het maar even makkelijk maken zodat jullie weten over welke ik het heb) met die lastig uit te spreken namen. Diazepam, oxazepam, oxycodone, fentanyl en nog meer andere soorten drugs. Zijn dit harddrugs, medicijnen of?
Na Hells eventjes wat dingen gehaald bij de winkels die open waren. Ofcourse, 6-pack Red Bull en wat extra drinken. Mensen daar keken me raar aan; 'Red Bull? Ben je wel wijs, denk aan je hart man. Het is levensgevaarlijk.' Dat was trouwens het moment dat de pep langzaam, zeer langzaam trouwens, begon uit te werken. 1 Red Bull later en ik knapte weer helemaal op. Ze probeerden me serieus van de Red Bull af te halen buiten bij Hells.
(Ben er wel verslaafd aan denk ik, ik kan makkelijk een tijd zonder, maar uiteindelijk heb ik wel weer zin in een Red Bull. Ik merk niet echt iets opvallend aan de cafeïne, net zoals nicotine. Daar wen je aan, je herkent het gevoel niet meer. Maar wanneer ik er naar verlang en het drink, voel ik me gelijk beter en dit gevoel blijft ook gewoon de hele dag. Is dit iets dat achter mijn oren zit trouwens?)
Maar aan de andere kant betreft deze combinatie, dat drugs gebruikers zeggen dat Red Bull zeer slecht voor je is, terwijl ze wel de meest raarste combinaties aan drugs gebruiken.

Voor degene die nieuwsgierig is, Red Bull werkt bij mij best wel kalmerend. Maar ook echt het kalmerende gevoel, dus niet iets dat achter mijn oren zit. Ik ben niet druk of hyperactief, maar gewoon normaal en relaxed. Als ik me ergens op moet focussen ben ik ook echt goed gefocust. Natuurlijk drink ik dit ook om wakker te worden. Als ik het niet drink, zit ik regelmatig met mijn gedachtes bij de moeheid die ik heb.
Beetje lang bericht, in mijn hoofd was het korter. Wilde nog wat erbij lullen (bij de alinea hiervoor), maar op 1 of andere manier weet ik het niet meer. En dat terwijl ik al nuchter ben van afgelopen vrijdag.